2014-11-27, 22:53
Medlem
han är bäst
Citera
2014-11-27, 22:58
Bannlyst
Thomas Müller hängde 5+3 i vm. Messi 4+1, på lika många matcher.

Müller är bäst, Messi är en överskattad skattefuskare.
Citera
2014-11-27, 23:08
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csikaszmannen
Nu när Messi slagit både Champions League och La liga rekordet för flest mål någonsin på 3 dagar med 6 mål=2 hattricks. Nu efter det här finns det nog inte så mycket mer inviduella titlar Messi kan vinna, borde han nu vara högre prioriterad än Pele att vara bäst någonsin? Enligt mig ja, för av allt jag har sett så har det aldrig varit någon i närheten av Messi, bortsett från den Brasilianska kungen Ronaldinhio

Vill du definiera rekordet? Är Messi den förste som gjort hattrick i en La Liga- samt en Champions League-match som följer efter varandra?
Senast redigerad av apelsinhimlen 2014-11-27 kl. 23:12.
Citera
2014-11-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Vill du definiera rekordet? Är Messi den förste som gjort hattrick i en La Liga- samt en Champions League-match som följer efter varandra?

Han menar att Messi slog 2 rekord på 3 dagar genom att göra hattrick i båda matcherna, det första rekordet han slog var flest mål i laliga någonsin, det andra rekordet han slog var flest mål i cl någonsin. Ja han är bäst genom tiderna.
Citera
2014-11-27, 23:17
Medlem
Tycker Ronaldo är mer komplett och fantastisk fotbollspelare.. Men det är jag det
Citera
2014-11-27, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinckeln
Tycker Ronaldo är mer komplett och fantastisk fotbollspelare.. Men det är jag det

Ja det är nog bara du. Kan inte förstå hur folk kan tycka att Ronaldo är en mer komplett fotbollsspelare, Ronaldo är en målgörare men inte mycket mer än så. Allt det som Ronaldo är bra på har med målgörande att göra så ja han är en näst intill komplett målgörare men absolut inte en mer komplett fotbollsspelare än Messi.
Citera
2014-11-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmanz
Ja det är nog bara du. Kan inte förstå hur folk kan tycka att Ronaldo är en mer komplett fotbollsspelare, Ronaldo är en målgörare men inte mycket mer än så. Allt det som Ronaldo är bra på har med målgörande att göra så ja han är en näst intill komplett målgörare men absolut inte en mer komplett fotbollsspelare än Messi.
Öhh va? Sätt messi och ronaldo som mittback och och se vem som gör bäst jobb om du nu tror messi är mer komplett..
Citera
2014-11-27, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitmaktNegerslakt
Thomas Müller hängde 5+3 i vm. Messi 4+1, på lika många matcher.

Müller är bäst, Messi är en överskattad skattefuskare.

Med din logik så är världens just nu bästa fotbollspelare urusel i och med att han inte presterade i vm?
Citera
2014-11-27, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinckeln
Öhh va? Sätt messi och ronaldo som mittback och och se vem som gör bäst jobb om du nu tror messi är mer komplett..

Okej så att vara längre gör att man är mer komplett? jag kan lova dig att Messi hade varit bättre som mittback om han hade haft Ronaldos längd!
Citera
2014-11-27, 23:29
Medlem
Absolut inte, Ronaldo är en bättre spelare. Och jag är varken Real fan eller en supporter till Ronaldo.
Citera
2014-11-27, 23:30
Medlem
Messi är definitivt en av de bästa någonsin. Vem har annars varit så dominant så länge? Tror dock att han måste vinna en vmtitel för att få det breda erkännandet. Synd att han inte inte riktigt kommer till sin rätt att alla gånger i Argentina.
Citera
2014-11-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmanz
Okej så att vara längre gör att man är mer komplett? jag kan lova dig att Messi hade varit bättre som mittback om han hade haft Ronaldos längd!
Hahaha.. Men helt seriöst? För det första så hör väl sina fysiska gener till "talang"? Messi hade inte varit lika bra på att dribbla om han vore lika lång som crouch.. Allt har sina fördelar och nackdelar, och det är därför jag tycker Ronaldo är en mer komplett fotbollspelare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in