Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Jag är inte löjlig.. Det är inte en pyttemodell, den som lyfter och den du ser i luften är inte samma plan. Platsen där den 1:1 skalan lyfter ifrån visar man inte.
Den Iranska motsvarigheten är ett lättare flygplan.
Det där bäste herr IR5 är just precis ingenting annat än löjligt. Den som lyfter och den jag ser i luften är inte samma plan...

Jag är för gammal för barnsagor, du förlöjligar dig själv genom att försvara den där leksaksdemonstrationen.
Nästa gång du yttrar dig gällande denna drönare ska du visa otvivelaktigt att den har de mått du påstår, annars kan du lika väl hålla käft och slippa framstå som extra korkad.
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Ja, Qaher -F313 genomför sina tester, men när du visar upp några filmer eller bilder från amerikanska flygindustrin under deras pågående hemliga projekt, kan du förvänta dig att Iran också ska göra samma sak. Det Iran gör skulle inte era länder våga göra. Men det är inga dumma människor man har med att göra.
Nu är ju inte Qaher-313 något hemligt flygplan utan har tvärt om gladeligen förevisats i iranska media så den invändningen föll pladask. Men då har den alltså inte flugit än, det var det jag trodde. Lustigt att ett gäng Iranvänner i denna avdelning påstod att det skulle flyga vilken dag som helst för 1,5 år sedan...
Om det inte har flugit, vad är det för tester man genomför? Har det rullat för egen maskin på marken? Glöm som vanligt inte att bevisa om du kommer med påståenden.