2014-06-18, 15:37
Bannlyst
Coveted

Hehe kom på ett bra sätt att bli av med den efterföljande helikoptern, åk mot gamla drop off cirkla rund inne blad vindkraftverken. När nu helikoptern kommer åker den i bladen och störtar. Sen blir det en behaglig resa ner till nya drop off
Senast redigerad av dwestos 2014-06-18 kl. 15:38. Anledning: Rubrik
Citera
2014-06-18, 16:00
Medlem
S3ONs avatar
Lyckades inte ens plocka upp lasten de gångerna jag testade, blev nedskjuten av RPGs och blev less.
Citera
2014-06-18, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Lyckades inte ens plocka upp lasten de gångerna jag testade, blev nedskjuten av RPGs och blev less.
Du får ta ut RPG killarna med sniper direkt i början.
Citera
2014-06-18, 16:31
Medlem
Ratis avatar
Varför inte fixa alla buggar och skit innan man satsar på en ny uppdatering. Men jag antar att Rockstar har förstått att fler och fler personer slutar spela och fick väl lite panik att komma med en ny uppdatering.
Citera
2014-06-18, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Då ska jag förklara vad Hr Nilsson inte förstår.
Det kostar att "leva" i freeroam. Ammo / rockets och att bli mosad av TANKS som inte betalar för sig.
Även missions kostar i armor och kulor vilket nu inte _Hr självutnämnd race kung gör av med då han grindar race (läs playlist)

Men tycker du att du har för mycket GTAO$ köp en Buzzer och en Jet så är du på typ på noll

/J

Jadu, käre Herr J Anonym..

Jag förstår att pengarna tryter om du skjuter hejvilt med raketer och blir mosad av tanks stup i kvarten men det känns ju som ditt val istället för att spendera de mer klokt
Citera
2014-06-18, 16:42
Medlem
Någon som har ett bra crew? Svårt o hitta servrar på ps3 så vill ha lite folk o lira med. Heter valdoish på gta 5 ps3. Bjud gärna in mig till nåt schyast crew
Citera
2014-06-18, 17:13
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos

- A Vehicle Management Tool has been added to the Garage. It allows you to select a vehicle and move it to an empty space in your garage.

/D

Hur och vart hittar man den toolen?
Citera
2014-06-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Hur och vart hittar man den toolen?

Längst in i garaget där cyklarna hänger om du har några vi säga
Så har du en blå sån uppdragscirkel du bara går in i sen är det bara att kasta om fordonen hej vilt

Fattar inte varför detta kunde ta så lång tid att få fram men är glad att dom fixat det nu iaf
Citera
2014-06-18, 20:29
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Längst in i garaget där cyklarna hänger om du har några vi säga
Så har du en blå sån uppdragscirkel du bara går in i sen är det bara att kasta om fordonen hej vilt

Fattar inte varför detta kunde ta så lång tid att få fram men är glad att dom fixat det nu iaf
Tack! Kan man ju göra det snyggt i garaget också

Byte fälgar och bumpers. Fan vad jag gillar denna bil!
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3745/rrRZxZJ-5UyiQgDXhWusuw/0_0.jpg
Citera
2014-06-19, 00:02
Medlem
Albozs avatar
Någon som köpt Benefactor Dubsta 6x6? Kontakta mig via PM!

Tack som fan i förhand!
Citera
2014-06-19, 02:09
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Någon som köpt Benefactor Dubsta 6x6? Kontakta mig via PM!

Tack som fan i förhand!
Vadan frågan? Om du undrar hur den känns så är det bara att testa i singleplayer, de nya bilarna finns i garagen.
Citera
2014-06-19, 05:35
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Varför inte fixa alla buggar och skit innan man satsar på en ny uppdatering. Men jag antar att Rockstar har förstått att fler och fler personer slutar spela och fick väl lite panik att komma med en ny uppdatering.
Jag gissar på att de jobbar på dom. Rockstar har möjligtvis flera olika avdelningar: en som utvecklar och en som fixar. Sen så tar det även tid att hitta eventuella buggar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in