2014-11-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obelix2
Hans farsa skrev ju ett långt jävla inlägg om sonens död, så jag skulle inte se det som jobbigt att skriva en kort rad om dödsorsaken om det nu inte var så att han dog av en överdos eller självmord som blir jobbigare att skriva om. Skulle han blivit överkörd eller liknande så är chansen större att dom börjar skriva om trafiksäkerheten. Jag snackar inte alls skit om honom.. Bara nyfiken av dödsorsaken. Men nu skrev ju någon att han rökt en del spice, så end of story.

Hans son har just dött det är väl klart att han kanske inte vill snacka om hur det gick till utan han ville bara skriva att han har avlidit.

Och sorry om du trodde att jag menade att du skriver skit om honom jag menar den här tråden generellt.
Citera
2014-11-26, 19:35
Medlem
anonpeds avatar
Hur kan detta vara 21000 läsare-intressant?
Citera
2014-11-26, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harrythehamster
Vad var tristan? Vad var det för något? Ett nytt kön? Henmaster the master of hens. Tyvärr är Tristan ett resultat av genustrams och feminism. Saknade könstillhörighet och detta är resultatet.

Vad var Tristan? Ja du, han var väl det han själv identifierade sig som. Om Tristan säger han är kille så är han det. Eller menar du att du ska tala om vad någon annan är? I så fall ska jag få bestämma ditt kön också. Jag insisterar på att du inte är det kön du identifierar dig som, utan det andra.
Citera
2014-11-26, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Alltså, är det bara snorungar och idioter som skriver här inne? (Obs! Ingen behöver svara på den frågan då svaret är uppenbart.)

Hur vet du om du umgås med folk som har HIV eller inte? Har alla i din umgängeskrets visat upp friskintyg som visar att de är fria från HIV efter blodprov? Skulle inte tro det! Dessutom, det finns mediciner i dag för de som har HIV och de kan därför leva lika länge som du. Om HIV förvandlats till AIDS så kommer vederbörande se ordentligt sjuk och krasslig ut innan den dör. Men eftersom bromsmediciner finns så ser man inte AIDS-fall speciellt ofta längre, i vart fall inte i Sverige. Jag tycker då inte Tristan såg ut att lida av AIDS. Och vad skulle Tristan fått HIV av? Han var väl inte sprutnarkoman eller?

Läs på nästa gång innan du häver ur dig. Du har väl Google på din dator så du kan googla HIV och få lite info. den vägen?
Jag är 41 år så någon snorunge är jag inte Hemskt vad du tog illa upp, tillhör du själv hiv folket? Jag sa inget om sprutnarkoman dåremot misstänkt homofil? Fan vet jag
Citera
2014-11-26, 19:42
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Bar med i starten av Idol men åkte ut fort. Han fick dock mycket TV tid då han var ett nervvrak av sällan skådat slag.
Spice Spice baby....
http://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepE

Tror inte att det var Spice, då hade det läckt ut i lokal media, som ett varningens tecken, eftersom Gotland haft ett rejält utbrott, som nu börjar klinga av!
Citera
2014-11-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Jag är 41 år så någon snorunge är jag inte Hemskt vad du tog illa upp, tillhör du själv hiv folket? Jag sa inget om sprutnarkoman dåremot misstänkt homofil? Fan vet jag

Då tillhör du alltså kategorin idiot. Grattis! Som 41-åring borde du kunna söka upp info. om HIV så du slipper göra bort dig igen. Vad är HIV-folket dumjöns? Jag kan lugna dig, senast jag testade mig var jag fri från HIV. Jag kan också garantera dig att du inte blir smittad via datorn om det nu råkar vara någon med HIV som skriver på Flashback. Jösses!

Och nej Tristan dog inte av HIV. Det är helt omöjligt eftersom ingen någonsin dött av HIV. Däremot finns det de som dött av Aids. Homofil var han väl inte heller eftersom han hade flickvän? Eller hur tänkte du där?
Senast redigerad av hoaxgammon 2014-11-26 kl. 19:45.
Citera
2014-11-26, 19:43
Medlem
Ännu en Jävla SPICE överdos

sjukt att ungdomarna ska behöva ta sånt skit bara för att Cannabis är olagligt.

SPICE borde ha samma straff som kokain och Heroin.

ang tristan så tyckte jag att han va en dramaqueen i idol men verkligen sorgligt att han skulle behöva gå bort så ung,

RIP
Citera
2014-11-26, 20:01
Medlem
Svampskogens avatar
Vet någon dödsorsak än? (Orkar inte läsa igenom hela tråden )
Citera
2014-11-26, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chripnits
åh herregud amen. pk-media har smygit in på fb. ågud. ååååå guuuud.

könet sitter i allra högsta grad i kuken/fittan. Hur kan denna hjärntvätt fungera? vad händer?

Välkommen till Sverige där majoriteten av användarna är ointelligenta tillsammans med verklighetsvridna synpunkter och åsikter likt han du citerade. Många som borde skjutas för mänsklighetens bästa.
Citera
2014-11-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chripnits
åh herregud amen. pk-media har smygit in på fb. ågud. ååååå guuuud.

könet sitter i allra högsta grad i kuken/fittan. Hur kan denna hjärntvätt fungera? vad händer?

Jaha, så du tänker med ditt könsorgan då alltså? Måste säga att det syns på din kommentar. Du menar med ditt inlägg också att vedertagen forskning i ämnet är humbug. För tro det eller ej, det finns forskare som ägnat sig åt ämnet.
Citera
2014-11-26, 20:04
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskogen
Vet någon dödsorsak än? (Orkar inte läsa igenom hela tråden )

Inget officiellt än. Folk tror överdos, med avsikt eller inte, bara spekulationer.
Citera
2014-11-26, 20:06
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonped
Hur kan detta vara 21000 läsare-intressant?

Vet att det är både OT och okänsligt. Kan inte låta bli..

Men är detta det största som någonsin hänt på flashback? Inte ens Breivik drog väl lika stora siffror?
Senast redigerad av Oformad 2014-11-26 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in