Citat:
Ursprungligen postat av
vaginalprolaps
Hmmm, någon som vet varför det går så in i helvetes långsamt för mig? (min hårddisk är nästan tom) En installation bör ju inte ha med nätverket att göra, eller är jag helt ute och cyklar?
Antar du kör en Digital /Download variant ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaymano
Är det någon större skillnad mellan PS3 & PS4-versionen?
Jag spelade aldrig på PS 3an, testa inte ens, Men spela en del på 360 och där emellan är det stor skillnad iallafall
Citat:
Ursprungligen postat av
David86
Samma här, när jag försöker föra över står det att det inte finns någon tidigare online karaktär relaterad till mitt konto på rockstar, trots att denna tydligt syns när man går in på social club via webbläsaren.
Konstigt För mig gick det smärtfritt efter att jag länka mitt nydliga gjorda PSN konto fick jag sen när jag logga in i online läget på Ps4an frågan vilken av mina gubbar jag ville flytta över, där märkte jag första skillnaden på grafiken, nu ser man exp tydligt skillnad på om du väljer blå el bruna ögon på din gubbe för att ta en sak
Sen att man ser längre distanser(draw distance) från där man står är verkligen välkommet, laddtider ska vi inte tala om som exp gå in och ut ur ens hem m.m