Citat:
Ursprungligen postat av
Hypokondria
Sorgligt & basker av för en sann svensk sjöbuse.
Sen.
Vedervärdigt se dessa satans 5:e kolonnare bete sig som det patrask dem är.
Vanhedrar t.o.m de nyligen döda.
https://www.facebook.com/share/p/1DkRDn4kDB/
Haha alltså vilket jävla pissinlägg av den där ”journalisten”. Förstår inte ens varför han ska nämna att GF såg ut som ”en vanlig svensk gubbe” när han såg GF i Fältöversten. Vad är relevansen i det?
Göran hade mycket mer rätt än många svenskar. I en tid då många ville dumpa försvaret så såg Göran hotet från Ryssland. 8 år senare invaderade ryssen Ukraina och helt plötsligt skulle hela Västeuropa rusta upp. Sverige ska köpa in nya fregatter och vi kommer ha splitternya ubåtar. Oj, vem hade rätt i slutändan?
”Journalisten” och många andra är totalt fredsskadade bortom räddning. Hela 80 talet präglades av ubåtsjakter, det nämndes inte i texten som en anledning till varför GF var som han var.
Vila i frid!