Citat:
Ursprungligen postat av
-Vasslepulver
Hej! kan jag inte på något sätt föra över min online karaktär från xbox one till ps4 ?

Nej, det går bara att föra över karaktären från XB360/PS3 till XB1/PS4 - och det är en engångsföreteelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
fullan
En grej ja inte fattar varför Gta inte inför igen är de här med att kunna gymma upp kroppen och bli biff.. Varför inte? De vore ju coolt om man kunde bli astjock, as smal, eller asrippad. Eller normal.
Varför inför dom inte små öar? Man har liksom ingen användning av havet i spelet.. Kan dom inte slänga in en stor jävla lyxbåt som man kan simma ut till och göra nåt på?
Man kan även införa en dykdräkt, så man kan dyka under havet under en längre tid. Även djupare vatten. Sen kan man utveckla havet och göra båtar som ligger som vrak på bottnen, där det finns skatter och sånt. Man skulle kunna fiska också. Som man kan tillaga och ha med sig som "snacks" när man behöver liv
Det finns mycket att jobba på
Anledningen till varför det bara finns två kroppstyper (Man/Kvinna) är för att det skulle kräva för mycket arbete att få alla kläder att sitta bra på alla olika kroppstyper. Texturerna på en tjock persons klädsel skulle förmodligen bli utdragna och fula om man inte har flera olika texturer till alla olika klädesplagg - och det är en otrolig bedrift med tanke på hur många klädesplagg det finns i spelet.
I Heist-uppdateringen släppte man ju Rebreather-masken, som gör att du kan andas under vattnet. Från vad jag förstår fungerar den även i freeroam-läget. I annat fall kan man köpa ubåten Kraken. Det finns dessutom saker att
upptäcka på havsbotten.