Folk på Fejkbook håller på att löper amok och förser högskoleprovsansvariga med diverse påhopp och invektiv.

"Tack för att ni förstört många ungdomars drömmar idioter!!!111one" "ni borde ha förvarnat iförväg!!!"
Försök kontrollera era animaliska känslor, Flashbackare. Stå med stadig rygg och behåll ert rationella och kyliga förnuft. Försök inse att det faktiskt inte finns någon orättvisa eller att någonting fel öht har ägt rum, i detta fall.