Citat:
Ursprungligen postat av
L195
Fast i verkligheten är det svenska kvinnor som övergett svenska män om man ska generalisera.
Tror det är svårt hitta så mycket bättre kvinnor än svenska eftersom utländska kvinnor är mindre utbildade och inte så smarta alla gånger.
Sen finns ett fenomen att om man har levt under förtryck och förtrycket släpper så blir man en aning ilsk. Därav skulle jag tro att arabiska kvinnor är mycket svåra även afrikanska.
Man kan säga att svenska kvinnor började överge svenska män, nu har de blivit övergivna tillbaka så att säga. Jag har nu helt galet många killar & män i min bekantskapskrets som inte ens kollar åt en svensk kvinna.
Men jag tycker själv det är ganska sjukt. Svenska kvinnor borde åtrå och älska sina svenska män, ge svenska män en avsugning per dag. Det borde vara lag på det och lag på att det görs med tacksamhet.
Men istället väljer de destruktiva relationer med invandrarmän sedan i 35-50 så går kvinnorna in i depression och tar livet av sig.
Svenska killar och män tar utländska kvinnor. Deras relationer går i allra flesta fall betydligt mycket bättre och de sprutar ut ett par ungar som egentligen känner sig ganska vilsna. De är rotlösa.
Själva svenska etniciteten och det som gjorde Sverige bra raderas bort. Känslan av att kämpa för sitt land och folk är som bortblåst. Mentaliteten att hjälpa sina medmänniskor förbyts mot mentaliteten att värna om sin innersta krets av folk och roffa åt sig så mycket som möjligt (den som inte roffar åt sig får bära hundhuvudet och bli förlorare). Sjuk utveckling sammantaget, som cancer.