2014-11-12, 21:57
Medlem
Tjena.

Började köra nordictropin GH för 2 veckor sen cirka. Några timmar efter sticken så får jag en kliande röd rund svullnad där jag injicerat, använder destillerat vatten ifrån apotek så är inte skit i injekt som gör de. Blandar 12 iu med 50 enheter vatten, kör 25 per dag.

Någon som har en susning vad detta beror på?
Citera
2014-11-12, 22:52
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckNrolla
Tjena.

Började köra nordictropin GH för 2 veckor sen cirka. Några timmar efter sticken så får jag en kliande röd rund svullnad där jag injicerat, använder destillerat vatten ifrån apotek så är inte skit i injekt som gör de. Blandar 12 iu med 50 enheter vatten, kör 25 per dag.

Någon som har en susning vad detta beror på?

Har hänt mig med andra peptider ibland, stick djupare in i fettet, högt upp på låret funkar bra. Nyp tag i fettet mellan pekfinger och tumme och stick där, om du har lågt fett vinkla nålen 45 grader.

Din "Kula" bör gå över efter 1-2 dagar.
Citera
2014-11-12, 23:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Vart har du köpt ditt tillväxt ifrån? Apoteket?

Dög inte den här tråden? (FB) Den stora tråden om tillväxthormon //Mod

/ Leif
Citera
2014-11-13, 10:02
Medlem
Spliffmeisters avatar
Magfettet är mycket enklare och säkrare när det kommer till vattenbaserade lösningar.
Citera
2014-11-13, 10:27
Medlem
aKAYs avatar
Antar att det är Norditropin du pratar om?
Märkligt för både Norditropin SimpleXx och Norditropin NordiFlex kommer i en färdigblandad lösning (NordiFlex kommer t.o.m. i en förfylld penna).
Innan du har säkerställt äktheten i det du injicerar så känns det ovidkommande att diskutera vad eventuella reaktioner vid injektion kan bero på.

Edit: Du sa att du kör "25 per dag"; 25 vaddå? Knappast 25 iu va?

Mvh,

aKAY
Citera
2014-11-13, 11:16
Medlem
Testade sätta ovansida lår i morse.

Nej växten heter Nordictropin som jag skrev, det är ug ifrån norge eller Sverige.

Nej kanyl har 50 enheter, jag tar å blandar vätskan med 50 enheter, kör 25 år gången så kör 6 iu per dag. Varje vial innehåller 12 iu.
Citera
2014-11-13, 11:29
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Testade sätta ovansida lår i morse.

Nej växten heter Nordictropin som jag skrev, det är ug ifrån norge eller Sverige.

Nej kanyl har 50 enheter, jag tar å blandar vätskan med 50 enheter, kör 25 år gången så kör 6 iu per dag. Varje vial innehåller 12 iu.

Skickar fråga i PM.
Citera
2014-11-13, 20:49
Medlem
Upplevt samma sak, även fått röda utslag under tiden jag använt det. Så någon skit är det allt i.
Citera
2014-11-14, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Galenika
Upplevt samma sak, även fått röda utslag under tiden jag använt det. Så någon skit är det allt i.

Okej, var de från packe till packe? Funderar på om de blir bättre när detta paketet tar slut å går in på nummer 2. Satte ju som sagt ovansida lår igår och samma röda, runda knöl uppstod. Dock mer behagligt att ha de där en på magen.
Citera
2014-11-14, 15:13
Medlem
Låter som klitorisinflammation.
Citera
2014-11-19, 18:40
Medlem
Citat:
Okej, var de från packe till packe? Funderar på om de blir bättre när detta paketet tar slut å går in på nummer 2. Satte ju som sagt ovansida lår igår och samma röda, runda knöl uppstod. Dock mer behagligt att ha de där en på magen.

Läste att det var andra användare som fick samma utslag, så nu när du säger att du fick utslag med så blir man bara mer skeptisk, garanterad skit i.
Citera
2014-11-19, 19:15
Medlem
swiftos avatar
Så går det när man köper bajs "växt", renligheten på ditt växt är bajs. Nu är det säkert inte ens växt du kör utan ngn peptid snarare.
Senast redigerad av swifto 2014-11-19 kl. 19:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in