Citat:
Ursprungligen postat av
NerUpp
Haha känner igen mig, vart helt skum i flera dagar efter att ha druckit alldeles för mycket theralen. Kunde inte tänka på flera dagar, var som att hjärnan var bortdomnad, svårt att förklara

hahaha tack. Nej men jag blev inte riktigt kvitt det där bakisruset heller så drog på med lite tjack men det bet inte så bra, så ni som snackar om kaffe och friskluft måste gått på det ettag.
Nu efter en kort tid.. tog bara nån vecka så verka dom inte, så vet inte om jag vill vara med i den här Fancluben mitt preparat verkar svika mig ibland, somnar inte alls in av det utan ligger bara o mår kasst och tankarna snurrar iväg på vad jag saknar mina katter och min familj och vad jag ställt till det, och vilka lägen jag har att ställa allt till rätta, det vill jag inte tänka på när jag ska sova. men tar det timmar så hamnar jag oundvikligt där, Har faktiskt varit på några föreläsningar om Sömn och sömnproblem, och hur man minimerar dom. en sak Jag lärde mig var att hoppas på trött"tåget" när man känner sig trött och inte dra ut på det, och om man inte somnat efter 30 min kan man behöva röra lite på sig, göra nått glo lite tv eller sätta sig vid datorn, så kommer tröttheten tillbaka och då får man skynda sig i säng igen. Den har jag praktiserat några gånger funkar rätt bra.. Nått jag inte förstår är folk som sover när dom röker brajj och tar det där jäkla mirtrazapin elle hur det nu stavas o heter, munchar sönder på det. går bara upp o äter av det.. vaknat på maten en gång känns som jag kan tömma hela kylen, nått som jag upplevt var makaroner och ketchup sug, nått jag näst intill aldrig har hemma med råkade ha ett stort paket. Sen nån dag efter prata vi om detta när vi snacka om att få sömn efter en hård fest helg, Och alla tre sa ganska random just detta med mackaroner. Sen upplever jag ingen vidare sömn på mitra längre, äter den där risperdon också men den hjälper mig bara att inte va så nojjig på folk och få massa konstiga tankar om saker o ting och att folk är ju så jävla ute efter mig.. Och detta med att Theralen skulle ha nån ångestdämpande effekt och andra goda egenskaper som min läkare sa har jag inte märkt ett skit av, gav det inte mycket till chans heller stod jag skulle ta 2-3 st 3-4 gånger dagligen5 mg tabletter.. Vad fan skulle det va bra för? det glömde jag snabbt bort. Jag ville ju bara ha nattsömn och känna mig kry på morgonen igen. Det tror jag nu tyvärr inte theralen kommer kunna ordna åt mig. Har tagit lite sub ja Sub drogen, den får mig att sova fint och tar även bort min ryggvärk som är extrem i perioder. behöver inte mycke för att det ska göra stor skillnad på smärtan i ryggen heller. som toppen över så sover jag gott på det. och väljer att ta det då jag vill sova som nu vid kl 6 halv 7 på möran, tagit för 1-1.5 timme sen lite nu e jag trött Men måste upp i 5 inlägg till eller nått. Men jag ska nog ge theralén nått försök till när jag verkligen inte kan sova, så stannar kvar i fancluben lite till. går ju inte att dra sub hela tiden, inte dra nått hela tiden för att få sova faktiskt. Jag tror det rättar ut sig när man har balans i livet. Och sen ist för att gå på föreläsningar kan man lägg googla några stora grejer som medför sömnsvårigheter. testa lite så slipper ni/vi ta tjack eller dricka kaffe och ta friskluft och diverse andra grejer för att bli som folk dagen efter man tagit ett rör eller 4