2014-11-22, 17:38
Medlem
Centipedes avatar
Har ni sett dom här två extraklippen?
Dom kunde gott ha varit med i Tv avsnitten.
Där får man ju se hur tjejerna är.

https://www.youtube.com/watch?v=7pPT89N45rI&list=UUFmBotlwNoFk9AP9gCiC-UA

https://www.youtube.com/watch?v=RSwWwzW1oOo&index=46&list=UUFmBotlwNoFk9AP 9gCiC-UA
Senast redigerad av Centipede 2014-11-22 kl. 17:44.
Citera
2014-11-22, 21:47
Medlem
Kan bara önska bönderna lycka till med kärleken. De kommer säkert finna det de söker och det är ju roligt för de...
Citera
2014-11-22, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Kan bara önska bönderna lycka till med kärleken. De kommer säkert finna det de söker och det är ju roligt för de...

Ja mer kan man väl inte göra och tror nog dem kommer finna vad dem söker, iaf Peter och Sebastian som nog redan funnit den. Och finner inte Jonathan och Erik den dem vill ha bland dem på gårdarna så har dem ju ytterligare 190 brev att gå igenom och beta av.
Citera
2014-11-22, 23:25
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Har ni sett dom här två extraklippen?
Dom kunde gott ha varit med i Tv avsnitten.
Där får man ju se hur tjejerna är.

https://www.youtube.com/watch?v=7pPT89N45rI&list=UUFmBotlwNoFk9AP9gCiC-UA

https://www.youtube.com/watch?v=RSwWwzW1oOo&index=46&list=UUFmBotlwNoFk9AP 9gCiC-UA
Ja, vad kom du fram till som sa något om hur tjejerna är, som inte är en beskrivning över hur tjejer generellt sätt är..
Citera
2014-11-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Ja, vad kom du fram till som sa något om hur tjejerna är, som inte är en beskrivning över hur tjejer generellt sätt är..

Instämmer, klippen visar väl hur 99% av alla tjejer fungerar...
Citera
2014-11-23, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

Nu får ni väl ge er. Finns väl inget som heter en generell tjej, lika lite som en generell kille.
Citera
2014-11-23, 10:37
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruFri
Nu får ni väl ge er. Finns väl inget som heter en generell tjej, lika lite som en generell kille.
En generell tjej sitter länge framför spegeln och kladdar, och är svagsinta för brandmän, en generell kille sitter länge framför Fotboll och gastar med polare, och är svagsinta för typ magra blondiner...okay den sistnämnda var dålig

Tyckte du att klippen sa något som inte var generell tjej? isfl vad..
Citera
2014-11-23, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
En generell tjej sitter länge framför spegeln och kladdar, och är svagsinta för brandmän, en generell kille sitter länge framför Fotboll och gastar med polare, och är svagsinta för typ magra blondiner...okay den sistnämnda var dålig

Tyckte du att klippen sa något som inte var generell tjej? isfl vad..

För mig finns bara människor, inga generella människor.

När det gäller heltidsbönder finns väl däremot möjligen en generell livsstil när det gäller att man ogärna flyttar, har svårare att ta längre semestrar och därmed kanske är mindre berest etc. Sen hur de är som personer är ju ytterst individuellt.
Citera
2014-11-23, 12:07
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Sen gällande Anna-Lena, får lite Annelie-vibbar av henne , ni minns den där rödhåriga som dejtade Mikael i förra årets säsong. Hon var ju också rätt pilsk, på och ansåg ju att "jäkligt bra sex" var A och O i en relation. Nu har ju iofs inte Anna-Lena fällt det yttrandet men jag får känslan att hon har lite den mentaliteten. Och jag tror att Peter nog inte tycker att "jäkligt bra och mycket sex" utgör grundfundamentet i en lyckad relation. Han värdesätter nog mer en kvinna som kan ha koll på inköpslistan vid veckans storhandling

HAHAHA spot on!! Kortklippta rödhåriga kvinnor 45-55 är luriga bannemig! Hade blivit livrädd om jag träffade en sån kvinna!
Citera
2014-11-23, 13:24
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruFri
För mig finns bara människor, inga generella människor.

jämlikhet och feminism... käften på dig och byt hjullager hö bak på bilen, jag tvättar dina kläder o lagar köttbullar med makaroner.
Citera
2014-11-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
HAHAHA spot on!! Kortklippta rödhåriga kvinnor 45-55 är luriga bannemig! Hade blivit livrädd om jag träffade en sån kvinna!

Onekligen , sen är det ju inget fel att "äldre" damer bejakar sin sexualitet men kan väl säga att vare sig Anna-Lena eller Annelie är min likör och tydligen inte "deras" bönders likör heller. Annelie var ju första damen som rök från Mikaels gård och peter såg ju smått besvärad ut under dejten med kåta Anna-Lena..... . Harriet däremot som var hos kamelbonden Bengt gillade jag...riktig fin för en dam på 55.
Citera
2014-11-23, 14:44
Medlem
Citat:

Det visar väl lika mycket hur 99 % av alla killar fungerar. Bara för att vissa tjejer är på ett visst sätt går det ju att säga att det är generellt är så, detsamma gäller ju för killar såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in