2014-11-18, 16:33
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evelinus
Någon som vet när F#N det kommer uppdatering till 360? Håller på att spricka av förväntningar, men nu vet jag inte om jag bara ska lägga ner projektet.... Har läst att nån galning nån annanstan berättade att det inte skulle komma någon uppdatering Alls till 360..

Ursäkta min desperata fråga, men är en desperat människa just nu:/

om du talar om heist tillägget så är ska det komma till alla, Nya som gamla har man lovat
Citera
2014-11-18, 16:35
Medlem
Denna är ju lite intressant också! :/

"Limitations on Transfer:

Transferring previous GTA Online data is a special feature of GTAV that may not be available to all users or at all times, and may, upon 30 days notice be terminated, modified, or offered under different terms.
Transfers may only be made between accounts owned by the same player and transfers may be rejected, modified, or reversed if the player or transfer violates the transfer requirements, Terms of Service (rockstargames.com/legal) or End User License Agreement (rockstargames.com/eula)."
Citera
2014-11-18, 16:40
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Denna är ju lite intressant också! :/

"Limitations on Transfer:

Transferring previous GTA Online data is a special feature of GTAV that may not be available to all users or at all times, and may, upon 30 days notice be terminated, modified, or offered under different terms.
Transfers may only be made between accounts owned by the same player and transfers may be rejected, modified, or reversed if the player or transfer violates the transfer requirements, Terms of Service (rockstargames.com/legal) or End User License Agreement (rockstargames.com/eula)."

Ja det var snuskigt, förslår alla att fort som fan flytta över det då, tänk på att man måste ha en liten update innan man ens kommer in online på PS4an tog mig ca en halv timme innan jag ens fick den att starta ladda över, fick nåt error, sen när det väl gick så det första den fråga var om och vad jag ville flytta över, hade då länkat mitt PSN konto givetvis, detta gjorde jag innan jag ens prova gå in online första gången.

Flytta Mellan 360 till Ps4an

Tilläggas ska att jag fick med en blimp när jag köpte min 360 ver av spelet denna kom med över,, till SP läget, annan kul grej var att en del saker som bara fanns fö de med S gta 5 så som hotknife bilen m.m fanns med likaså, köpte de saker fort i fall det råka vara nån bugg, får sen hoppas de inte tar det i från mig ha ha :=)
Senast redigerad av SithXM 2014-11-18 kl. 16:44.
Citera
2014-11-18, 16:41
Medlem
SpencerPratts avatar
Någon som har fått sin Cash Bonus online eller? Kollar jag i Playstation Store tabben i pause-menyn så är det bara cash cards som man måste betala för.
Har bara lyckats få 500k offline till Franklin. Ska det inte gälla alla karaktärer?
Citera
2014-11-18, 16:46
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Någon som har fått sin Cash Bonus online eller? Kollar jag i Playstation Store tabben i pause-menyn så är det bara cash cards som man måste betala för.
Har bara lyckats få 500k offline till Franklin. Ska det inte gälla alla karaktärer?

Jag förbeställde mitt ex på webbhallen, fick en lapp med kod en för SP och en för MP la till den på en ny startade gubbe då min gammal har så mkt,

Pengar till SP struntar jag i, så vill nån ha den koden bara PM:a först till kvarn
Citera
2014-11-18, 16:57
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Antar du kör en Digital /Download variant ?

Yes, och jag fick upp skiten till 46%. Efter att jag käkat middag så stod det att den inte kunde ladda ner någon uppdatering. Så nu har jag fått börja om från början....Man är ju måttligt irriterad nu!
Citera
2014-11-18, 17:22
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt

Trodde inte jag hade fått den heller, men sen såg jag att den var på banken. Vet inte om du har spelat GTA V innan, men håll koll på att du kan ha pengar på två olika ställen, banken och plånboken.
Citera
2014-11-18, 17:36
Medlem
Spelar på xbox one, förväntade mig större grafikuppdateringar men det liknar ju 360 fan..
Citera
2014-11-18, 17:47
Medlem
Jerkstores avatar
Suger ganska hårt att man måste hålla in L1 och sen r1 för att skjuta inne i en bil och att man zommar in heavy sniper med pil istället för analog.
Citera
2014-11-18, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Spelar på xbox one, förväntade mig större grafikuppdateringar men det liknar ju 360 fan..

Menar inte att låta spydig:/ Men kanske dags att byta tv? har själv sett skillnaden på både full hd LED och 4k. och den e stor
Citera
2014-11-18, 18:22
Medlem
DrugsBunny7s avatar
ingen är ju inne på online ? har prövat hela dagen men har typ sett max två personer på samma session, har ni samma problem? Eller har ni vart med i en som det är 30 stycken i ?
Citera
2014-11-18, 18:26
Medlem
simonahs avatar
Haha fan vad dum jag är, tänkte att jag ville starta en ny gubbe så gjorde det direkt, sen när den hade nått level 5 blev jag sugen på att se vad som hände om man drog in sin gamla gubbe från old gen. Jodå, den nya försvann?!

EDIT: Pallar ju inte börja om på nytt igen utan de 500 000:- bättre jag kör vidare på min lvl 66 med 3 000 000:-. Eller vad kan man göra åt saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in