2014-11-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cueball
Tack, alla ckliga jvla mammor p familjeliv och facebook.
Ni rstade precis ut en av de mest underhllande Big Brother-deltagarna ngonsin. Och varfr? Fr att han var sket i alla andra och spelade spelet? Haha!

Hr slutar mitt Big Brother 2014.

S jvla sant. Massa ldre som kommenterar skit om Coffe p Instagram. Man blir s jvla less p att bb ska bli n jvla bonde sker fru.
Medlem
Inte alls s konstigt att Coffe kte faktiskt, han har framsttt som mer och mer otrevlig och osympatisk. I brjan tyckte jag om honom men senaste veckan har till och med jag tyckt att det gtt fr lngt. Visst kan man gra saker som han gjort men man mste liksom gra det med glimten i gat och nd kunna vara vn med de andra i huset mellan "busen". Med det sagt s r det nd trkigt att han kt eftersom han stod fr stor del av underhllningen i programmet, kommer bli trkigt.
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
Men hll kften Anna, slpp attityden. Dra t helvete vad irriterad man blev nu. Coffe r den enda deltgaren vars klippfilm faktiskt varit underhllande att titta p. Hoppas alla som klagat p honom i den hr trden r riktigt njda nu - sitt och runka/pulla t Erland och Johanna i tre veckor istllet. Jvla idiothelveten.
Vad fr attityd? Stngde ner och avslutade prenumerationen hehe
2014-11-20, 23:06
Medlem
Anna kommer vinna vilket r rent utsagt tragiskt. Att Krissy, Anna och Johanna gr hem i stugorna r bortom allt frnuft.
2014-11-20, 23:07
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purukZ0
Jag utgr frn att du skojar. De hade inte klarat tre kg till genom att han ltit bli en pizza

Det handlar om attityd, hans sjlviskhet gr att ingen annan vill kmpa heller.
2014-11-20, 23:08
Medlem
Jasongenovas avatar
Christoffer spelade fr hrt med paktandet vilket blev hans fall. Min teori
2014-11-20, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Det handlar om attityd, hans sjlviskhet gr att ingen annan vill kmpa heller.

Kommunistlogik?
2014-11-20, 23:09
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Ja jag tror ocks att dom riggar s att en populr deltagare ker ut fre en impopulr, fr det de r ute efter r ju sklart frre tittare!

Hur fan tnker ni? Logik r ganska sekundrt till knslor gissar jag!

Ja inte har du ngot innanfr pannbenet inte...

Om det r s att Johanna fick fler rster s tjnar dom ju pengar p att hon r kvar eftersom alla rstar p henne igen nsta vecka.

2014-11-20, 23:10
Bannlyst
Om Anders ska gra sig vrd att Christoffer valde honom r att inte ge Krissy ngot. Alls.
2014-11-20, 23:10
Medlem
OrangeBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naith
Hur fan kunde Johanna "vinna" ver Christoffer? D frsvann all humor frn huset d.

Helt jvla skadat, finner inga ord.

Slutar vl med att Krissy vinner.

*Prenumeration uppsagd.

*Konto raderat.

*ndrar lsenord, s jag inte kommer inte p detta konto heller p FB.

Som sagt absolut smsta BB genom tiderna.

Hej o tack, och ha det s trevligt med att glo p idioterna som r kvar dr inne.
2014-11-20, 23:11
Medlem
Jag tror folk r mer irriterad och trtt p Chris n vad de r p Johanna, drfr kte han ut. Johanna r mest neutral. Kom ihg att man rstade p den man vill ha ut.

Jag sjlv tycker det r sknt han kte ut. Ibland kan han vara riktigt rolig, men jag har blivit trtt p honom. Speciellt den senaste veckan d han sket i uppdraget och bara tnkte p sig sjlv.
2014-11-20, 23:12
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Nn slags trst att vi verkar vara redigt mnga som tycker detta r riktigt trkigt. Str fast vid att jag tycker att Coffe ibland var en stor douche och socialt handikappad i mnga hnseenden men det var delvis detta som gjorde honom s fruuuktansvrt underhllande stundtals. Kommer alltid minnas rets skrcknatt med honom och Anders i spetsen, klippningen, all matlagning och alla andra klockrena kommentarer och upptg han kommit med. Det r som sagt en hrfin grns mellan geni och galning/pajas och den grnsen korsade Coffe t bda hllen under sin tid i huset. Han verkar vara en jvligt komplex snubbe med mycket i bagaget ocks s har haft verseende med mycket av hans "snedsteg" mot andra. Lnge leve Coffe!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in