2015-03-15, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wibeeees
Dra till en vapenaffär o köp en bara?

Svårare än så är det inte!

Tror dock att yxan bara finns på PS4 och Xbox One(?), inte helt säker.
"It is exclusive for players who have played GTA V on the original PS3 or Xbox 360 version and will play it again on the enhanced version"

Den är alltså bara för återkommande spelare.
Citera
2015-03-15, 13:39
Medlem
-Vasslepulvers avatar
Hej! kan jag inte på något sätt föra över min online karaktär från xbox one till ps4 ?
Citera
2015-03-15, 13:47
Medlem
En grej ja inte fattar varför Gta inte inför igen är de här med att kunna gymma upp kroppen och bli biff.. Varför inte? De vore ju coolt om man kunde bli astjock, as smal, eller asrippad. Eller normal.

Varför inför dom inte små öar? Man har liksom ingen användning av havet i spelet.. Kan dom inte slänga in en stor jävla lyxbåt som man kan simma ut till och göra nåt på?

Man kan även införa en dykdräkt, så man kan dyka under havet under en längre tid. Även djupare vatten. Sen kan man utveckla havet och göra båtar som ligger som vrak på bottnen, där det finns skatter och sånt. Man skulle kunna fiska också. Som man kan tillaga och ha med sig som "snacks" när man behöver liv

Det finns mycket att jobba på
Senast redigerad av fullan 2015-03-15 kl. 13:59.
Citera
2015-03-15, 14:28
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Vasslepulver
Hej! kan jag inte på något sätt föra över min online karaktär från xbox one till ps4 ?
Nej, det går bara att föra över karaktären från XB360/PS3 till XB1/PS4 - och det är en engångsföreteelse.

Citat:
Ursprungligen postat av fullan
En grej ja inte fattar varför Gta inte inför igen är de här med att kunna gymma upp kroppen och bli biff.. Varför inte? De vore ju coolt om man kunde bli astjock, as smal, eller asrippad. Eller normal.

Varför inför dom inte små öar? Man har liksom ingen användning av havet i spelet.. Kan dom inte slänga in en stor jävla lyxbåt som man kan simma ut till och göra nåt på?

Man kan även införa en dykdräkt, så man kan dyka under havet under en längre tid. Även djupare vatten. Sen kan man utveckla havet och göra båtar som ligger som vrak på bottnen, där det finns skatter och sånt. Man skulle kunna fiska också. Som man kan tillaga och ha med sig som "snacks" när man behöver liv

Det finns mycket att jobba på
Anledningen till varför det bara finns två kroppstyper (Man/Kvinna) är för att det skulle kräva för mycket arbete att få alla kläder att sitta bra på alla olika kroppstyper. Texturerna på en tjock persons klädsel skulle förmodligen bli utdragna och fula om man inte har flera olika texturer till alla olika klädesplagg - och det är en otrolig bedrift med tanke på hur många klädesplagg det finns i spelet.

I Heist-uppdateringen släppte man ju Rebreather-masken, som gör att du kan andas under vattnet. Från vad jag förstår fungerar den även i freeroam-läget. I annat fall kan man köpa ubåten Kraken. Det finns dessutom saker att upptäcka på havsbotten.
Citera
2015-03-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nej, det går bara att föra över karaktären från XB360/PS3 till XB1/PS4 - och det är en engångsföreteelse.

Anledningen till varför det bara finns två kroppstyper (Man/Kvinna) är för att det skulle kräva för mycket arbete att få alla kläder att sitta bra på alla olika kroppstyper. Texturerna på en tjock persons klädsel skulle förmodligen bli utdragna och fula om man inte har flera olika texturer till alla olika klädesplagg - och det är en otrolig bedrift med tanke på hur många klädesplagg det finns i spelet.

I Heist-uppdateringen släppte man ju Rebreather-masken, som gör att du kan andas under vattnet. Från vad jag förstår fungerar den även i freeroam-läget. I annat fall kan man köpa ubåten Kraken. Det finns dessutom saker att upptäcka på havsbotten.
Japp, man kan köpa Rebreather-masken, även nightvision går att köpa. Sen kan man köpa "öronsnäckan" som man har i heists, till vilken anledning vet jag inte? Till freeroam alltså.
Citera
2015-03-15, 15:33
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Kan man köra samma Heists igen efter att ha klarat det, utan att förlora något på det? Syftar på typ poäng och sånt. Ska köra med en kompis som gärna vill klara av dem alla. Hur gör man när man klarat av alla heists om man vill köra dem igen?
Citera
2015-03-15, 16:34
Medlem
Dr.Shipmans avatar
Jag lirar på ps4.
Har ett problem dock: Min polare som är ledare för heists kan inte ge mig tillstånd att bjuda in folk. Det var inga problem för några dagar sedan. Har dem ändrat knappen eller vad beror det på?

(han hittar alltså inte hur man gör det)
Citera
2015-03-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Shipman
Jag lirar på ps4.
Har ett problem dock: Min polare som är ledare för heists kan inte ge mig tillstånd att bjuda in folk. Det var inga problem för några dagar sedan. Har dem ändrat knappen eller vad beror det på?

(han hittar alltså inte hur man gör det)
Dom verkar ha tagit bort det, jag har inte kunnat göra det sen dom uppdaterade senast.
Citera
2015-03-15, 17:33
Medlem
Kan någon berätta hur jag går tillväga för att föra över min online sparfil på Xbox 360 till ps4. Om det går villsäga. Tack på förhand
Citera
2015-03-15, 18:52
Medlem
Kaejkos avatar
Jävligt irriterande när man inte har en fjärdepolare som har tillgång till konsol och man vill köra alla heist. Alla random verkar bara vilja förstöra.
Citera
2015-03-15, 21:18
Medlem
CharlesIngvar28s avatar
Kommer bara in i lobbys med jättefå folk samt kan ej joina mina kompisar ibland, någon som har en bra lösning på detta? Kör på xbox one.
Citera
2015-03-16, 01:11
Medlem
Måste man betala 40k varje jävla gång man gör Heisten "Prison Break". Startade och började invita så leftade folk och skit så joinade jag en ny session för att hitta mer folk och testa igen, då får jag betala 40k igen för att starta upp Prison Break?

Edit: Tredje gången slapp jag iaf.
Senast redigerad av No6 2015-03-16 kl. 01:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in