2022-10-26, 15:16
  #733
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Var är Göran egentligen? Saknar hans tydliga information.
Citera
2022-11-12, 20:01
  #734
Medlem
RIKSKRIMs avatar
https://youtu.be/S3NVWGQwtNs

Fem år gammal intervju med Göran i Strategipodden. Mycket lyssningsvärd. Han hade allting rätt redan då, även om han inte just då kunde se att ryssarna förberedde ett anfallskrig. Men i övrigt nämner han i princip allt det som nu har inträffat, bland annat säger han att ryssarna visat intresse för svenska kärnkraftverk, vilket vi nu fått bekräftat genom händelserna i vintras med ryska drönare över våra kärnkraftverk.
Citera
2023-02-14, 04:02
  #735
Medlem
Hypokondrias avatar
Göran saknas verkligen, var han än håller hus nu.
Hoppas på mer från han!
Citera
2025-11-19, 10:06
  #736
Medlem
Verkar som om Göran bor på ett äldreboendet Villa Magnolia i Sköndal sen några år tillbaka att döma av en sökning jag gjort. Dyker bara upp massa äldre som är registrerade tillsammans!

Antar att hans lite extravaganta beteende (delvis bara) kan ha sin förklaring i begynnande demens.

/Incestuous
__________________
Senast redigerad av IncestuousMoses 2025-11-19 kl. 10:09.
Citera
2026-03-14, 15:05
  #737
Medlem
Ratis avatar
Avliden nu. Blev 82 år.

https://x.com/Commanders_log/status/2032549878753022136
Citera
2026-03-14, 15:49
  #738
Medlem
eternussermos avatar
Basker av, en soldat av den gamla skolan!
Citera
2026-03-14, 16:21
  #739
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Avliden nu. Blev 82 år.

https://x.com/Commanders_log/status/2032549878753022136

Jaså? Jag trodde han var frisk.
Citera
2026-03-15, 20:11
  #740
Medlem
Hypokondrias avatar
Sorgligt & basker av för en sann svensk sjöbuse.


Sen.
Vedervärdigt se dessa satans 5:e kolonnare bete sig som det patrask dem är.
Vanhedrar t.o.m de nyligen döda.

https://www.facebook.com/share/p/1DkRDn4kDB/
__________________
Senast redigerad av Hypokondria 2026-03-15 kl. 20:21. Anledning: Rättade länk
Citera
2026-03-16, 08:59
  #741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypokondria
Sorgligt & basker av för en sann svensk sjöbuse.


Sen.
Vedervärdigt se dessa satans 5:e kolonnare bete sig som det patrask dem är.
Vanhedrar t.o.m de nyligen döda.

https://www.facebook.com/share/p/1DkRDn4kDB/

Haha alltså vilket jävla pissinlägg av den där ”journalisten”. Förstår inte ens varför han ska nämna att GF såg ut som ”en vanlig svensk gubbe” när han såg GF i Fältöversten. Vad är relevansen i det?

Göran hade mycket mer rätt än många svenskar. I en tid då många ville dumpa försvaret så såg Göran hotet från Ryssland. 8 år senare invaderade ryssen Ukraina och helt plötsligt skulle hela Västeuropa rusta upp. Sverige ska köpa in nya fregatter och vi kommer ha splitternya ubåtar. Oj, vem hade rätt i slutändan?

”Journalisten” och många andra är totalt fredsskadade bortom räddning. Hela 80 talet präglades av ubåtsjakter, det nämndes inte i texten som en anledning till varför GF var som han var.

Vila i frid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in