2014-11-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Sjukt att det här med Messis tillväxthormoner kommer upp fortfarande, sjukt tramsigt och okunnigt.

http://www.sahlgrenska.gu.se/aktuellt/nyheter/Nyheter+Detalj/?contentId=738372

Istället för att hylla hans prestationer så försöker en del nedvärdera honom.

Hur som helst, ingen ide att försöka debattera med dem, det går inte att övertyga dem

Vilka matcher är intressanta ikväll?

Absolut länka gärna till en enskild studie gjorda med objekt som befinner sig i 20 och uppåt kategorin. Och håll detta sedan representativt för effekterna det kan ha om du börjar äta det när du knappt påbörjat puberteten.

Lägg sen gärna till saker som ''sjukt tramsigt och okunnigt'' Fortsätt gärna med björntjänsterna dock, det är ändå rätt underhållande att se i textform medans man väntar på dagens CL-omgångar.
Citera
2014-11-26, 15:16
Medlem
HAZARD17s avatar
OT

Nomineringarna till Team of the year är här:

http://en.toty.uefa.com/

Stort himla skämt att Hazard, Aguero och Suarez inte är uttagna. Jonathan Soriano ska tydligen vara bättre än Aguero
Senast redigerad av HAZARD17 2014-11-26 kl. 15:18.
Citera
2014-11-26, 15:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Det roliga är att det nästan är identiskt med Malmös kval. I första matchen borde de ha förlorat stort men lyckades med jäkla mycket tur få med sig ett mål. I returen var det ett håglöst Salzburg som tydligen hade några interna problem om jag inte minns fel.

Kan man säga att Malmö inte imponerade?

Vill inte påstå att MFF vann andra matchen för att Salzburg var håglösa. Det var en klockren defensiv insats och en taktisk triumf.

Jag tror faktiskt att Ålborg var det sämsta laget i play off-rundan.
Senast redigerad av mishima 2014-11-26 kl. 15:20.
Citera
2014-11-26, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Vad jag menar är att det är Messis talang som gör honom unik. Han är den mest talangfulla spelaren sen Maradona. Det kan man inte odla fram i något labb

Har inte sagt något om R7 eller Messi's naturliga talang, det enda jag sagt är att denna naturliga talang har sedan mjölktänderna getts alla möjligheter i världen att fostras till dom produkter dom är. Samt att med en sådan trend så lär inte dessa rekord stå sig mer än ett par generationer.

För mig personligen så är en sådan resa som Zlatan gjort tex mycket mer imponerande sett till helhet än Messi och R7's.
Citera
2014-11-26, 15:26
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
OT

Stort himla skämt att Hazard, Aguero och Suarez inte är uttagna. Jonathan Soriano ska tydligen vara bättre än Aguero
Men fifa ska väl också ha en? men det hör inte till denna tråd.
Citera
2014-11-26, 15:32
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vill inte påstå att MFF vann andra matchen för att Salzburg var håglösa. Det var en klockren defensiv insats och en taktisk triumf.

Jag tror faktiskt att Ålborg var det sämsta laget i play off-rundan.

Malmö vann kvalet för att de var bättre, precis som Apoel gjorde. Apoel spelade riktigt bra mot Barcelona borta, PSG hemma och borta och mot Ajax. Cypriotiska ligan ligger för övrigt långt över allsvenskan om det spelar någon större roll.

Det är inte något dåligt lag vi talar om.
Citera
2014-11-26, 17:16
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
OT

Hur bra var Hazard egentligen i CL? Hur bra var Suarez i CL?
Citera
2014-11-26, 18:04
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Hmm. Handlar detta om Europaspel alltså eller är det ligaspel också inkluderat? Hazard blev ju årets spelare i laget som kom till semifinal i CL och därför anser i alla fall jag att han är bland topp 10 bästa mittfältare i världen.
Citera
2014-11-26, 18:05
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Malmö vann kvalet för att de var bättre, precis som Apoel gjorde. Apoel spelade riktigt bra mot Barcelona borta, PSG hemma och borta och mot Ajax. Cypriotiska ligan ligger för övrigt långt över allsvenskan om det spelar någon större roll.

Det är inte något dåligt lag vi talar om.

Fortfarande så kan man knappt dra några växlar alls av en vinst mot Apoel, det förstår även du. Barca har nu vunnit två matcher där Messi gjort hattrick, innan dess var han under isen mot Real Madrid, Celta Vigo och Almeria. Barca's nästa stora test är mot PSG hemma, väldigt viktigt att man vinner där och säkrar 1:a platsen. Jag tror inte Barca är redo än för att möta Chelsea eller Bayern redan i åttondelen. Vad tycker du?

Lag som Dortmund och dom andra 1: orna besegrar Barca enkelt även om man inte kommer upp i någon nämnvärd nivå, man kan ju som vi vet inte möta 1: orna Atletico Madrid och Real Madrid i åttondelen.
Citera
2014-11-26, 18:06
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Hmm. Handlar detta om Europaspel alltså eller är det ligaspel också inkluderat? Hazard blev ju årets spelare i laget som kom till semifinal i CL och därför anser i alla fall jag att han är bland topp 10 bästa mittfältare i världen.

Hazard gjorde inget speciellt förra säsongen i CL, förståeligt att han inte är med, likaså Aguero. Båda var under isen i förra årets CL spel.
Citera
2014-11-26, 18:50
Medlem
Internetkrigares avatar
Nä, minns inget speciellt från DykarN Hazard förra året, minns dock att Chelsea åkte ut pga 2 mål där han inte tog det defensiva ansvaret. Aguero gjorde väl ingen glad heller för den delen. Visst är de utomordentliga spelare men elvan grundas väl på prestationer.

Dags för Arsenal att spänna musklerna inför åttondelen, COYG
Citera
2014-11-26, 18:54
Medlem
Internetkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Vilken Suarez menar du? Liverpool är med i CL nu för första gången på typ 3 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in