Citat:
Fortfarande så kan man knappt dra några växlar alls av en vinst mot Apoel, det förstår även du. Barca har nu vunnit två matcher där Messi gjort hattrick, innan dess var han under isen mot Real Madrid, Celta Vigo och Almeria. Barca's nästa stora test är mot PSG hemma, väldigt viktigt att man vinner där och säkrar 1:a platsen. Jag tror inte Barca är redo än för att möta Chelsea eller Bayern redan i åttondelen. Vad tycker du?
Lag som Dortmund och dom andra 1: orna besegrar Barca enkelt även om man inte kommer upp i någon nämnvärd nivå, man kan ju som vi vet inte möta 1: orna Atletico Madrid och Real Madrid i åttondelen.
Lag som Dortmund och dom andra 1: orna besegrar Barca enkelt även om man inte kommer upp i någon nämnvärd nivå, man kan ju som vi vet inte möta 1: orna Atletico Madrid och Real Madrid i åttondelen.
Jag drar inga växlar, däremot är det bara fjantigt när folk försöker nedvärdera Barcelonas insats igår med att de mötte Apoel som tydligen, enligt dem, ska vara sämre än Malmö. Om du läste mitt första inlägg i ämnet så skrev jag att jag var väldigt medveten om att Apoel knappast är ett världslag men de har gjort det bra i gruppen och varit en tuff nöt att knäcka för PSG men även Barcelona hemma. Det handlar mer om att försöka nedvärdera Messis prestation med ett hattrick igår med att "men de mötte ju bara värdelösa Apoel som är toksämst, till och med sämre än Malmö". Det är löjligt, lika löjligt som när folk kallar Ronaldo för Penaldo för att många av hans mål är genom straff.
Messi gjorde en stark prestation igår men folk väljer att hata istället för att hylla.
Frågan är vilka lag som är redo att möta Chelsea och speciellt Bayern? Real? Tveksamt. Är de mer redo än Barcelona? Möjligt. Bayern är i en klass för sig, de blir bara bättre och bättre. Inom några omgångar kan de lägga all fokus på CL, ligan är säkrad. Det gäller även för Chelsea.
Barcelonas spel börjar sitta mer och mer, det är trots allt en ny tränare och ganska många nya spelare i laget.

har nog inte sett en enda omgång där dina bittra kommentarer gällande detta kommit på besök.