Citat:
Ursprungligen postat av
Slottsherre
Så tramset om zigenarläger och insatsstyrkor var bara trams. Tack då vet vi.
Och att framställa GW som en nervös PK-hycklare är ganska hopplöst.
Han är en rättfram karl och ogillar SD. Lev med det!
Visst lever jag med det. Det jag skrev var ironi. Måste man förklara ironin går humorn bort. Det jag ville få fram är att en mångkulturist hyllar detta så länge som det inte drabbar dem själva. Jag vet, precis som LGW vet, att en en zigenarkaravan o dess konsekvenser är allmänt kända.
Jag har själv sett honom i veckans brott ta till stora trumman o få programtid när någon hade fräckheten att kapa hans identitet. Därför liknelsen med hans tillkallande av Nationella insats.... Samma sak som med Södermalmsbornas bortkörande av ett zigenarläger. Inte för att dem var oönskade utan för att deras skit var en sanitär olägenhet.
Frågan på sin spets är om hans dotters val om livskamrat hade ändrats om han varit sverigedemokrat o inte gambian. Är ens åsikter enbart beroende av sina barns handlingar eller har han svårt att ta ställning o stigmatiseras i media, en media som han själv deltar i. Dvs. stödjer han enbart sina barns val om det inte hindrar hans egna val i livet. En person som talar illa om Jimmie när han vill att hans eget barn ska ha samma möjligheter som professorn hade själv innan invandrare kvoterades in på hans plats i klassresan.