2014-11-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
eh hur satan klararade du sån hög rifts ? förstår inte.

Mmmm, barbs på GR60 nu, here we go.
Citera
2014-11-20, 08:37
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Kollade PTR Patch Notes.

'

Fyfan, äntligen.

Flashback klanen har varit full i månader så man har fått rensa användare baserat på känn, e.g. "tror jag mig ha sett den här online" när man fått nya requests från folk. Vilket också lett till att vi konstant har 5-10 requests liggande som man inte kan ta tag i.

Woho! Känns som att vi kan bli lite mer aktiva då! Mycket bra!
Citera
2014-11-20, 12:24
Medlem
Överviktigs avatar
Är lite sugen på att testa Diablo 3 då jag en gång i tiden spelade 2an och gillade det skarpt. Finns det någon bra sida där man kan skaffa sig lite kött på benen om spelet innan? Och en sak till, kan man återställa sina masteries på något vis eller är det permanent vad man lägger sina skill points på här med?
Citera
2014-11-20, 12:53
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Är lite sugen på att testa Diablo 3 då jag en gång i tiden spelade 2an och gillade det skarpt. Finns det någon bra sida där man kan skaffa sig lite kött på benen om spelet innan? Och en sak till, kan man återställa sina masteries på något vis eller är det permanent vad man lägger sina skill points på här med?
Här med? De senaste versionerna av D2 har väl en respec per svårighet. Problemet finns inte i D3.
3:an är inte speciellt lik 2:an. Titan Quest-IT eller Path of Exile är mer lika Diablo 2.
Citera
2014-11-20, 13:11
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Här med? De senaste versionerna av D2 har väl en respec per svårighet. Problemet finns inte i D3.
3:an är inte speciellt lik 2:an. Titan Quest-IT eller Path of Exile är mer lika Diablo 2.

Ahh, har jag inget minne av. Tack för infon!
Citera
2014-11-20, 16:32
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig

https://www.youtube.com/watch?v=7Zom44GfxrQ den filmen kan jag rekommendera, även om de hänt hel del sen dess, så förklarar den kortfattat hur D3 är jämfört med D2.

Kan tilläggas att du behöver inte spela igenom spelet flera gånger för spela på svårare nivå. Du kan redan innan gamet ställa in hur svårt du vill ha det =)... De finns väl demo man kan ladda hem till D3, 1-level 13 gameplay..
Annars har du hela youtube kika igenom, de bara sök på diablo3 har du väl tusentals filmer där
Senast redigerad av Opilus5500 2014-11-20 kl. 16:38.
Citera
2014-11-20, 17:11
Medlem
Det e ju svårt att lira charge barb. Min gear e inte direkt optimal men borde duga i T6 kan jag tycka. Kan säkert bero på att jag inte hat spelat charge innan. Så vad tycker ni? Köra barb och farma eller farma shards med dh och spendera på barben?
Citera
2014-11-20, 19:00
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
https://www.youtube.com/watch?v=7Zom44GfxrQ den filmen kan jag rekommendera, även om de hänt hel del sen dess, så förklarar den kortfattat hur D3 är jämfört med D2.

Kan tilläggas att du behöver inte spela igenom spelet flera gånger för spela på svårare nivå. Du kan redan innan gamet ställa in hur svårt du vill ha det =)... De finns väl demo man kan ladda hem till D3, 1-level 13 gameplay..
Annars har du hela youtube kika igenom, de bara sök på diablo3 har du väl tusentals filmer där

Aah har nu provat trial grejen i ACT 1. Gött att det finns en klass som motsvarar D2s necromancer, så jäkla skönt att låta minions göra jobbet.
Citera
2014-11-20, 21:24
Medlem
peffe22s avatar
Försöker rerolla till sockets på låg ilvl/clvl vapen. Fungerar inte något vidare.

Vad är det för lvl som behövs?
Citera
2014-11-21, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Det e ju svårt att lira charge barb. Min gear e inte direkt optimal men borde duga i T6 kan jag tycka. Kan säkert bero på att jag inte hat spelat charge innan. Så vad tycker ni? Köra barb och farma eller farma shards med dh och spendera på barben?

Beror på vad du har för gear currently på barben, men med decent gear så är charge "mkt" snabbare än DH i t6.
Citera
2014-11-21, 11:01
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peffe22
Försöker rerolla till sockets på låg ilvl/clvl vapen. Fungerar inte något vidare.

Vad är det för lvl som behövs?

Tror det är item level 15 för socket. (Edit: För rare dvs, finns ett par legendary som kan rolla socket tidigare)
Citera
2014-11-21, 17:19
Medlem
swebarbs avatar
Lyckat kommer inte ens in på test servern nu, eller jo men man kan inte joina eller skapa games, 40min kötid visst.. och servern är väl baserad i usa bara så klart dom inte tänkte på att fixa kapaciteten heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in