2014-11-29, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Citera om du vill ha svar nästa gång. Det behöver inte vara en privatläkare. Jag har norditropin på recept och lider inte av någon brist. Givetvis får man fina resultat kroppsligt. Mår fint, sover skönt, bra återhämtning, fin hud, fin förbränning mm.

/ Leif

Hur fick du ett recept och vad sa du till läkarn? förresten vad för dos får du ED?

En sak till, läste för ett tag sedan att du tar gh innan du lägger dig. Gör inte
det för du stänger bara ner dig själv, sätt det varje morgon eller post wo. tips..

Mvh
Citera
2014-11-29, 13:31
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Galenika
Hur fick du ett recept och vad sa du till läkarn? förresten vad för dos får du ED?

En sak till, läste för ett tag sedan att du tar gh innan du lägger dig. Gör inte
det för du stänger bara ner dig själv, sätt det varje morgon eller post wo. tips..

Mvh

Så varför instruerar läkare vissa individer att sticka växten vid sänggående då? Har läkarna fel å du rätt, eller kan det möjligtvis vara så att du inte vet hur och när man sticker samt varför?

/aKAY
Citera
2014-11-29, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Så varför instruerar läkare vissa individer att sticka växten vid sänggående då? Har läkarna fel å du rätt, eller kan det möjligtvis vara så att du inte vet hur och när man sticker samt varför?

/aKAY

Vet du något om tillväxt öht ?

Vet du att kroppen producerar sin största utsöndrig 2h efter man somnat? Det är inte värt att sätta en så låg dos som 2-3 enheter när man ska lägga sig och förstöra kroppens egenproduktion när man kan sätta det på morgonen när kroppen är katabol och utsöndrar kortisol. Ingen som kan något om GH är så dum att dom sätter en låg dos innan dom går och lägger sig.
Citera
2014-11-29, 13:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Mvh

Konktakter min vän, jag känner många läkare så det krävdes inte mycket. Dos varierar, har provat 3-6iu och funnit den dos som passar mig bäst. Intaget har jag också mixtrat med. Nu för tiden kör jag morgon och eftermiddag.

/ Leif
Citera
2014-11-29, 13:50
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Vet du att kroppen producerar sin största utsöndrig 2h efter man somnat? Det är inte värt att sätta en så låg dos som 2-3 enheter när man ska lägga sig och förstöra kroppens egenproduktion när man kan sätta det på morgonen när kroppen är katabol och utsöndrar kortisol. Ingen som kan något om GH är så dum att dom sätter en låg dos innan dom går och lägger sig.

Fast och andra sidan, du får ha de åldersrelaterade faktorerna med i beräkningen. Alla är inte 20-åriga killar som trycker GH.

/ Leif
Citera
2014-11-29, 16:11
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Frågan är ju om du har någon koll. Nivåerna avtar med åren, så för en man i 40-50 årsåldern kan det mycket väl vara optimalt att sticka hormonet vid sänggående.
Däremot är det optimalt att sticka på morgon och tidig eftermiddag precis som du säger FÖRUTSATT ATT EGENPRODUKTIONEN ÄR DÄR DEN SKA VARA.
Kan ju inte va så svårt å förstå eller?
Som vanligt tror folk att det finns en gyldene regel som gäller för alla.

Mvh
Citera
2014-11-30, 09:19
Medlem
Hallå har ett litet problem jag skulle vilja kolla med er ni som kan mycket om hgh! Jag har just börjat men får jävla problem med att jag blir öm och att de blir rött och svullen som en boll vid injektt stället och de kommer ca 1 dag efter injekt. Funderar lite på om de kan vara BAC vattnet jag reagerar på. Ska man prova köra nå annat typ drop it eller vad de heter från Apoteket.. Föresten hgh och BAC vatten kommer från AB
Citera
2014-11-30, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tajan
Hallå har ett litet problem jag skulle vilja kolla med er ni som kan mycket om hgh! Jag har just börjat men får jävla problem med att jag blir öm och att de blir rött och svullen som en boll vid injektt stället och de kommer ca 1 dag efter injekt. Funderar lite på om de kan vara BAC vattnet jag reagerar på. Ska man prova köra nå annat typ drop it eller vad de heter från Apoteket.. Föresten hgh och BAC vatten kommer från AB

Läs de senaste två sidorna så ser du vad problemet är. Nordictropin verkar vara ett smutigt prepp, släng det och försök få tag på äkta hgh
Citera
2014-11-30, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qzy
Läs de senaste två sidorna så ser du vad problemet är. Nordictropin verkar vara ett smutigt prepp, släng det och försök få tag på äkta hgh

Eller var kanske den här tråden jag tänkte på.
(FB) Svullen, kliande rodnad efter injekt (Tillväxt)
Citera
2014-11-30, 11:32
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajan

Så du tror att pulvret du köpte var renare än det bakteriostatiska vattnet som du blandade med?
Jag är ledsen att behöva säga det broder men du har kastat pengarna i sjön (och bör kasta resterande "gh"-kur där också för din egen skull).

Mvh
Citera
2014-11-30, 13:59
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Kan man köra HGH 12iu typ E5D? Skulle det ge något?

Driver du eller? Normal dos är ~3iu ed, vissa delar upp det på två stick för att HGH är såpass potent att till och med dessa doser kan skapa obehag. Sätter du 12 iu äkta HGH så kommer ha en dålig upplevelse, i guarantee it.
Citera
2014-11-30, 14:51
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Kan man köra HGH 12iu typ E5D? Skulle det ge något?

Dela upp dosen istället, kör 2.5iu ed istället, ta de när du vaknar på morgonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in