2014-11-19, 22:57
Medlem
IceEyess avatar
Ett svajigt och psykiskt instabilt Timrå fortsätter sin framgångsrika välgörenhetsgala där 3 poäng garanteras och utdelas till varje lag man ställs mot
Citera
2014-11-20, 00:07
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waccoe
Beige historia mellan Hästen & AIK. Det enda positiva är väl att det återigen är över 4k i hallen.
De va ju en rolig match som vi gjorde onödigt spännande. Två helt sjuka utvisningar åt vardera håll, båda kör 6 man på plan och båda fixade puckout. Vad mer krävs?
Citera
2014-11-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Ett svajigt och psykiskt instabilt Timrå fortsätter sin framgångsrika välgörenhetsgala där 3 poäng garanteras och utdelas till varje lag man ställs mot

Vet inte om jag håller med dig att Timrå var så dåligt psykiskt ,först och främst hade dom 2 5 mot 3 lägen i matchen ,ska egentligen va 2 mål ,men Timrå är makalöst bedrövlig i pp, dom är ju bra i boxplay, skulle dom va bra i både pp och bp hade dom varit betydligt högre, igår tyckte jag do hae kontroll tills 1-1 kom , då ökade publiken trycket och Löven fick mer energi ,efter 2-1 målet tyckte jag Löven på ett smart sätt spelade på resultatet , och när sedan 3-1 kom var saken klar mot ett Timrå som inte förmådde skapa så mycket.
Citera
2014-11-20, 21:59
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
De va ju en rolig match som vi gjorde onödigt spännande. Två helt sjuka utvisningar åt vardera håll, båda kör 6 man på plan och båda fixade puckout. Vad mer krävs?

3p och lite drag på publiken är vad som krävs. Seg stämning och förlust, helt klart tråkigt. Men jag kan väl hålla med om att det var en underhållande match. Stundtals.

Ni fick en "abuse of officials" precis efter vårt 3-4 mål också. Hattrick i dumma utvisningar.
Citera
2014-11-20, 22:38
Medlem
Citat:
3p och lite drag på publiken är vad som krävs. Seg stämning och förlust, helt klart tråkigt. Men jag kan väl hålla med om att det var en underhållande match. Stundtals.

Ni fick en "abuse of officials" precis efter vårt 3-4 mål också. Hattrick i dumma utvisningar.

Va? var det dåligt drag? Att AIK inte var nå bra var väl itne så överraskande ,dom har ju typ ingen klack i hockey.
Men Hästen brukar ju ha bra hemmastöd.
Citera
2014-11-20, 22:57
Medlem
€rics avatar
Citat:

Jo tack. Men de fick vi inte veta i s24 sändning först efter ni åkt på en utvisning. Sorgligt att en 30 åring som vunnit SC inte kan hålla käften.Hade domarn varit på "rätt" sida och vi inte fått en av årets billigaste utvisningar med oss så är jag helt säker på att ni vunnit.

Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Va? var det dåligt drag? Att AIK inte var nå bra var väl itne så överraskande ,dom har ju typ ingen klack i hockey.
Men Hästen brukar ju ha bra hemmastöd.
Inte bara att du skriver som en 5 åring, du kan inte läsa heller.
Senast redigerad av €ric 2014-11-20 kl. 23:00.
Citera
2014-11-20, 23:23
Medlem
Citat:
Inte bara att du skriver som en 5 åring, du kan inte läsa heller.

Ha ha ,ja jag missförstod.
Ja, jag är inget proffs på skriva, inte påstått det heller
Citera
2014-11-21, 18:18
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Jo tack. Men de fick vi inte veta i s24 sändning först efter ni åkt på en utvisning. Sorgligt att en 30 åring som vunnit SC inte kan hålla käften.Hade domarn varit på "rätt" sida och vi inte fått en av årets billigaste utvisningar med oss så är jag helt säker på att ni vunnit.

Jag (på plats) fattade ingenting förrän jag läste matchrapporten hemma på kvällen.

Kändes som vi hade lite momentum efter 3-4, men utvisningarna haglade ju verkligen på slutet så det blev bara kaos av allt..
Citera
2014-11-21, 23:45
Medlem
HerrGickhans avatar
Tabellen utvecklar sig mer och mer i den riktning jag sedan länge förutspått. Det blir Malmö och Rögle som tar de två första platserna.
Citera
2014-11-21, 23:46
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes

Inga poäng till Almtuna dock. De fick inte ens ett mål.
Citera
2014-11-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Tabellen utvecklar sig mer och mer i den riktning jag sedan länge förutspått. Det blir Malmö och Rögle som tar de två första platserna.

Tveklöst att Malmö kommer hamna topp 2, Rögle är jag däremot mycket mer tveksam till.
Citera
2014-11-22, 00:02
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Malmö och Mora är de lag som imponerat mig mest, tror de två tar platserna. Rögle har jag inte varit imponerad av men de trummar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in