Citat:
Ursprungligen postat av
Voldtekt
Hej, hoppas på snabbt svar. Blev omskuren idag. Hemkommen sedan 6h ungefär, har kikat ett par gånger men nu sista gågen så fanns ej ollonet utanför bandaget längre och hade drastiskt sjunkit ner i bandaget. Så ringde 1177 och frågade om man kunde ta bort det (hade blivit infad att ta bort imorgon) och det kunde jag tydligen. Blödde mycket men verkar ha lugnat sig. Dock var ej förhuden bakom ollonet så jag drog ytterst lite så hamnade det där. Dock blev det ju inte så lätt att lägga till nått förband nu utan att träffa ollonet... Fick inte med några extra från sjukhuset heller :S
Har gjort något provisoriskt nu iallafall. Input någon? normalt just med förhuden? kanske bara inbillar mig men känns som att ollonet blev lite blått. Farligt? Hur märker jag om blodet dit är strypt pga förhuden?
Jag tror inte du behöver oroa dig. Jag op. i mitten av sept. och kände samma oro som du.
Ollonet blev jättestort, ömt och nästan blålila. Allt lugnade ner sig efter någon vecka när
stygnen smält bort. Men helt utan svullad gick det nog minst ett par veckor. Nu är allt normalt
och jag har aldrig ångrat mig. Tålamod och lycka till!