2014-11-18, 12:46
Medlem
stayblacks avatar
Kan ni rappa på lite nu så att det blir lite folk att spela med, har hoppat mellan lite olika lobbys men inte stött på en käft än så länge
Citera
2014-11-18, 12:50
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Kommer spela på Xbox One hela dagen någon som vill lira?
Joina då storkenSwe

Sen undrar jag även det skulle komma massa nya bilar o vapen det som kommit är en yxa, 50 kaliberpistol och någon bil.

Det utlovade även heist och annat kommer det komma en update under dagen eller vad tror ni?

Heist lär inte komma idag. Om det ska komma lär det nog dröja ett par månader.

Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Kan ni rappa på lite nu så att det blir lite folk att spela med, har hoppat mellan lite olika lobbys men inte stött på en käft än så länge

Kan nog bero på att folk jobbar.
Citera
2014-11-18, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL

Sen undrar jag även det skulle komma massa nya bilar o vapen det som kommit är en yxa, 50 kaliberpistol och någon bil.

Det utlovade även heist och annat kommer det komma en update under dagen eller vad tror ni?
Det mesta nytt just nu vad man har läst är bara till SP och inte online.
Men folk runt i världen verkar ha fått en ny update 1.18 (kanske 1.19) men brukar vi i Sverige få dom under dagen oftast? Kan bli intressant och se vad det är i den.
Citera
2014-11-18, 13:03
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
Heist lär inte komma idag. Om det ska komma lär det nog dröja ett par månader.

Kan nog bero på att folk jobbar.

Haha du var en jävel att vara smådryg. Nja alla jobbar inte, särskilt folk i andra tidszoner borde finnas online, även folk utan jobb eller med icke-traditionella arbetstider som jag själv t ex. Ja ja, bara att avvakta.
Citera
2014-11-18, 13:13
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Haha du var en jävel att vara smådryg. Nja alla jobbar inte, särskilt folk i andra tidszoner borde finnas online, även folk utan jobb eller med icke-traditionella arbetstider som jag själv t ex. Ja ja, bara att avvakta.

Skriver du "Kan ni rappa på lite.." Här så tolkar jag det inte som att du menar folk i andra tidszoner.

Ja chilla, jag startar spelet så snart jag slutar jobbet i em
Citera
2014-11-18, 13:19
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
Skriver du "Kan ni rappa på lite.." Här så tolkar jag det inte som att du menar folk i andra tidszoner.

Ja chilla, jag startar spelet så snart jag slutar jobbet i em

Ja jo iofs... nog med hårklyverier och OT nu, fast när du startar spelet sover jag förmodligen

Hur som helst, verkar vara lite nätverks/server-relaterade problem för närvarande, jag kan inte joina jobb med andra spelare (fast nu har jag sett att dom finns).
Citera
2014-11-18, 13:28
Medlem
SithXMs avatar
jag tänker i allafall flytta min gubbe jag har högst LVL på, sen ska jag starta en ny med, och på den ska jag lägga de pengar man fick som bonus, för min hög LVL har fan allt av värde för mig redan ;P

Nä nog fan ser man skillnad på grafiken från de gamla boxarna helt klart! och Fps är det stor skillnad på med mellan min gamle 360 som jag spela med förut,, Nu kör jag på en PS4a

annan kul detalj är att när man talar i exp telefon så hör man det genom lill högatalaren i handkontrollen, samt Polis radion, blippar runt i sin mobil m.m
Senast redigerad av SithXM 2014-11-18 kl. 13:36.
Citera
2014-11-18, 14:26
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
min är snart klar,, har dock stått betydligt kortare tid än din, 95% nåt ligger den på börja väl Install för ca 20 min max ?

edit : Var visst klart nu

Hmmm, någon som vet varför det går så in i helvetes långsamt för mig? (min hårddisk är nästan tom) En installation bör ju inte ha med nätverket att göra, eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2014-11-18, 14:52
Medlem
Är det någon större skillnad mellan PS3 & PS4-versionen?
Citera
2014-11-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ejakulera
Någon annan som har problem med att föra sin karaktär? Många som inte har varit inloggade på länge har detta problem. R* är medvetna om problemet men jag hoppas fan de fixar det snart.

Jag är inte särskilt sugen på att börja spela när jag ändå ska köra en transfer från ps3 senare när de får skiten att fungera.
Samma här, när jag försöker föra över står det att det inte finns någon tidigare online karaktär relaterad till mitt konto på rockstar, trots att denna tydligt syns när man går in på social club via webbläsaren.
Citera
2014-11-18, 16:23
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Hmmm, någon som vet varför det går så in i helvetes långsamt för mig? (min hårddisk är nästan tom) En installation bör ju inte ha med nätverket att göra, eller är jag helt ute och cyklar?

Antar du kör en Digital /Download variant ?

Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Är det någon större skillnad mellan PS3 & PS4-versionen?

Jag spelade aldrig på PS 3an, testa inte ens, Men spela en del på 360 och där emellan är det stor skillnad iallafall

Citat:
Ursprungligen postat av David86
Samma här, när jag försöker föra över står det att det inte finns någon tidigare online karaktär relaterad till mitt konto på rockstar, trots att denna tydligt syns när man går in på social club via webbläsaren.

Konstigt För mig gick det smärtfritt efter att jag länka mitt nydliga gjorda PSN konto fick jag sen när jag logga in i online läget på Ps4an frågan vilken av mina gubbar jag ville flytta över, där märkte jag första skillnaden på grafiken, nu ser man exp tydligt skillnad på om du väljer blå el bruna ögon på din gubbe för att ta en sak

Sen att man ser längre distanser(draw distance) från där man står är verkligen välkommet, laddtider ska vi inte tala om som exp gå in och ut ur ens hem m.m
Senast redigerad av SithXM 2014-11-18 kl. 16:30.
Citera
2014-11-18, 16:24
Medlem
Någon som vet när F#N det kommer uppdatering till 360? Håller på att spricka av förväntningar, men nu vet jag inte om jag bara ska lägga ner projektet.... Har läst att nån galning nån annanstan berättade att det inte skulle komma någon uppdatering Alls till 360..

Ursäkta min desperata fråga, men är en desperat människa just nu:/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in