Citat:
Ursprungligen postat av
underbartliv
Denna är ju lite intressant också! :/
"Limitations on Transfer:
Transferring previous GTA Online data is a special feature of GTAV that may not be available to all users or at all times, and may, upon 30 days notice be terminated, modified, or offered under different terms.
Transfers may only be made between accounts owned by the same player and transfers may be rejected, modified, or reversed if the player or transfer violates the transfer requirements, Terms of Service (rockstargames.com/legal) or End User License Agreement (rockstargames.com/eula)."
Ja det var snuskigt, förslår alla att fort som fan flytta över det då, tänk på att man måste ha en liten update innan man ens kommer in online på PS4an tog mig ca en halv timme innan jag ens fick den att starta ladda över, fick nåt error, sen när det väl gick så det första den fråga var om och vad jag ville flytta över, hade då länkat mitt PSN konto givetvis, detta gjorde jag innan jag ens prova gå in online första gången.
Flytta Mellan 360 till Ps4an
Tilläggas ska att jag fick med en blimp när jag köpte min 360 ver av spelet denna kom med över,, till SP läget, annan kul grej var att en del saker som bara fanns fö de med S gta 5 så som hotknife bilen m.m fanns med likaså, köpte de saker fort i fall det råka vara nån bugg, får sen hoppas de inte tar det i från mig ha ha :=)