2014-11-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-meow
Nu har jag suttit och följt den här tråden hela dagen.

Jag kände Tristan. Vi är i ungefär samma ålder, har gemensamma vänner och är med i gotlandsmusikalkompani båda två.

Varför läser jag den här tråden? För att även jag sörjer. Jag var inte någon nära vän till Tristan, precis som så himla många av hans vänner. Jag tror att det är fler än bara jag som kände Tristan som vän läser den här tråden av precis samma anledning som jag.
Vi vill vet hur han dog.
Jag har gråtit hela dagen och förbannat mig över att han inte finns längre, och jag kan inte riktigt ta in det. Kanske kan jag förstå det bättre om jag får veta hur han försvann. Det känns orättvist mot mig och så många andra som kände honom väl men inte var honom nära att vi inte får reda på hur han gick bort. För vi är många som känner Tristan på det sättet.

Jag kan bekräfta att Tristan tog droger. Varför? För att vi gjort det tillsammans. Han rökte mycket spice. Det gjorde han för att han ibland behövde göra pissprov. Min spekulation är att han råkat ta en överdos spice.

Jag kan även bekräfta att Tristan föddes med kvinnliga könsdelar, vad nu det spelar för jävla roll.

Till Saga, Lucas och alla andra som var honom närmast. Jag sörjer med er. Det vet ni redan.

Till Tristan, tack för allt. Alla fina stunder i din soffa, all pepp innan jag gått upp på scenen, all tro du hade på mig och all styrka du gav mig. Jag har bestämt mig för att våga följa min dröm nu och jag gör det för din skull.

Lucas som i detta reportage? http://story.aftonbladet.se/spice#section-5
Citera
2014-11-26, 18:40
Medlem
BasseLerghagens avatar
Synd men hans familj verkar ju vara lite udda. Hippie new age och addera droger och hans labila beteende där så har vi svaret. Rip
Citera
2014-11-26, 18:41
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweHouse
Hahaha, detta måste vara bland det mest naiva jag läst i hela mitt liv, och klart som fan är det på flashback man ser en sådan kommentar. Snälla, bruka din hjärna och tänk innan du frågar något så dumt. Vilken familj vill oavsett orsak till dödsfall att hela världen ska veta, hur hade du själv resonerat om det var någon närstående till dig, skulle du meddela hela flashback om hur denne dött?

Vad är det för snack? Självfallet är det enklare för anhöriga att meddela att en anhörig dött i en motorcykelkrasch än att han dött i samband med sadomasochistisk bögsex.
Citera
2014-11-26, 18:41
Medlem
miss-meows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq

Nej.
Citera
2014-11-26, 18:42
Medlem
Citat:

Jag kan bekräfta att Tristan tog droger. Varför? För att vi gjort det tillsammans. Han rökte mycket spice. Det gjorde han för att han ibland behövde göra pissprov. Min spekulation är att han råkat ta en överdos spice.

Jag kan även bekräfta att Tristan föddes med kvinnliga könsdelar, vad nu det spelar för jävla roll.
.

Bilden börjar klarna.

Drogande transperson med tatueringar som vill lindra plågorna i den destruktiva livsstilen.
Citera
2014-11-26, 18:46
Medlem
Så efter obduktionen kan det visa sig att en "kändis" i Sverige har alltså med andra ord dött av drogen spice?

Kommer bli liv i media!
Citera
2014-11-26, 18:48
Medlem
Obelix2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpen22
Varför tror du seriöst?? Dom sörjer ju.. Men varför måste nästan alla skriva skit om honom här just nu??? För i Helvete man ska respektera dom döda!!!

Hans farsa skrev ju ett långt jävla inlägg om sonens död, så jag skulle inte se det som jobbigt att skriva en kort rad om dödsorsaken om det nu inte var så att han dog av en överdos eller självmord som blir jobbigare att skriva om. Skulle han blivit överkörd eller liknande så är chansen större att dom börjar skriva om trafiksäkerheten. Jag snackar inte alls skit om honom.. Bara nyfiken av dödsorsaken. Men nu skrev ju någon att han rökt en del spice, så end of story.
Citera
2014-11-26, 18:50
Medlem
Trumpeters avatar
Mindre sannolikt med självmord i detta fall då han verkade glad och nöjd med livet. Skenet kan dock bedra. Men jag tror mer på ofrivillig överdos.
Citera
2014-11-26, 18:51
Medlem
Citat:

Förstår inte vad du menar med att han gjorde det för att han ibland behövde göra urinprov, spice syns väl inte i urinprov? Därför många tycker den är så "bra" väl, eller har jag fel?
Citera
2014-11-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
[/b]
Nej, jag lever och har hälsan.

Att jämföra honom med Cobain etc. är ju bara för mycket by the way.
Tycker inte det. Tristan är 2010-talets Cobain helt klart.
Citera
2014-11-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq

Nej, det är inte den Lucas...
Citera
2014-11-26, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellahug94
Förstår inte vad du menar med att han gjorde det för att han ibland behövde göra urinprov, spice syns väl inte i urinprov? Därför många tycker den är så "bra" väl, eller har jag fel?

Han kanske använde något annan innan (som syns på urinprov)? Bytte sedan till Spice för att inte åka dit vid test.

Jag har iaf hört att han var drogfri iaf under uttagningarna till Idol och fram till han åkte ut. Men vad vet jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in