2014-11-26, 19:12
Medlem
Repatrierings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomsblues
Tycker inte det. Tristan är 2010-talets Cobain helt klart.

Du menar alltså på fullt allvar att denne förvirrade okända tonåring var en legend och musikikon? En kulturell symbolisk person som förändrat rockhistorien och påverkade en hel generation av ungdomar?

Har aldrig hört talas om snubben och imorgon har jag glömt att hans namn seglat förbi i nyhetsflödet.
Citera
2014-11-26, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sikkinikk
Bland annat via de inlägg som låg där tidigare:
http://i59.tinypic.com/o0ur88.jpg
Du har ju rökt något. Antingen så vet du inte vad fan du snackar om eller så är du en av personerna i printsen. Den är ju helt tagen ur luften ser det ut som.
Citera
2014-11-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-meow

Jag kan bekräfta att Tristan tog droger. Varför? För att vi gjort det tillsammans. Han rökte mycket spice. Det gjorde han för att han ibland behövde göra pissprov. Min spekulation är att han råkat ta en överdos spice.

Jag kan även bekräfta att Tristan föddes med kvinnliga könsdelar, vad nu det spelar för jävla roll.

Yes, jag känner även Tristan och kan säga att allt detta stämmer.
Det känns dock lite skumt att han skulle överdosera på just spice då det nyligen varit så pass mycket överdoser av det på ön. Tristans polare Simon dog bland annat av spice för ett litet tag sedan och det känns märkligt att Tristan skulle gå i exakt samma fälla bara nån månad senare.

Tristan beskyller Simons flickvän för att ha orsakat Simons död:
http://www.nattstad.se/Vewe/simon-min-alskade-16094062
Citera
2014-11-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Du har ju rökt något. Antingen så vet du inte vad fan du snackar om eller så är du en av personerna i printsen. Den är ju helt tagen ur luften ser det ut som.

Den där konversationen fanns upplagd på T:s ex Facebook men togs bort snabbt som attan. Dom två som avses är T och en annan kille som dog för ett par veckor sedan. Den killen var kompis med T:s nuvarande flickvän och nu ihop med T:s ex.
Citera
2014-11-26, 19:21
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Sorgligt att inte folk kan lägga ihop 1+1.

Sjukaste jag läst idag. Jag tror du har fel...
Citera
2014-11-26, 19:22
Bannlyst
Vad var tristan? Vad var det för något? Ett nytt kön? Henmaster the master of hens. Tyvärr är Tristan ett resultat av genustrams och feminism. Saknade könstillhörighet och detta är resultatet.
Citera
2014-11-26, 19:23
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Brukar folk dö på direkten av det? Vet du ens något om Hiv?
Han menade såklart aids, det kan vara orsaken bakom dödens inträffande.
Citera
2014-11-26, 19:23
Medlem
wilts avatar
Tristan vem? Aldrig hört talas om människan.

Om han nu har dött utav Spice så borde han tilldelas ett postumt Darwin-award.
Citera
2014-11-26, 19:29
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Han menade såklart aids, det kan vara orsaken bakom dödens inträffande.

Jag är mycket väl medveten om vad Hiv leder till men med tanke på att det i dagsläget lever drygt 840 personer med hiv i den åldern i vårt land, så är det EXTREMT osannolikt, och framför allt idiotiskt att dra den slutsatsen. Det bör även nämnas att ingen i Sverige dör i aids, då dagens bromsmediciner är superb.
Citera
2014-11-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repatriering
Du menar alltså på fullt allvar att denne förvirrade okända tonåring var en legend och musikikon? En kulturell symbolisk person som förändrat rockhistorien och påverkade en hel generation av ungdomar?

Har aldrig hört talas om snubben och imorgon har jag glömt att hans namn seglat förbi i nyhetsflödet.
Japp han är är nog faktiskt en av de största talangerna som vi haft i detta land. Du har inte hört talas om honom? Har du måhända bott under en sten? Hans namn har yttrats på allas läppar. Tristan har haft en genomslagskraft utan dess like. Hans knivskarpa lyrik har fått mina ögon att tåras mången gång. Han skulle precis axla Dylan som denna generations största poet... R.I.P. Trystan, må dina sånger alltid sjungas. Du är numera evigt ung.
Citera
2014-11-26, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Nej jag umgås inte med hiv folk.

Alltså, är det bara snorungar och idioter som skriver här inne? (Obs! Ingen behöver svara på den frågan då svaret är uppenbart.)

Hur vet du om du umgås med folk som har HIV eller inte? Har alla i din umgängeskrets visat upp friskintyg som visar att de är fria från HIV efter blodprov? Skulle inte tro det! Dessutom, det finns mediciner i dag för de som har HIV och de kan därför leva lika länge som du. Om HIV förvandlats till AIDS så kommer vederbörande se ordentligt sjuk och krasslig ut innan den dör. Men eftersom bromsmediciner finns så ser man inte AIDS-fall speciellt ofta längre, i vart fall inte i Sverige. Jag tycker då inte Tristan såg ut att lida av AIDS. Och vad skulle Tristan fått HIV av? Han var väl inte sprutnarkoman eller?

Läs på nästa gång innan du häver ur dig. Du har väl Google på din dator så du kan googla HIV och få lite info. den vägen?
Citera
2014-11-26, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilt
Tristan vem? Aldrig hört talas om människan.
.

Bar med i starten av Idol men åkte ut fort. Han fick dock mycket TV tid då han var ett nervvrak av sällan skådat slag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in