Citat:
Ursprungligen postat av
Samsunghassan
Att ha rstning p den som ska LMNA r bara frjvligt. Drfr alla ckliga fittor blir kvar som inte ens syns eller gr ngra strre fel. Hade rstningen varit tvrtom s hade Krissy osv varit ute frlngesen.
Jag har redan kommenterat det innan men tror produktionen frlorar mer pengar p att ha det s, ven om folk rstar mer (och de drmed fr in mer pengar p s stt) n nr man rstar p den man vill ha kvar s tror jag att de frlorar mer i att frlora tittar d alla roliga och starka karaktrer ker. r man en stark karaktr gr man bttre TV men man fr ocks fler som str sig p en.
S som det r i r skulle aldrig Jessica eller Gynning kunnat vinna p. Frstr verkligen inte att produktionen inte ndrade detta direkt nr de mrke att detta hnde. De skulle ju haft s mycket mer tittar, fr rligt vem vill titta p Pelle, Jenny och Johanna? D tittar man mycket hellre p Paulina, Felicia och Coffe. Och ven Julia fr den delen, d hade man iallafall ngot att stra sig p och ngon som Coffe och Anders kunde driva med.
Nej, big brother produktionen har frstrt en bra programid. Dessutom saknar jag att uppdragen faktiskt betydde ngot, nr de satsade sin matbudet och sedan skulle komma verens om vad som skulle inhandlas nsta vecka beroende p hur uppdraget gick och hur mycket de satsade. Nu bara fr och fr de utan att behva kmpa.