2014-11-04, 09:59
Medlem
Macabrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerUpp
Haha känner igen mig, vart helt skum i flera dagar efter att ha druckit alldeles för mycket theralen. Kunde inte tänka på flera dagar, var som att hjärnan var bortdomnad, svårt att förklara

Det sjuka är att jag vaknade till inte förrän i helgen, resten av förra veckan är bara en dimma och fyfan vad jag gjort bort mig mitt boendestöd var här förra onsdagen och jag gick in i dörrar och väggar och däckade random i soffan. Det fick jag berättat igår av dom och de frågade om jag hade kristallsjukan vilket jag nickade på men att jag mådde bättre, vilket jag gör. (Kristallsjukan, vilken räddning).
Men fyfan, inte en halv burk theralen igen bara tanken på smaken ger mig gåshud.
Citera
2014-11-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Säger desamma, tog 3 rör Theralen i går kväll o senast jag tog det var nog dryga 2 år sedan, trots det somnade jag inte utan blev bara täppt i näsan, torr som en öken i käften o allmänt helt wasted i kolan.

Fick ta det för hade slut på Lergigan.

Nej det första jag gjorde i morse var att hälla ut skiten, kommer aldrig mer röra Theralen, inte ens med tång.

Vilken dos Nozinan har du behövt?

Kommer bara ta theralen när man är påväg att få en panikattack, men thats it!

Tar en 5mg tablett vid behov för sömn, varken zombie dagen efter eller täppt näsa dock kan man bli väldigt torr i munnen.
Citera
2014-11-04, 18:55
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Kommer bara ta theralen när man är påväg att få en panikattack, men thats it!

Tar en 5mg tablett vid behov för sömn, varken zombie dagen efter eller täppt näsa dock kan man bli väldigt torr i munnen.

Theralen mot PÅ? Fysatan. 3h tills det har gjort full påverkan ju?

Men tycker helt klart den funkar fint att sova på 3 rör = 120mg, + imovan så somnar jag oftast.

Men funkar det för dig är det bara ett plus ju!
Citera
2014-11-04, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Theralen mot PÅ? Fysatan. 3h tills det har gjort full påverkan ju?

Men tycker helt klart den funkar fint att sova på 3 rör = 120mg, + imovan så somnar jag oftast.

Men funkar det för dig är det bara ett plus ju!

Har tyvärr bara det samt max 30mg oxascand om dagen då läkarn inte vill skriva ut något starkare. Theralensmaken ger nån form av lugnande, då mest utav smaken då den hjälpte lite iaf, samt sänker pulsen. Men det var när jag hade mindre besvär utav ångestproblematik och enbart fick det utskrivet i förstahand.
Citera
2014-11-05, 00:09
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macabria
Det sjuka är att jag vaknade till inte förrän i helgen, resten av förra veckan är bara en dimma och fyfan vad jag gjort bort mig mitt boendestöd var här förra onsdagen och jag gick in i dörrar och väggar och däckade random i soffan. Det fick jag berättat igår av dom och de frågade om jag hade kristallsjukan vilket jag nickade på men att jag mådde bättre, vilket jag gör. (Kristallsjukan, vilken räddning).
Men fyfan, inte en halv burk theralen igen bara tanken på smaken ger mig gåshud.

Smaken e ju god med lite vatten, mint, mums!!

Men en halvflaska är för mycket.
Citera
2014-11-08, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NerUpp
Haha känner igen mig, vart helt skum i flera dagar efter att ha druckit alldeles för mycket theralen. Kunde inte tänka på flera dagar, var som att hjärnan var bortdomnad, svårt att förklara

hahaha tack. Nej men jag blev inte riktigt kvitt det där bakisruset heller så drog på med lite tjack men det bet inte så bra, så ni som snackar om kaffe och friskluft måste gått på det ettag.
Nu efter en kort tid.. tog bara nån vecka så verka dom inte, så vet inte om jag vill vara med i den här Fancluben mitt preparat verkar svika mig ibland, somnar inte alls in av det utan ligger bara o mår kasst och tankarna snurrar iväg på vad jag saknar mina katter och min familj och vad jag ställt till det, och vilka lägen jag har att ställa allt till rätta, det vill jag inte tänka på när jag ska sova. men tar det timmar så hamnar jag oundvikligt där, Har faktiskt varit på några föreläsningar om Sömn och sömnproblem, och hur man minimerar dom. en sak Jag lärde mig var att hoppas på trött"tåget" när man känner sig trött och inte dra ut på det, och om man inte somnat efter 30 min kan man behöva röra lite på sig, göra nått glo lite tv eller sätta sig vid datorn, så kommer tröttheten tillbaka och då får man skynda sig i säng igen. Den har jag praktiserat några gånger funkar rätt bra.. Nått jag inte förstår är folk som sover när dom röker brajj och tar det där jäkla mirtrazapin elle hur det nu stavas o heter, munchar sönder på det. går bara upp o äter av det.. vaknat på maten en gång känns som jag kan tömma hela kylen, nått som jag upplevt var makaroner och ketchup sug, nått jag näst intill aldrig har hemma med råkade ha ett stort paket. Sen nån dag efter prata vi om detta när vi snacka om att få sömn efter en hård fest helg, Och alla tre sa ganska random just detta med mackaroner. Sen upplever jag ingen vidare sömn på mitra längre, äter den där risperdon också men den hjälper mig bara att inte va så nojjig på folk och få massa konstiga tankar om saker o ting och att folk är ju så jävla ute efter mig.. Och detta med att Theralen skulle ha nån ångestdämpande effekt och andra goda egenskaper som min läkare sa har jag inte märkt ett skit av, gav det inte mycket till chans heller stod jag skulle ta 2-3 st 3-4 gånger dagligen5 mg tabletter.. Vad fan skulle det va bra för? det glömde jag snabbt bort. Jag ville ju bara ha nattsömn och känna mig kry på morgonen igen. Det tror jag nu tyvärr inte theralen kommer kunna ordna åt mig. Har tagit lite sub ja Sub drogen, den får mig att sova fint och tar även bort min ryggvärk som är extrem i perioder. behöver inte mycke för att det ska göra stor skillnad på smärtan i ryggen heller. som toppen över så sover jag gott på det. och väljer att ta det då jag vill sova som nu vid kl 6 halv 7 på möran, tagit för 1-1.5 timme sen lite nu e jag trött Men måste upp i 5 inlägg till eller nått. Men jag ska nog ge theralén nått försök till när jag verkligen inte kan sova, så stannar kvar i fancluben lite till. går ju inte att dra sub hela tiden, inte dra nått hela tiden för att få sova faktiskt. Jag tror det rättar ut sig när man har balans i livet. Och sen ist för att gå på föreläsningar kan man lägg googla några stora grejer som medför sömnsvårigheter. testa lite så slipper ni/vi ta tjack eller dricka kaffe och ta friskluft och diverse andra grejer för att bli som folk dagen efter man tagit ett rör eller 4
Citera
2014-11-08, 14:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Smaken e ju god med lite vatten, mint, mums!!

Men en halvflaska är för mycket.

Nej fy fan.

Att göra en sockerlösning utav det är det bästa för att maskera smaken.
Citera
2014-11-08, 18:23
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej fy fan.

Att göra en sockerlösning utav det är det bästa för att maskera smaken.

Vad har folk i mot mint smak?

Uppfrächande, frisk & god smak.
Citera
2014-11-08, 19:19
Medlem
Citat:

Ja precis. Jag gillar smaken av Theralen . Dock så använder jag det inte så ofta, har 15 mg imovane utskrivet att ta per natt, och det sover jag som en stock av. Än så länge.
Citera
2014-11-09, 15:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Det är skillnad på mintsmak o en viss "annan" mintsmak om man säger så.
Citera
2014-11-15, 16:19
Medlem
Låter kanske lite töntigt men hjälper det mot ångest, ångest jag får utav en tjej som inte riktigt är "redo för att gå in i förhållande" även om hon var väldigt kärleksam till en början. Behöver nå lugnande och theralen har jag nu för jag pallar inte ångesten, får typ damp! Kan inte hantera detta för jag har andra psykiska "sjukdomar" som spökar och tror det göre värre. Så min fråga är, kan det hjälpa eller är det bara individuellt? Jag vill inte sova eller så, vill vara vaken, så antar att man ska ta lite? Snällt om någon vill hjälpa <33333333333
Citera
2014-11-19, 10:14
Medlem
Har för första gången besökt forumet för droger här på FB, säger bara en sak, herre jisses vad man blir mörkrädd av att läsa dessa trådar. Många trasiga individer här inne, antar att det oftast är äkta trådar och inte en massa trolltrådar som på andra forum.
Men det jag skulle säga är att jag äter två theralenpiller under vardagarna för att sova gott, har inte märkt något som helst av några bieffekter. Fast det kanske beror på at jag inte tar några andra droger? Så mina erfarenheter av theralen som insomningspiller är bara bra. Betydligt bättre än stilnoct som jag ätit några gånger. Theralen känns inte lika farligt i varje fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in