Citat:
Ursprungligen postat av
ParisSaintGermain
Ja, jag tror att de jagar Pogba. För ca två veckor sedan så bekräftade Juventus sportchef Pavel Nedved att PSG lagt bud på Pogba. Han har ju nämligen varit på PSG önskelista ett tag nu. Dock är det även andra klubbar så som United, Real madrid och Barcelona som är ute efter honom. Jag tror att PSG skulle vara hans förstaval ifall han skulle lämna Juventus. Han är ju en fransman och dessutom spelar hans brorsa i Saint Etienne.
Jag hoppas verkligen att han väljer PSG. Även hans agent Mino Raiola har många klienter i PSG så det skulle även kunna finnas någon koppling där.
Vad gäller Neymar så tror jag inte han lämnar Barca. Har inte heller hört något om att PSG varit intresserad av han. Tror snarare att PSG skulle vilja ha en anfallare som tex Eden Hazard.
Du tror han har PSG som första val? inte Real, Barca eller Bayern? Ja iofs så lär det väga tungt att han är fransman + brorsan i samma liga då. Jo hade varit välbehövligt för PSG iaf.
Jag tror dom skulle kunna gå för Neymar. Han är populär på sociala medier och har väldigt mycket fans. Skulle kunna ge klubben mycket PR genom en sådan värvning. Sen att han är en hyfsad fotbollsspelare också
Aja, är väl fel tråd i att spekulera kring detta. Blir intressanta matcher till veckan, Dock känns det som ganska klara favoriter i alla fyra matcher som går denna vecka..
Mvh