Citat:
Ursprungligen postat av
Yamal
Mkt sämre?
Grafiken på båda konsoler är mkt sämre än vad den kommer vara på PC, körde spelet somfan på 360 & tyckte även där att det var helt ok grafik för att vara ett GTA spel, vill jag ha über grafik spelar jag BF4 eller liknande på PC

Japp, pc grafiken kommer det inte heller vara någon större skillnad på. Folk tror att pc är någon slags hero, hjälte som ska sopa banan med ps4. Där tar ni miste, ps4 är helt nytt men det är själva gta som har dålig grafik.
Lägg märke till att gta 5 är ett ps3 spel, som har gjorts om på ca 1 år lite mer till att bli ett ps4 spel. Till pc får den några extra månader. Du kan ju inte jämföra BF4 och gta?. Grafikmässigt suger grafiken på gta som jag påpekat (det är ett ps3 spel från grunden).
Jämför hellre andra ps4 spel som det har jobbats längre på och där man verkligen satsat på grafiken. Skulle dom ha satsat på grafiken i gta, skulle dom minst få jobbat 3-4 år till för att få den att leva upp förväntningarna. Med bilar som kör i över 200km/h, det får till och med datorer svårt att klara av då det är 30 andra som eventuellt kör bilar med eller åker plan osv.