2014-11-20, 23:13
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Att ha rstning p den som ska LMNA r bara frjvligt. Drfr alla ckliga fittor blir kvar som inte ens syns eller gr ngra strre fel. Hade rstningen varit tvrtom s hade Krissy osv varit ute frlngesen.

Jag har redan kommenterat det innan men tror produktionen frlorar mer pengar p att ha det s, ven om folk rstar mer (och de drmed fr in mer pengar p s stt) n nr man rstar p den man vill ha kvar s tror jag att de frlorar mer i att frlora tittar d alla roliga och starka karaktrer ker. r man en stark karaktr gr man bttre TV men man fr ocks fler som str sig p en.

S som det r i r skulle aldrig Jessica eller Gynning kunnat vinna p. Frstr verkligen inte att produktionen inte ndrade detta direkt nr de mrke att detta hnde. De skulle ju haft s mycket mer tittar, fr rligt vem vill titta p Pelle, Jenny och Johanna? D tittar man mycket hellre p Paulina, Felicia och Coffe. Och ven Julia fr den delen, d hade man iallafall ngot att stra sig p och ngon som Coffe och Anders kunde driva med.

Nej, big brother produktionen har frstrt en bra programid. Dessutom saknar jag att uppdragen faktiskt betydde ngot, nr de satsade sin matbudet och sedan skulle komma verens om vad som skulle inhandlas nsta vecka beroende p hur uppdraget gick och hur mycket de satsade. Nu bara fr och fr de utan att behva kmpa.
2014-11-20, 23:13
Medlem
Av 220 kommentarer p Facebook, kan jag hitta som mest 16st som ville ha ut honom fre Johanna. Lite mrkligt? Men det r vl som alltid, man frlitar sig p att alla andra som tycker som en sjlv ska rsta, s att man sjlv inte slsar pengar.
Senast redigerad av g3n3ral 2014-11-20 kl. 23:17.
2014-11-20, 23:15
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeBoll
Helt jvla skadat, finner inga ord.

Slutar vl med att Krissy vinner.

*Prenumeration uppsagd.

*Konto raderat.

*ndrar lsenord, s jag inte kommer inte p detta konto heller p FB.

Som sagt absolut smsta BB genom tiderna.

Hej o tack, och ha det s trevligt med att glo p idioterna som r kvar dr inne.
Jag sa fr i helvete redan i mardrmsboxen att "vad fan r den dr Krissy fr en jvla idiot, hon r ju totalt dum i huvudet och strig som f". Men ingen annan tycks ha den uppfattningen.
Medlem
En ny Rodney-skandal Att hota en tjej r inte ngot bra med denna produktion
Medlem
Batoss avatar
Sdr nu sa jag upp min prenumeration. Skulle gjort det fr lnge sen. Usel produktion med moralkrringar.
2014-11-20, 23:16
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purukZ0
Kommunistlogik?

Laganda
2014-11-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeBoll
Helt jvla skadat, finner inga ord.

Slutar vl med att Krissy vinner.

*Prenumeration uppsagd.

*Konto raderat.

*ndrar lsenord, s jag inte kommer inte p detta konto heller p FB.

Som sagt absolut smsta BB genom tiderna.

Hej o tack, och ha det s trevligt med att glo p idioterna som r kvar dr inne.
Smre n 2012?
2014-11-20, 23:17
Medlem
Coffe var dmd att ka ut nr han yttrade ordet "feministjvel" i TV. Hade inte spelat ngon roll vem som ftt flest rster idag, produktionsteamet hade skickat ut han hur som helst. Synd om er som brnde era pengar p en riggad omrstning.
2014-11-20, 23:18
Medlem
soffsitss avatar
Det r synd att Coffe kte. Han var alltid en av dom roligare i Big Brother och fick faktiskt Anders att gra andra saker n ligga och sova jmte Pelle hela tiden.
Enda sen Philip & John blev utkastade s var det endast han som hll liv i det hela, sjukt hur Johanna & Krissy kan ha kommit lngre n honom.
Det kunde blivit en vldigt bra ssong tror jag, tyvrr s blev Philip utkastad och efter det dog intresset ganska rejlt.
Hoppas ngon annan kanal tar hand om nsta ssong fr Kanal 5s 24/7 har det varit vldigt dlig kvalit p.
2014-11-20, 23:19
Medlem
Hahah Bb grver sin egna grav. VEM i helvete kommer att kolla nu?
2014-11-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassmachin
Det mrkliga i sammanhanget r att Johanna fick flest rster i alla webbrelaterade omrstningar. Koffe var enligt dem inte ens nra att ka. Hur kan det komma sig?

Fr att man bara kan rsta en gng i webbrelaterade omrstningarna (ibland en per dag) Men i BB kan man rsta hur mnga gnger man vill, men det kostar, allts helt olika frutsttningar.

ven om det ofta blir samma resultat, s r det ingen garanti fr att det alltid blir det, det finns mnga som rstar p webben men inte lgger en krona, likvl som det finns de som bara tittar p TV och rstar, men skiter i webb omrstningar, det borde vl alla fatta?

Frklara du istllet vad motivet att fuska ut en populr deltagare skulle vara?
2014-11-20, 23:22
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
Hahah Bb grver sin egna grav. VEM i helvete kommer att kolla nu?

Ja inte jag i alla fall, kul att se anders vilja sova, peller ligga och sura, krissy gnlla.. osv..

Blev faktiskt frvnad att Coffe kte ur. Riktigt trkigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in