2014-11-29, 16:40
Medlem
Någon mer än bara mig det inte funkar att öppna fupen för?
Citera
2014-11-29, 16:47
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser

Det blev en djävla sex-härva....

Haha yeah, en veritabel porrchock.

Highscore M*lutin, så jävla nedtecknat och publicerat!
Citera
2014-11-29, 17:11
Medlem
Hur gick det för "the polish hammer"?
Citera
2014-11-29, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Så du säger att Milutin snackade?

Runt sidan 2000 finns hans förhör
Citera
2014-11-29, 17:25
Medlem
mr.demons avatar
Varför kan jag inte spara den? Den öppnas ju, och den är ju enorm. Satt uppe hal natten igår och kom inte ens en 20 procent.

Kan nån ladda upp den igen så man kan ladda hem den och spara?
Citera
2014-11-29, 18:01
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Var tvungen att lägga ner nångång inatt, ögonen gick i kors :P men ska försöka fortsätta senare idag, men en bit på han Avecedo ( eller vad han hettes) förhör.

Jag hoppade när en del förhör vart lång tjatiga...

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför kan jag inte spara den? Den öppnas ju, och den är ju enorm. Satt uppe hal natten igår och kom inte ens en 20 procent.

Kan nån ladda upp den igen så man kan ladda hem den och spara?

Det varkar ju funka för oss andra, vet inte vad som är fel för dig...

Det är sån stor soppa av hela utredningen, så jag är osäker om det håller i rätten..
Citera
2014-11-29, 18:09
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser

Det varkar ju funka för oss andra, vet inte vad som är fel för dig...
.

Får ta och be om ursäkt, det var jag som gjorde fel. Nu laddar den hem.
Citera
2014-11-29, 22:01
Medlem
yasers avatar
Liten sammanfattning av fup..

2 sidor av konflikten.. Ena sidan består av "söd#rort" ett så kallat kriminellt gäng. Enligt dom själva så är det en kamratförening Den som påstås vara ledare är andr#j Dre#cu, sen har vi medlemmarna Absh#r,Mauric#o, Salvat#re och enligt polisen fanns vid tiden för för brottet ytterligaare 6 medlemmar.. Andra sidan består av olika individer som har "håller ihop" och är som "bröder". Där återkommer namnen Bart#k, Milut#n, Jim#y och Mik#el.. Pågått en del osämja och intriger bland dessa herrar då en del av dem tidigare varit vänner.. Exempel Dres#u och Milut#n som blev osams pga att citatre#cu känner jag, inte bara för att jag har knullat hans mamma. Abshir är skyldig "någon"pengar och på sätt blir Bart3k inkopplad för att driva in skulden som han låter växa när han är ute efter Absh#r.. Skulden verkar varit på 10k som växt allt eftersom dom inte betalas..
Mycket som tyder på att SO var dom som sköt mot Bart#ks hem... Han tvingar fram ett möte med Dres#u nån dag efter senaste skottlossningen mot hans hem... Mötet bestäms på "bakfickan" och det bestäms även att Absh#r absolut inte ska vara med på mötet.. Bart#k och hans vän som avled har mötet med Dre#cu och Mauri#io i cirka 15-20 min när Absh#r och Salvato#e springer in och skjuter ner Bart#k och Mick#.. Det har skjutits med 2 olika vapen, majoriteten av skotten kommer från en 9 mm och resterande från en 357/38.. Riktiga måltavlan var Bart#k men tyvärr verkar detta skett under stress och rädsla Det fetade är min uppfattning.. Bartek hade Mil#tin och minst en vän tili sittandes i en bil utanför som "backup".. Det är en av dom som skadeskjuter Salvato# utanför och dom blir beskjutna av Absh#r och co.. Ett skott går genom motorhuven och verkar studsat upp mot vindrutan på bilen Mil#tin sitter i... Milut#n lyckas övertala en taxichaufför att ta han från platsen och Taxichauffören ljuger även om var haan plockat upp han när dom blir kontrollerade av polis Söderort drar iväg och festar med några av sina flickvänner på brasseriet, en ligger med skottskadan i foten och uteblir från festandet.. Milut#n har haft flera samtal efter händelsen med sin "Gudfar" Sas#a om att han måst få hjälp att bli hämtad och att det spårat ur på platsen.. "Gudfadern" verkar mycket väl veta var dom varit... Det blev en väldigt kort sammanfattning men ni andra som läst den kan ju fylla på.. Är dt nåt viktigt jag missat eller nåt jag missuppfattat kan ni rätta till det...

Absh#r påstås vara ex medlem i BC

Mic#e var ex medlem i X-team, påstås under utredningen vara BMC.som jag förstått det ska det inte stämma att han varit fullvärdig i alla fall..

Kommer allt eftersom fylla på med lite info och mina egna "teorier"...
Citera
2014-11-29, 23:26
Medlem
yasers avatar
Det har hittats en lapp i Mauricios cell där han skriver att "Milutin Bosanac Du är en död
man" Mauricio säger att det var på skoj, en snorungegrej, men att han inte gillar Milutin. Han
är en kuksugare och snackar skit. Mauricio knullar honom. Han skrev lappen innan han läste
förundersökningen.

Här kommer lite hjälp på traven...

Sid. 1317 Börjar operationsbilder...
Sid. 1329 bilder på Baet#ks skador..
Sid. 1344 bilder på Salvat#res skottskada
Sid. 1374 bilder på brottsplatsen
Sid. 1430 bilder på upphhittad pistol
Sid. 1438 Offrens kläder och väst
Sid. 1484 Skotthål i saaben
Sid. 1524 Avlyssning mellan Paul#-Mrie##a
Sid. 1530 Avlyssning mellan Mil#tin och Sa#ha
Sid. 1542 Kik-konversation
Sid. 1634 Börjar fotokonfrontationer
Sid. 1893 Spaningsbilder på Dres#u, Absh#r och "lången" efter skjutningen mot Barte#s hem.
Sid. 2093 SOS-samtal
Sid. 2264 bilder på medlemmar ur "söderort"
Senast redigerad av yaser 2014-11-29 kl. 23:53.
Citera
2014-11-30, 00:21
Medlem
mr.demons avatar
Asså det måste ju för fan vara skitsvårt att sitta i förhör, när dom vet att allt förr eller senare kan läcka ut här eller så.

Dagens teknologi är fan inte till de kriminellas fördel. Undrar om offentlighetsprincipen eller vad fan det heter kan komma att ändras när mer och mer föhör hamnar ute i det offentliga.
Citera
2014-11-30, 00:28
Bannlyst
Har inte läst hela FUPen men det här fallet måste ju vara något för Guinness Rekordbok.

Hur manga nationaliteter är involverade?

Jag har tappat räkningen.
Citera
2014-11-30, 01:29
Medlem
lagartos avatar
Underhållningsvärdet är högt från sid 1999....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in