Liten sammanfattning av fup..
2 sidor av konflikten.. Ena sidan består av "söd#rort" ett så kallat kriminellt gäng. Enligt dom själva så är det en
kamratförening
Den som påstås vara ledare är andr#j Dre#cu, sen har vi medlemmarna Absh#r,Mauric#o, Salvat#re och enligt polisen fanns vid tiden för för brottet ytterligaare 6 medlemmar.. Andra sidan består av olika individer som har "håller ihop" och är som "bröder". Där återkommer namnen Bart#k, Milut#n, Jim#y och Mik#el.. Pågått en del osämja och intriger bland dessa herrar då en del av dem tidigare varit vänner.. Exempel Dres#u och Milut#n som blev osams pga att citat

re#cu känner jag, inte bara för att jag har knullat hans mamma. Abshir är skyldig "någon"pengar och på sätt blir Bart3k inkopplad för att driva in skulden som han låter växa när han är ute efter Absh#r.. Skulden verkar varit på 10k som växt allt eftersom dom inte betalas..
Mycket som tyder på att SO var dom som sköt mot Bart#ks hem... Han tvingar fram ett möte med Dres#u nån dag efter senaste skottlossningen mot hans hem... Mötet bestäms på "bakfickan" och det bestäms även att Absh#r absolut inte ska vara med på mötet.. Bart#k och hans vän som avled har mötet med Dre#cu och Mauri#io i cirka 15-20 min när Absh#r och Salvato#e springer in och skjuter ner Bart#k och Mick#.. Det har skjutits med 2 olika vapen, majoriteten av skotten kommer från en 9 mm och resterande från en 357/38.. Riktiga måltavlan var Bart#k men tyvärr
verkar detta skett under stress och rädsla Det fetade är min uppfattning.. Bartek hade Mil#tin och minst en vän tili sittandes i en bil utanför som "backup".. Det är en av dom som skadeskjuter Salvato# utanför och dom blir beskjutna av Absh#r och co.. Ett skott går genom motorhuven och verkar studsat upp mot vindrutan på bilen Mil#tin sitter i... Milut#n lyckas övertala en taxichaufför att ta han från platsen och Taxichauffören ljuger även om var haan plockat upp han när dom blir kontrollerade av polis

Söderort drar iväg och festar med några av sina flickvänner på brasseriet, en ligger med skottskadan i foten och uteblir från festandet.. Milut#n har haft flera samtal efter händelsen med sin "Gudfar" Sas#a om att han måst få hjälp att bli hämtad och att det spårat ur på platsen.. "Gudfadern" verkar mycket väl veta var dom varit... Det blev en väldigt kort sammanfattning men ni andra som läst den kan ju fylla på.. Är dt nåt viktigt jag missat eller nåt jag missuppfattat kan ni rätta till det...
Absh#r påstås vara ex medlem i BC
Mic#e var ex medlem i X-team, påstås under utredningen vara BMC.som jag förstått det ska det inte stämma att han varit fullvärdig i alla fall..
Kommer allt eftersom fylla på med lite info och mina egna "teorier"...