2009-05-12, 10:26
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Fortfarande skadad, har en känsla av att han aldrig kommer att komma tillbaka..

Man undrar lite hur Arsenal har lagt upp hans rehabilitering. Det verkar ju som om han har dragit på sig typ 200 följdskador efter den ursprungliga skadan, att han aldrig får bygga upp sin kropp ordentligt innan han ska börja träna.
Citera
2009-05-12, 12:27
Medlem
Quinton Fortune.. hur kunde det rasa så? Vad hände efter United?
Citera
2009-05-12, 13:13
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
Quinton Fortune.. hur kunde det rasa så? Vad hände efter United?

Han var väl aldrig bra? Så något ras var det väl inte. Idag lirar han i Tubize i den belgiska ligan.
Citera
2009-05-12, 18:04
Medlem
Nahibos avatar
Citat:

På tal om skadad, vad fan hette tysken som spelade i H.Berlin och som skrevs in som psykisk sjuk på någon klinik? Eller liknande.. mittfältare, offensiv tror jag.

Någon som vet vem jag snackar om?
Citera
2009-05-12, 18:12
Medlem
Satan i gatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
På tal om skadad, vad fan hette tysken som spelade i H.Berlin och som skrevs in som psykisk sjuk på någon klinik? Eller liknande.. mittfältare, offensiv tror jag.

Sebastian Deisler?

Han la av för ett par, tre år sedan efter att varit skadad och deprimerad under en lång period. Avslutade i Bayern i alla fall. Tråkig historia.
Citera
2009-05-12, 18:14
Medlem
Sebastian Deisler?

Han la väl av för något år sedan tror jag, gick ju hyfsat för honom trots alla skador och sin depression.

Edit: Några sekunder för långsam
Citera
2009-05-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo

Sebastian Deisler antar jag. Främst knäskador (ett par allvarliga) i kombination med depression. Dock har han fortfarande kontrakt till juni i år med Bayern. Verkar som man ändå haft hopp om att han skulle komma tillbaka. Inte alla som benämns som tysk fotbolls största framtidshopp, Ballacks ersättare osv.

EDIT: Bah, så går det när man multitaskar
Citera
2009-05-12, 19:44
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Sebastian Deisler antar jag. Främst knäskador (ett par allvarliga) i kombination med depression. Dock har han fortfarande kontrakt till juni i år med Bayern. Verkar som man ändå haft hopp om att han skulle komma tillbaka. Inte alla som benämns som tysk fotbolls största framtidshopp, Ballacks ersättare osv.

EDIT: Bah, så går det när man multitaskar

Så han har fortfarande kontrakt med bayern? Dock så kommer han väl aldrig komma tillbaka.. tänk dig pressen om han skulle göra en comeback.. och om det är något han inte hade så var det väl starkt psyke..
Citera
2009-05-12, 19:56
Medlem
Jag tror faktiskt att Deisler slutade helt, ska kolla upp det.

Edit: Gick rätt snabbt han slutade 2007, hittade till och med en FB-tråd om hans avslut:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=430185
Citera
2009-05-19, 01:44
Medlem
*nickNames avatar
Citat:
Rosicky är tillbaka i fotbollsträning i alla fall.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/rosicky-returns-to-full-first-team-training
Citera
2009-05-25, 00:36
Medlem
Kom att tänka på Francis Jeffers som slog igenom som tonåring i Everton innan Wenger pungade ut rejäla pengar för att ta honom till Highbury.. Blev ju dock knappast lyckad och hamnade sen i Charlton en vända om jag minns rätt? Kan ju knappast vara allt för gammal idag men blev väl ytterligare en i raden "blivande världssjärnor" som det tog tvärstopp för.
Citera
2009-05-25, 00:38
Medlem
nVcs avatar
Big Mama eller Big Papa eller vad han hette som spelade i IFK GBG förr några år sedan - var är han?
Peter Ijeh - undrar också var han håller hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in