2014-11-17, 23:05
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flattire
Jag har bommat 2,0 med en poäng tidigare men denna gång fick jag bara 5 fel totalt, varav 1 på VER och 4 på KVA. I mitt fall var det VER som gick ordentligt mycket bättre, även om jag också förbättrade mig på KVA, men bara marginellt. Jag ser inte denna KVA som speciellt skild från tidigare, med det undantaget att de inte körde någon "överkursfråga".

Detta var dock första gången jag pluggade ordentligt inför provet.

Får jag fråga hur herrn pluggade inför provet?
Citera
2014-11-17, 23:06
Medlem
Har bara läst innan inte sett någon vits att kommentera tills HP så skapa kontot nyss de är inte fake Ni kände ju själva att kvant va lättare. Hoppas de inte är mer än 3 pinnar dock
Citera
2014-11-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sappywhitelight
Jag tror detta är skitsnack, kan inte vederbörande post:a en screenshot på mailkonversationen. OM detta stämmer, så är det som många sagt extremt oproffsigt och dessutom väldigt udda att man inte sagt detta publikt innan provet. Möjligtvis kan man säga det i efterhand, men till enskilda personer? Låter igen väldigt udda. Sitter själv med 70 på kvant så ni kan ju gissa vad jag hoppas på..

Så vem det nu var som drog igång detta - upp till bevis och posta en skärmdump!
har postat en skärmdump redan
Citera
2014-11-17, 23:13
Medlem
Att det släppas en bomb nu förvandlade typ hela situationen till nån slags domedag...T.o.m värre än självaste provet. Ger oss normering imorgon så vi alla slipper spekulera runt som galningar.
Citera
2014-11-17, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Får jag fråga hur herrn pluggade inför provet?

Gamla prov, ordnötning på ordprov.se samt en gammal gymnasiebok i matte. Och en app för en dryg tia. Min stora lucka var LÄS, och den täppte jag till genom att volymträna i princip alla tillgängliga LÄS-prov, alltid på tid.
Citera
2014-11-17, 23:35
Medlem
r4ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flattire
Densamme! Var du också där och härjade? Hjälpte det?

Jag minns att jag sett någon Flattire där i alla fall. Tror du var en av de få som faktiskt var någon utmaning att spela emot.

Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Enligt Regen ryktades det om att den skulle komma tidigare så eventuellt imorgon!

Och det är en bra källa eller?
Citera
2014-11-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regen88
ja smaken är baken

Jag älskar fan den här snubben. Kan inte han vara med i HP hall of fame? Tråden hade blivit trevligare om det fanns fler som han!

On topic: nån som tror verbnormeringen lär sänkas med tanke på att det nu gjorts svårare?
Citera
2014-11-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justsomedude
On topic: nån som tror verbnormeringen lär sänkas med tanke på att det nu gjorts svårare?

Vad är det i verb som gjorts svårare?
Citera
2014-11-18, 00:20
Medlem
Boblovebudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmbaver
Vad är det i verb som gjorts svårare?

Det snackas om att ELF och Läs är svårare, men själv tror(hoppas) jag att verb är exakt samma som föra året.
Citera
2014-11-18, 00:31
Medlem
LaudonISs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boblovebuds
Det snackas om att ELF och Läs är svårare, men själv tror(hoppas) jag att verb är exakt samma som föra året.
Varför hoppas du att den är samma? En sänkning i normeringen skadar väl inte?
Citera
2014-11-18, 01:01
Medlem
Boblovebudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaudonIS
Varför hoppas du att den är samma? En sänkning i normeringen skadar väl inte?

Sänkning vågar jag inte hoppas på, verkar vara för orimligt, tyvärr.
Citera
2014-11-18, 04:20
Medlem
Helvete så värdelöst att de inte nämnt det tidigare. Detta kändes ju tämligen värdelöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in