2014-11-08, 13:18
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Från en till synes klar övergång till CL-finalisten Dortmund till en anonym tillvaro i allsvenskan. Kan du inte läsa?

Återigen; 18 år och ordinarie i Allsvenskan. Det är ingen fotbollsspelare som försvann precis.
Citera
2014-11-08, 23:07
Medlem
macbookishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Kalle Ljungberg i Sundsvall.

Var han talangfull någon gång, eller blev han bara för överskattad i Fotball Manager?

Han spelar i div 1 nu..

Ja herrejävlar vad bra han blev på Football Manager, var han en sån talang ?
Citera
2014-11-08, 23:34
Medlem
Mr Wrongs avatar
Jag vill minnas att Kalle var talangfull, men skadedrabbad.
Citera
2014-11-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Återigen; 18 år och ordinarie i Allsvenskan. Det är ingen fotbollsspelare som försvann precis.

Bokstavligen så finns det i stort sett ingen som försvinner. Strandbergs försvinnande från storklubbarnas radar och rykten om att läkarundersökningen visade något skulle vara intressant att veta mer om.
Citera
2014-11-08, 23:44
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Kalle Ljungberg i Sundsvall.

Var han talangfull någon gång, eller blev han bara för överskattad i Fotball Manager?

Han spelar i div 1 nu..
Gjorde det bra i Sundsvall, har för mig att han hade det trögt i början i Sundsvall men sen började han komma igång, men hade det svårt med målskyttet. Sen började det tyvärr hagla in skador tyvärr. Mycket problem med ledband och knäna. Och gick sedan efter två år i superettan med Sundsvall till VSK. Tror inte han spelade jättemycket där, skadorna fortsatte förstöra, och 2010 gick han till någon sammarbetsklubb i division 2. Lär ha lagt av vid dethär laget, det var det snack om redan 2004 i Sundsvall att han skulle bli tvungen att sluta för skadorna då.
Citera
2014-11-09, 13:29
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Bokstavligen så finns det i stort sett ingen som försvinner. Strandbergs försvinnande från storklubbarnas radar och rykten om att läkarundersökningen visade något skulle vara intressant att veta mer om.

Om en relativt stor klubb som Dortmund är intresserad av en spelare, borde tämligen fler klubbar också vara det.
När de sedan drar sig ur pga. en misslyckad läkarundersökning när det gäller en talang, måste det vara något allvarligt.
Jag tvivlar starkt på att det handlar om knä eller något liknande. Tror snarare på något hjärtfel.
Men det är trots allt inte en spelare som har försvunnit!
Citera
2014-11-09, 20:02
Medlem
Vad hände med bröderna Bangura som va i aik?
Minns bara att dom gjorde riktigt succé och sen stack nån till typ Celtic osv.
Någon som har bättre koll på dem? Kanske fortfarande e kvar i aik va fan vet jag, men känns som att dom har svalnat en hel del iaf :P
Citera
2014-11-09, 20:05
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalason
Vad hände med bröderna Bangura som va i aik?
Minns bara att dom gjorde riktigt succé och sen stack nån till typ Celtic osv.
Någon som har bättre koll på dem? Kanske fortfarande e kvar i aik va fan vet jag, men känns som att dom har svalnat en hel del iaf :P

De är inte bröder.

Båda verkar vara klubblösa.
Citera
2014-11-09, 20:09
Medlem
[quote=snillet_1|51043860]De är inte bröder.

Båda verkar vara klubblösa.[/QUO

aha, visar hur mycket jag visste.
Vet att någon va utlånad till Elfsborg ett tag men tror inte de blev nått efter de
Citera
2014-11-09, 20:18
Bannlyst
Vad hände med den tyske mittfältaren Merkel som spelade i Milan 2010-2011? Tror han var utlånad från Genoa eller något sånt. Spåddes gå en ljus framtid till mötes.
Citera
2014-11-09, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Vad hände med den tyske mittfältaren Merkel som spelade i Milan 2010-2011? Tror han var utlånad från Genoa eller något sånt. Spåddes gå en ljus framtid till mötes.

Tillhör Udinese dock på lån hos Grasshoppers i Schweiziska ligan.
Citera
2014-11-09, 21:12
Medlem
von_Ss avatar
Litet långskott men satt och funderade på Afrikanske mästerskapet idag och kom och tänka på en spelare jag inte minns namnet på. Någon HIF-lirare som spelade i AM kanske runt 2008? Kan lika gärna ha varit 2002 eftersom mitt minne är lite sådär. Har för mig att det var mycket snack om vart han skulle säljas och att han skulle till Italien (Parma?) så han måste ha varit duktig i Allsvenskan.

Jag tror hans namn var ett riktigt negernamn i stil med Mgbonkenongk men kommer inte ihåg vad han hette, vilken nationalitet han hade eller vart han såldes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in