Kan det vara dumt att ringa in numret på frågan man är osäker på på svarshäftet? Har för mig att det står att man inte får kladda på papperet osv men ett litet sträck kan la inte skada? Fick 3p mindre än på mitt brandgula papper (dubbelrättat det). Lite knepigt det där tycker jag, att verkligen fylla i hela myrägget har ju ingen riktigt tid med. Svårt att veta vad som räcker

Men äh, velade på många frågor fram och tillbaka så troligtvis så att jag glömt ändra mitt svar i svarshäftet eller tvärtom. Hursomhelst är det snart dags att börja tagga hpVT, på riktigt denna gång