2014-11-20, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shinyrubber
Ltt att det r riggat.

Inte en CHANS att fettofeministen johanna fick mindre. ALDRIG !!!!

Ja jag tror ocks att dom riggar s att en populr deltagare ker ut fre en impopulr, fr det de r ute efter r ju sklart frre tittare!

Hur fan tnker ni? Logik r ganska sekundrt till knslor gissar jag!
2014-11-20, 23:02
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wakerius
Samma sak, i anledningen varfr jag ville avsluta prenumerationen bad jag produktionsbolagets producent att avg. Handlar inte om Christoffers utrstning utan hela jvla ssongen, det hr blev bara droppen helt enkelt. Nu har folket ftt som de viljat - ha kvar "chillgnget", svartsjuka Anna och vadfan gr ens Johanna dr?

Blir en krogkvll med koks ikvll, avslutas med gobbe runt 6tiden.
Medlem
Illa!

Men det r vad det r. Tror hur som helst, att de flesta i trden hller med om att Koffe gjorde BB detta r. Det r hur som helst, enkom en person som kan vinna miljonen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Precis! Han sabbade dessutom sista uppdraget med att ta pizzan.

Sdant gr inte hem i stugorna ven om sextonringar som xebbish tycker det r ascoolt...

Jag utgr frn att du skojar. De hade inte klarat tre kg till genom att han ltit bli en pizza
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Men hll kften Anna, slpp attityden. Dra t helvete vad irriterad man blev nu. Coffe r den enda deltgaren vars klippfilm faktiskt varit underhllande att titta p. Hoppas alla som klagat p honom i den hr trden r riktigt njda nu - sitt och runka/pulla t Erland och Johanna i tre veckor istllet. Jvla idiothelveten.
Bannlyst
Tror mnga kvinnliga rstare blev glada nu!
Medlem
Att ha rstning p den som ska LMNA r bara frjvligt. Drfr alla ckliga fittor blir kvar som inte ens syns eller gr ngra strre fel. Hade rstningen varit tvrtom s hade Krissy osv varit ute frlngesen.
2014-11-20, 23:03
Medlem
cueballs avatar
Tack, alla ckliga jvla mammor p familjeliv och facebook.
Ni rstade precis ut en av de mest underhllande Big Brother-deltagarna ngonsin. Och varfr? Fr att han sket i alla andra och spelade spelet? Det r en jvla tvling! En tvling som, enligt mig, inte ska g ut p att vara s duktig man bara kan - utan se till att Big Brother blir roligt att titta p. Ngot som Christoffer var alldeles fenomenal p.

Hr slutar mitt Big Brother 2014.
Senast redigerad av cueball 2014-11-20 kl. 23:06.
Medlem
Ngon som vet frvrigt nr prenumerationen slutar? Om 30 dagar eller den sista dagen denna mnad nr man sagt upp skiten?

Sorry fr delvis OT, men relevant till BB d jag anvnde prenumerationen till det (plus Hamrns jvligt taktiska egenskaper i EM-kvalet, heh)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Ja jag tror ocks att dom riggar s att en populr deltagare ker ut fre en impopulr, fr det de r ute efter r ju sklart frre tittare!

Hur fan tnker ni? Logik r ganska sekundrt till knslor gissar jag!

Det mrkliga i sammanhanget r att Johanna fick flest rster i alla webbrelaterade omrstningar. Koffe var enligt dem inte ens nra att ka. Hur kan det komma sig?
Medlem
fuckthemonarkis avatar
Frjvligt men tur att Anders r kvar iaf en vecka till.
2014-11-20, 23:04
Medlem
Vet redan att wt-anna vinner finalen. S jvla trkigt att en s trkig mnniska vinner bb i r. Och att tjockisen Johanna r kvar r bara skit. usch usch usch dagen har aldrig varit smre

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in