Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Pär-Ola ja...undrar hur det går för honom nuförtiden? Han hade ju problem med kronofogden då vid bröllopet och fick låna pengar av sin dåvarande svärmor. För övrigt så hade han en otroligt omanlig röst. Slutligen så undrar man ju om han egentligen ska klassas som en riktig bonde?
Pär-Ola var ju hästuppfödare samt tävlade mycket i ridning...jag vet inte helt vart gränsen går för att klassas som "riktig" bonde?! Hur mycket marker man har? Hur mycket djur man har? Men att hans ekonomi inte var i sin ordning kan väl alla skriva under på och hans gård såldes väl av kronofogden och hans gage från Let´s Dance gick väl dit också som jag fattade det. Det blev ju skilsmässa relativt snabbt mellan honom och Louise men det var ju rätt väntat

. Hans känslor gick nog snabbt över, han var superkär när dem gifte sig men sa sen "jag har samma relation till Louise som jag har till alla jag möter på gatan - Ingen!" Efter skilsmässan har han ju kopplats samman med flera unga tjejer, tror det senaste jag läste var att han var ihop med en tjej på 23 då han var 39. Så att få tjejer verkar inte vara nåt problem för Pär-Ola...hur det går rent yrkesmässigt för honom är ju en annan femma.