Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Vi har fått mycket information om alla Yaras skador, och en brasklapp om intakt oskuld.
Det vi fått veta är hemskt, och då uppkommer frågan; varför vi får veta så många detaljer, men att mycket om Yara hålls hemligt, trots att det vi får veta är ju tillräckligt för att förstå att Yara dött av skadorna. Vad är det som är sekretess, för det verkar som det pågår något jag inte kan få grepp om.
Jag tycker att det saknas en röd linje. i förhör, som om de undvek att ta upp vissa frågor. Vem som bet en så liten flicka i bröstet är en fråga med direkt relevans för att begripa vad som skett.
Ja, det är min känsla också. Det finns skador som inte redovisas senare i de protokoll vi fått ta del av.
När man analyserar förhören med Rami så finns det nåt under ytan som sticker upp sitt fula huvud ibland men man nappar inte på det och drar upp det till ytan. Vad vi vet.
Jag tänker på att han drar in sex helt opåkallat nåra gånger.
-Han säjer att han har aldrig slagit eller
förgripit sej på Yara. Varför drar han fram det?
-Han berättar om Yara att hon hade konstiga saker för sej med duschen i sin vagina. Helt opåkallat.
-Han berättar om att han och Madi hade sex mitt i alll misshandel och bland alla barn.
Vad är han rädd för ska komma fram? Jag är normalt inte konspiratorisk men min erfarenhet och magkänsla av slirvar säjer mej att här finns nåt att dölja.
Edit: FL frågade Madi viken
typ av porr som det tittades på.
Fanns det en liten aning kanske?