Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Han uppger 1,5 timma. Det är 30 minuter mer än en timma.
Oavsett så har Micro113 rätt. Åklagaren uttalar sig utifrån uppgiften som KJ lämnar. Så om uppgiften som KJ lämnar till åklagaren är sann, så ljuger inte åklagaren. Förstår du hur jag menar?
Ljuger KJ så spelar det liksom ingen roll. SMS har skickats.
Är det viktigt för utgången av domen huruvida de hade sex eller ej då sms;et skickades?
Lyssna på ljudet du också. Åklagaren frågar igen, och då ändrar han sig till en timme.
KJ uppger att de slutade ca kl 20, och hade sex i ca en timme. Då är det inte sant att de måste ha haft sex medan VB messade. Förstår du hur jag menar?
Oavsett om KJ ljuger om sexet eller inte så kunde han ha nekat till messande under sexet. Men nu trodde han uppenbarligen på åklagaren och hittade på en förklaring.
Viktigt för utgången? Läs vad HR skriver:
Citat:
Hans berättelse i den del som avser den sexuella samvaron med Vatchareeya Bangsuan under kvällen den 4 maj framstår vidare som helt osannolik bl.a. därför att han menar att den sexuella akten skulle ha pågått under en period då det av signaleringslistorna framgår att Vatchareeya Bangsuan genom sms hade en relativt intensiv kontakt med [MB].
Knappast ensamt men tillsammans med de andra två falska bevisen som jag har nämnt idag kan det ha haft betydelse, i vart fall för trovärdigheten. Är du klar med listan över KJ:s lögner?