2014-11-18, 08:24
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Mkt sämre?
Grafiken på båda konsoler är mkt sämre än vad den kommer vara på PC, körde spelet somfan på 360 & tyckte även där att det var helt ok grafik för att vara ett GTA spel, vill jag ha über grafik spelar jag BF4 eller liknande på PC

Inte sant, PC har inte så mycket bättre grafik.
Citera
2014-11-18, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Mkt sämre?
Grafiken på båda konsoler är mkt sämre än vad den kommer vara på PC, körde spelet somfan på 360 & tyckte även där att det var helt ok grafik för att vara ett GTA spel, vill jag ha über grafik spelar jag BF4 eller liknande på PC

Japp, pc grafiken kommer det inte heller vara någon större skillnad på. Folk tror att pc är någon slags hero, hjälte som ska sopa banan med ps4. Där tar ni miste, ps4 är helt nytt men det är själva gta som har dålig grafik.

Lägg märke till att gta 5 är ett ps3 spel, som har gjorts om på ca 1 år lite mer till att bli ett ps4 spel. Till pc får den några extra månader. Du kan ju inte jämföra BF4 och gta?. Grafikmässigt suger grafiken på gta som jag påpekat (det är ett ps3 spel från grunden).

Jämför hellre andra ps4 spel som det har jobbats längre på och där man verkligen satsat på grafiken. Skulle dom ha satsat på grafiken i gta, skulle dom minst få jobbat 3-4 år till för att få den att leva upp förväntningarna. Med bilar som kör i över 200km/h, det får till och med datorer svårt att klara av då det är 30 andra som eventuellt kör bilar med eller åker plan osv.
Citera
2014-11-18, 09:40
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Tror dock inte att det kommer vara lika illa som första releasen då inte lika många har next-gen.

Jag hoppas inte det, jag hörde att det var ren och skär katastrof sist. Jag sitter och installerar gta nu, men det går fan inte fort.
Citera
2014-11-18, 10:25
Medlem
DrugsBunny7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toriavic
Hur kan du spela om du hade problem nyss, att ladda ner det?
Du kan väl inte både spela och ladda ner det samtidigt?

Jo det kan jag
Citera
2014-11-18, 11:44
Medlem
stayblacks avatar
Kan ju passa på att utfärda en varning riktad åt de som ska föra över sin gubbe från Xbox 360 till PS4, eller PS3 till Xbone:

Köpta pengar (Shark cards) följer inte med till nya plattformen.
Citera
2014-11-18, 11:45
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Kan ju passa på att utfärda en varning riktad åt de som ska föra över sin gubbe från Xbox 360 till PS4, eller PS3 till Xbone:

Köpta pengar (Shark cards) följer inte med till nya plattformen.

Bra varning, dock har det redan påpekats flera gånger.
Citera
2014-11-18, 12:07
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
Bra varning, dock har det redan påpekats flera gånger.

Jag hade missat den informationen trots att jag följer denna tråd slaviskt, så då kanske det tåls att upprepas. Men tack för påpekandet
Citera
2014-11-18, 12:15
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Jag hade missat den informationen trots att jag följer denna tråd slaviskt, så då kanske det tåls att upprepas. Men tack för påpekandet
Samma här faktiskt, Men har ändå tänkt göra en helt ny gubbe fast har inte köpt några pengar för rediga.
Citera
2014-11-18, 12:17
Medlem
SithXMs avatar
Citat:

det gör det, har själv missat det, dock så har jag inte köpt pengar, hur var det nu, antar det med berättas tidigare , men visst var det så att man har kvar gubben man flyttar på det gamla systemet ? att man kan spela den på båda ?
Citera
2014-11-18, 12:30
Medlem
vaginalprolapss avatar
Hur har det gått för folk som har köpt spelet på PSN att installera det? min konsol har stått sen 08:00 imorse och har kommit 31%. Abstinensen börjar bli påtaglig nu.
Citera
2014-11-18, 12:33
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Hur har det gått för folk som har köpt spelet på PSN att installera det? min konsol har stått sen 08:00 imorse och har kommit 31%. Abstinensen börjar bli påtaglig nu.

min är snart klar,, har dock stått betydligt kortare tid än din, 95% nåt ligger den på börja väl Install för ca 20 min max ?

edit : Var visst klart nu
Senast redigerad av SithXM 2014-11-18 kl. 12:37.
Citera
2014-11-18, 12:39
Medlem
ejakuleras avatar
Någon annan som har problem med att föra sin karaktär? Många som inte har varit inloggade på länge har detta problem. R* är medvetna om problemet men jag hoppas fan de fixar det snart.

Jag är inte särskilt sugen på att börja spela när jag ändå ska köra en transfer från ps3 senare när de får skiten att fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in