2014-11-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Vet att det är både OT och okänsligt. Kan inte låta bli..

Men är detta det största som någonsin hänt på flashback? Inte ens Breivik drog väl alls lika stora siffror?
LurifaxFlux självmord 2010 är nog det mest uppmärksammade som hänt på Flashback skulle jag tro.
Citera
2014-11-26, 20:10
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonped
Hur kan detta vara 21000 läsare-intressant?
ung svensk kille med ett bra utseende som nyligen har framstått mycket i television. Sådant brukar generera en del uppmärksamhet! Väldigt tragisk händelse må jag säga, mina tankar går till familjen. Angående dödsorsaken, det måste ha varit en överdos alternativt självmord som många säger här. Hade det varit t.e.x en bilolycka eller mord så hade det stått överallt på nyheterna så det kan vi nog utesluta.
Citera
2014-11-26, 20:12
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Du råkar inte bo i en grotta? Könet sitter i huvudet och inte i genitalierna.
Tror du blandat ihop kön med genus.

Könet bestäms av vilka könsceller som varelsen producerar. Och ja det finns två-könade individer också.
Senast redigerad av BonerBatman 2014-11-26 kl. 20:19.
Citera
2014-11-26, 20:31
Medlem
rakmackan99s avatar
Inte följt idol..lite tråkigt att ngn kolar.

Han hade nog ändå åkt ut..de göra alla typ. (lol)

Segt om det är pga. rövpanna
Citera
2014-11-26, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Du råkar inte bo i en grotta? Könet sitter i huvudet och inte i genitalierna.
I huvudet Åh gud vad händer med västvärlden, vad skriver man om 200 år tro
Barnen får göra vad som vill i skolan, barnen får byta kön, män knullar varandra,gifter sig osv allt är naturligt vi är inne i 60-talet del 2
Citera
2014-11-26, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
ung svensk kille med ett bra utseende som nyligen har framstått mycket i television. Sådant brukar generera en del uppmärksamhet! Väldigt tragisk händelse må jag säga, mina tankar går till familjen. Angående dödsorsaken, det måste ha varit en överdos alternativt självmord som många säger här. Hade det varit t.e.x en bilolycka eller mord så hade det stått överallt på nyheterna så det kan vi nog utesluta.
Jag tror att många, i alla fall jag, skapar en emotionell koppling till personer på TV. Om man ser någon många gånger blir man som "kompis" nästan med den personen och när något sånt här händer blir det mycket tårar och frågetecken.
Citera
2014-11-26, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen.
Vad har det där med Tristans dödsfall att göra? Visa åtminstone lite respekt...
Äsch, han har ju rätt i att alla faktiskt åker ut!
Citera
2014-11-26, 20:39
Medlem
P55s avatar
Respekt för de som dör oavsett hur det gått till.
Men någon kändis var han väl ändå inte, eller?
Citera
2014-11-26, 20:39
Medlem
Repatrierings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomsblues
Japp han är är nog faktiskt en av de största talangerna som vi haft i detta land. Du har inte hört talas om honom? Har du måhända bott under en sten? Hans namn har yttrats på allas läppar. Tristan har haft en genomslagskraft utan dess like. Hans knivskarpa lyrik har fått mina ögon att tåras mången gång. Han skulle precis axla Dylan som denna generations största poet... R.I.P. Trystan, må dina sånger alltid sjungas. Du är numera evigt ung.

Ha ha...din ironi summerar alltihop, han slutade som en tragisk tråd på flashback.

Vad gäller idol, media och annan modern radiosmörja så bor jag inte under en sten utan snarare under ett berg för slippa skiten.
Citera
2014-11-26, 20:44
Medlem
Sitkins avatar
I ett par bilder på facebook ser personen definitivt ut som 'hen'. Framförallt i en bild där hen har snaggat sin killfrisyr.
Citera
2014-11-26, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eiralicious
Men vad är det för jävla politiskt korrekt svammel om att man själv bestämmer sitt kön?!
Hela hen-eran är så förbannat löjlig.
Att hela tiden leta upp nya krav på rättigheter o sträva efter rent idiotiska mål är så absurt.

Testa uppfostra dagens barn med SUNT FÖRNUFT så ska ni se att allt sånt här löser sig självt.

Tillbaka till Tristan, tack för bekräftelse om könsbytet, då återstår dödsorsak.
Om det är Spice så vore det väl istället bra om släkten kunde bekräfta det så om någon i övrigt korkad ungdom väljer att pga detta avstå ifrån Spice så är ju bra.
Har han bytt från kvinna till man eller tvärtom?
Tänk då alla småfjortisar som gick runt och va kåt på "honom" och så vare en tjej från första början. Småtjejerna blir faktiskt rätt ägda då hela bunten går runt och gillar en tjej
Citera
2014-11-26, 20:45
Medlem
Gudfiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodhen
wow, hon där wewe verkar va helt körd. Tragiskt med såna sossefall.

Ja, tänkte också på det, speciellt som hon har ett litet barn som Tristan tydligen var någon sorts bonuspappa åt. Stackars lilla pojke. Bonuspappan är död och mamman är helt psykiskt labil, lägger upp bilder på självskador, är bästa vän med en missbrukare etc. OT, men vet någon om soc är inkopplat på den där Vewe angående barnet eller bara med pengar? Kanske vore läge för en orosanmälan annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in