Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-26, 10:42
  #1
Medlem
Hans syster skrev på fb för en timme sedan:

"Min lillebror är död. Den vackraste människan jag vet har rest vidare till andra dimensioner fulla av frid och ro. Den jag älskar mest kommer jag inte få hålla om igen i detta liv, och den jag trodde mig få dela alla mina dagar med kommer istället spela sina toner från en tidlös plats. Just nu finns inga ord, ingenting. Bara smärta så stark att det river och sliter för vart andetag och var tanke. Men med tiden hoppas jag att den kommer omvandlas till värme, kärlek och även inspiration till alla vackra ting han nu får göra genom sin storasyster istället, och er andra som också älskat och beundrat honom.
Jag ber ödmjukt om hänsyn och respekt för mig och min familjs sorg, i synnerhet till pressen. Låt oss smälta, låt oss få finna Tristan i och omkring oss. Gör det ni också, och gör något fint och roligt för er själva och de runtom er. Det skulle göra honom glad.
Jag älskar dig, Tristan. Nästa gång vi ses ska vi sjunga tillsammans. Och resten av mitt liv ska jag sjunga för dig."


Någon som har mer info, dödsorsak osv?
Citera
2014-11-26, 11:07
  #2
Medlem
Googlade på honom nu ( vet inte vem det är). Han har en blogg som han skrev på för 6 dagar sedan. Ganska glatt inlägg där han uppmuntrade folk att komma på kommande spelningar. Så antagligen någon form av olycka, intensiv sjukdom??
Citera
2014-11-26, 11:12
  #3
Medlem
vanilljs avatar
men kolla hur grabben ser ut... inget självmord bara en korkad överdos... fattar väl en tre-åring räcker med att läsa syrrans inlägg så förstår man det.
Citera
2014-11-26, 11:19
  #4
Medlem
MeMajks avatar
Har aldrig hört talas om människan, men efter lite googlande så kan jag tänka mej en att han är en misslyckad missbrukande tragisk person som tagit sig av daga med en överdos
Citera
2014-11-26, 11:23
  #5
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanillj
men kolla hur grabben ser ut... inget självmord bara en korkad överdos... fattar väl en tre-åring räcker med att läsa syrrans inlägg så förstår man det.

Menar du inlägget som är postat i tråden, så framstår ju syrran i så fall som nån LSD-hippie. Jag ser inte hur det inlägget skulle implicera att brodern skulle varit missbrukare av något slag. Jag kan ju inte, av bilderna jag googlade fram lite snabbt, påstå att jag tycker att han ser ut som någon typisk missbrukare heller, så jag förstår inte varför det skulle vara uppenbart att det handlar om överdos.
Citera
2014-11-26, 11:26
  #6
Medlem
sissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe21
Hans syster skrev på fb för en timme sedan:

"Min lillebror är död. Den vackraste människan jag vet har rest vidare till andra dimensioner fulla av frid och ro. Den jag älskar mest kommer jag inte få hålla om igen i detta liv, och den jag trodde mig få dela alla mina dagar med kommer istället spela sina toner från en tidlös plats. Just nu finns inga ord, ingenting. Bara smärta så stark att det river och sliter för vart andetag och var tanke. Men med tiden hoppas jag att den kommer omvandlas till värme, kärlek och även inspiration till alla vackra ting han nu får göra genom sin storasyster istället, och er andra som också älskat och beundrat honom.
Jag ber ödmjukt om hänsyn och respekt för mig och min familjs sorg, i synnerhet till pressen. Låt oss smälta, låt oss få finna Tristan i och omkring oss. Gör det ni också, och gör något fint och roligt för er själva och de runtom er. Det skulle göra honom glad.
Jag älskar dig, Tristan. Nästa gång vi ses ska vi sjunga tillsammans. Och resten av mitt liv ska jag sjunga för dig."


Någon som har mer info, dödsorsak osv?

Har du nån länk till inlägget?
Citera
2014-11-26, 11:27
  #7
Avstängd
Kukfitaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Menar du inlägget som är postat i tråden, så framstår ju syrran i så fall som nån LSD-hippie. Jag ser inte hur det inlägget skulle implicera att brodern skulle varit missbrukare av något slag. Jag kan ju inte, av bilderna jag googlade fram lite snabbt, påstå att jag tycker att han ser ut som någon typisk missbrukare heller, så jag förstår inte varför det skulle vara uppenbart att det handlar om överdos.
Det är ett faktum att många kändisar dör av överdos
Citera
2014-11-26, 11:29
  #8
Medlem
vanilljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Menar du inlägget som är postat i tråden, så framstår ju syrran i så fall som nån LSD-hippie. Jag ser inte hur det inlägget skulle implicera att brodern skulle varit missbrukare av något slag. Jag kan ju inte, av bilderna jag googlade fram lite snabbt, påstå att jag tycker att han ser ut som någon typisk missbrukare heller, så jag förstår inte varför det skulle vara uppenbart att det handlar om överdos.


Först och främst för att syrran aldrig skulle ha skapat ett sådan inlägg om det fanns annan anledning till död, mord självmord. Möjligtvis olycka men nej då gör man inte så heller. Att du anser syrran som en hippie på lsd stärker ju bara tron om att droger är något som florerar i deras bostadsort alt familjen vilket stärker posibilityn att han tog överdos.

Sen vet jag inte hur gammal du är men jo.. han ser du som en pundare i tidig ålder
Citera
2014-11-26, 11:29
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Har du nån länk till inlägget?

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Citera
2014-11-26, 11:31
  #10
Medlem
Ass.Parades avatar
Han verkade vara väldigt väldigt känslig. Till och med jag som själv är rätt känslig tycker att han var en överdramatiserande ung kille när han var med i Idol för bara några månader sedan.

Jävligt synd givetvis att en sådan ung kille går bort. Skulle inte bli överraskad om det var självmord eller ett "rop på hjälp".
Citera
2014-11-26, 11:31
  #11
Medlem
vitvarornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukfitaan
Det är ett faktum att många kändisar dör av överdos

Majoriteten kommer knappt ihåg denne idol, så "kändis" Vettefan!?... Snarare WT
Citera
2014-11-26, 11:33
  #12
Medlem
Ryktas om att Tristan bytt kön (alltså född som tjej), någon som har mer info på det? Har kollat lite bilder och så, där det rätt tydligt syns på hans brösvårtor att något inte stämmer. Det var även någon här på flashback som gått på samma skola som Tristan som bekräftat att han var tjej i sina yngre dagar.

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/...92089737_o.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback