Citat:
Hade hon alltså varit gravid en gång innan? - " Sen ångrar jag att jag ljög om första aborten" , eller menas det att hon ljög om att hon hade gjort abort?
Jag syftar på att hon utvecklats till stalker, eller rättare , utvecklat en besatthet med så starka inre konflikter att det ledde henne till att döda, i just denna relation och mix.
Jag syftar på att hon utvecklats till stalker, eller rättare , utvecklat en besatthet med så starka inre konflikter att det ledde henne till att döda, i just denna relation och mix.
Inte för JA som person, utan snarare det lilla grepp och hopp om en bättre lyckligare tillvaro som hon närde. Ganska uppenbart att hon drunknat i flera års tid men hållit masken uppe på grund av att hon är uppfostrad på sådant vis att man ej ber om hjälp, utan har man problem så ser man minsann till att lösa dom själv.
Nej, hon var bara gravid en gång. Hon åsyftar att hon i ett tidigare skede under graviditeten ''ljög'' om att det var borttagit eftersom JA pressade henne om att det skulle bort, så för att göra han ''glad'' sa hon så. JH har uppenbarligen sett JA som en ''svag person'' något han egentligen inte är, utan han har fritt spelat med dessa två helt medveten om vad han hållit på med eftersom hans vänner tydligen sagt åt han att lägga ner, och även sagt åt både LL och JH att dom borde skita i honom.
JA förefaller vara rätt likgiltig till andra människors känslor, så länge han får sina behov tillfredsställda. Bryr sig inte om hur hans hem ser ut direkt, däremot viktigt att det utåt sett ser bra ut. Kör en fin cab, springa på krogen, åka utomlands osv. Var ju tydligen otrogen mot LL med flera olika partners när han var på semester nere i Thailand också.
Kan sätta en årslön på att hade vi låtit det här förloppet fortskrida en tid till så hade han antingen plockat tillbaka JH i triangeln eller hittat en ny till den.
Citat:
Finns ingenting i relationen med JN eller JA som är friskt, inte i JA's relation med LL heller. Inte begripit det än att alla fyra personerna är ''trasiga'' individer?
Senast redigerad av dip 2014-11-21 kl. 19:56.
Senast redigerad av dip 2014-11-21 kl. 19:56.