2014-09-01, 14:08
Medlem
Calogeros avatar
Jävligt konstig satsning från Uniteds sida. Bäddat för att minst en utav stjärnorna längst fram kommer att surna till och skapa bekymmer.
2014-09-01, 14:10
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Jävligt konstig satsning från Uniteds sida. Bäddat för att minst en utav stjärnorna längst fram kommer att surna till och skapa bekymmer.

Joo, van Persie är ju inte känd för att lida i tysthet direkt...
2014-09-01, 14:15
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Rooney kommer vilja ha en försäkring i januari om att han ska få spela varje match och kaptensbindel plus 4 miljoner i vecka.
2014-09-01, 14:15
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1265/8614/original.jpg

Uniteds framtida lagguppställning, inte dåligt.
Som sagt tidigare, otroligt obalanserad. Lite som reals igår. Otrolig offensiv på pappret, men alldeles för dåligt mittfält, och dålig sammanspelning.
2014-09-01, 14:16
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Jävligt konstig satsning från Uniteds sida.
Tycker jag inte. Persie kommer ju behöva opereras förr eller senare. Hernandez går på lån till Madrid och Welbeck ska också bort. Tycker Falcao är en rimlig ersättare.
2014-09-01, 14:16
Medlem
United börjar kännas som en clown-förening. Nog för att det är grymma värvningar individuellt men klubben som tidigare ansågs vara den mest professionella och välskötta klubben i Europa under Ferguson är helt bortblåst.
2014-09-01, 14:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
United börjar kännas som en clown-förening.

Instämmer.

Börjar bli lite som de klubbar som köper spelare för att sälja fler tröjor istället för vilken funktion man ska ha i laget.
2014-09-01, 14:19
Medlem
Micah Richards till Fiorentina.
2014-09-01, 14:20
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Som sagt tidigare, otroligt obalanserad. Lite som reals igår. Otrolig offensiv på pappret, men alldeles för dåligt mittfält, och dålig sammanspelning.

Jag vet, inte jag som gjorde den, skulle bara vissa en alternativ laguppställning någon hade skapat.
2014-09-01, 14:23
Medlem
Citat:
United börjar kännas som en clown-förening. Nog för att det är grymma värvningar individuellt men klubben som tidigare ansågs vara den mest professionella och välskötta klubben i Europa under Ferguson är helt bortblåst.

Som flera har skrivit; Falcao kommer ersätta Van Persie då han ska opereras. Hernandez är utlånad till Real. Vi har även köpt en mittback (Rojo) och en def mitt (Blind). Håller dock med om att en försvarare till hade varit på sin plats men att kalla det clown-förening är att vara ute och cykla.
2014-09-01, 14:24
Medlem
Hjortronsylts avatar
Citat:
Håller med. Fergusons fingertoppskänsla med värvningarna var en av de främsta anledningarna till att jag gillade United för ett par år sedan. De vann ligan år efter år utan att kasta pengar omkring sig (nog för att de också spenderade, men det kändes nästan alltid smart).
Men för all del. Jag hoppas att Van Gaal har någon tanke bakom det hela. Han har rät att få bygga upp trupen som han vill och med de pengar som spenderats så har han iaf inget att skylla på. Också skönt att se att de fortfarande kan locka till sig spelare efter den pinsamma förra sommaren.
2014-09-01, 14:25
Medlem
Parnborrs avatar
Alltså det har nämnts 100 gånger i tråden men vissa verkar inte få in det i hjärnan.
Här kommer det en gång till:

Chicharito har lämnat, Welbeck kommer antagligen att lämna och RVP kanske måste knäoperera sig och vara borta i 3-5 månader. Falcao är väldigt nyttig i United.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in