2014-11-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Svårt och åka hem? Fan heller Somalierna, Irakier o Jugoslaverna semestrar ju halva året hemma!!!
Helt jävla otroligt att man låter folk resa hem, när de uppgett att de aldrig kan åka hem då skulle de dödas direkt efter uppehålls tillståndet då jävlar går det fint o semestra hemma bland terrorister och minor...

Det är stor skillnad på att åka semester till sitt ursprungliga land och leva där. Folk ska ha rätten till att återvända till sitt hemland och komma tillbaka till Sverige. Ditt tankesätt fungerar inte riktigt.
Citera
2014-11-03, 19:47
Medlem
HRTs avatar
Jo det gör det..
Om man uppgett att man inte kan återvända dit vid asyl ansökan, att de kommer dö.
Då kan man inte åka dit..
Det var ju liksom poängen med att få asyl eller???
Att folk helt plötsligt åker hem till det landet de svurit på att de dör i om de återvänder stämmer ju inte

Uppenbart har de ingen risk eller så semestrar man inte i ett land man flytt från?
Citera
2014-11-03, 20:30
Medlem
Citat:
Jo det gör det..
Om man uppgett att man inte kan återvända dit vid asyl ansökan, att de kommer dö.
Då kan man inte åka dit..
Det var ju liksom poängen med att få asyl eller???
Att folk helt plötsligt åker hem till det landet de svurit på att de dör i om de återvänder stämmer ju inte

Uppenbart har de ingen risk eller så semestrar man inte i ett land man flytt från?

Det är faktiskt sant det du säger. Tänk om någon har levt i Sverige för 20 år och har aldrig åkt ner till sitt hemland och man helt plötsligt väljer göra det då ska man få kunna göra det. Situationen i Landet kan ha blivit mycket bättre (inte oftast man ser det) och att det inte finns risker där.

Blattar som jag förstår det är en otacksam typ av invandrare som gillar att bidra till dåliga effekter till samhället. Blattar kan vara folk som är från Somalia bor i Sverige beter sig African-american ganster. Och om dom vill åka tillbaka till sitt land så stanna gärna kvar där.
Citera
2014-11-03, 20:45
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storakalle
Trots om det inte passar för dom är det väl inget alternativ att flytta tillbaka, om deras hemland är fortfarande dåligt. Istället ska man se till att på något sätt att de passar för dom så att dom kan bli produktiva människor för samhället.

Okej, så han anser att "okontrollerade" invandringen kommer att "förstöra" Sverige tycker jag är lite överdrivet att säga. Han har också visat i sitt inlägg där jag kommentera på att generaliserar invandrare och det är fel att göra.

Jaså det inte passar ? om man nu inte ens kan bo eller flytta hem till det sk hemlandet så kan man fan hålla käften och vara tacksam

Jaså det är svennens ansvar att se till att achmed ska trivas i landet han ser ner på ååå finns det nåt mer sätt de kan förudmjuka sig mer ? de är fan inte skyldiga folk som kommer hit ett enda jävla skit invandraren är däremot skyldig att inte ställa till med brott och jävelskap förstår du väl ändå pojk ?

Tycker du att det inte förstör folk som kommer hit utan intresse av sverige som nation utan endast bidrag ?

att man ens släpper in folk som inte kan styrka sin identitet.
Senast redigerad av Rostiga.Sheriffbrickan 2014-11-03 kl. 20:48.
Citera
2014-11-03, 21:30
Medlem
Zeunerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studentroland
Om utvecklingen förlöper i gamla hjulspår blir det nog någon som flyr, ja, i alla fall enligt Dr. Peter Hammond beräkningar, där Sverige beskrivs ha c:a 5 % muslimer för närvarande... med en ökande procentandel beskriver han hur utvecklingen gestaltar sig...muslimska invandrare har enligt detta resonemang inte alls lättare att förstå och förutspå framtiden, tvärtom...det är den övriga vetenskapligt skolade sekulära befolkningen som kan förutspå hur utvecklingen blir om status quo i det offentliga tänkandet består...IMO...

Klart att invandringen ser det hela mer klart, de bär med sig erfarenheter och fröet, se runt i världen, till och med det fredliga Thailand är drabbat av våld uppviglat av dit resta babbar ifrån mellanöstern.

De är i blodet beduiner, gräshoppor som dras till grönskan vilken de äter ned för att sedan dra vidare.
Citera
2014-11-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
Jaså det inte passar ? om man nu inte ens kan bo eller flytta hem till det sk hemlandet så kan man fan hålla käften och vara tacksam

Jaså det är svennens ansvar att se till att achmed ska trivas i landet han ser ner på ååå finns det nåt mer sätt de kan förudmjuka sig mer ? de är fan inte skyldiga folk som kommer hit ett enda jävla skit invandraren är däremot skyldig att inte ställa till med brott och jävelskap förstår du väl ändå pojk ?

Tycker du att det inte förstör folk som kommer hit utan intresse av sverige som nation utan endast bidrag ?

att man ens släpper in folk som inte kan styrka sin identitet.

Absolut nej tack till otacksamma invandrare.
Men som jag har upplevt så är det många blattar som är inrikes födda och otacksamma som fan. De kan inte ens sitt modersmål och kan inte prata ren svenska utan att blanda in massa konstiga ord. Sånna människor bör man hantera och jag tror inte att det är ett alternativ att de flyttar till hemlandet.
Självklart är invandrare mycket skyldiga att följa lagen och bete sig på ett sätt så att folk runtomkring inte blir störda av personen.

Väldigt intressant fråga du ställde och ja väldigt tråkigt att folk kommer hit och lever på bidrag utan att supporta nationen utan. De människorna som gör det är bara en börda för landet. När blattar hänger ihop kan det bli en börda då de oftast inte bidrar något gemensamt till samhället.

Folk som har invandrar bakgrund, deras föräldrar kom inte hit för att det är kul på något sätt utan för att fly de dåliga omständigheterna som fanns/finns i landet.
Citera
2014-11-03, 22:36
Medlem
HRTs avatar
En (blatte) från min lilla by gick jag i skolan med, jag såg honom som helsvensk då.
Han var född i Sverige o hans föräldrar kom från Jugoslavien på 60 talet.
Han sökte till jägare i lumpen kommer inte ihåg hur det gick. Han flyttade till en större stad och jag såg honom runt 95 då hade han guldkedja fet som en trädgårdsslang runt halsen, bakåtkammat svart blött hår, och pratade med brytning (det hade han aldrig gjort innan) han snackade om att åka ner till Jugoslavien och slåss under oroligheterna hörde jag då han minsann var en sann jugge som han sa..
Han var helt förändrad sen skolan, gick med slödder och hängde med gäng.
Sist jag såg honom skrek han fittsvenne till mig då jag handgripligen kastade ut fanskapet från en krog där jag var vaktchef runt 2005-06.
Det gjorde nog ont på aset på vägen ut då han försökte droppa piller i en tjejs drink.
Vad kräket hittar på idag vet jag inget om..
Citera
2014-11-03, 22:49
Medlem
Citat:
En (blatte) från min lilla by gick jag i skolan med, jag såg honom som helsvensk då.
Han var född i Sverige o hans föräldrar kom från Jugoslavien på 60 talet.
Han sökte till jägare i lumpen kommer inte ihåg hur det gick. Han flyttade till en större stad och jag såg honom runt 95 då hade han guldkedja fet som en trädgårdsslang runt halsen, bakåtkammat svart blött hår, och pratade med brytning (det hade han aldrig gjort innan) han snackade om att åka ner till Jugoslavien och slåss under oroligheterna hörde jag då han minsann var en sann jugge som han sa..
Han var helt förändrad sen skolan, gick med slödder och hängde med gäng.
Sist jag såg honom skrek han fittsvenne till mig då jag handgripligen kastade ut fanskapet från en krog där jag var vaktchef runt 2005-06.
Det gjorde nog ont på aset på vägen ut då han försökte droppa piller i en tjejs drink.
Vad kräket hittar på idag vet jag inget om..

Den upplevelse som du har beskrivit tycker jag är mycket typiskt. Själv har jag upplevt nästan samma sak om att personer med invandrar bakgrund beter sig fint men så fort de börjar med att hänga med blatte grupper så börjar de bete sig annorlunda.

Jag tror på att det finns en lösning till att blattar börjar bete sig bättre genom segregation. Då de kan träffa på nya människor.
Citera
2014-11-04, 00:00
Medlem
healthyasfucks avatar
Snälla sluta mata trollet så denna patetiska tråd dör någongång. Alla som har åtminstone en cell bakom pannbenet förstår att dikterar man ett helt A4 om hur spektakulärt det är att hålla ihop i ett numerärt underläge likt vilka primater som helst och inte har ett enda grammatisk fel är det något som inte stämmer.

Citera
2014-11-06, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redcollar
Standardtråd av en sverigedemokrat som vill skapa splittring i samhället. Tråkigt och ointressant. Satsa på att skapa en gemenskap istället. Sluta ljuga ihop en historia för att få fler att bli lika rasistiska som ni är...

Har massinvandringskramare lyckats skapa ett gemensamt Sverige utan segregation och slitningar, påstår du det? Om vi i Sverige inte tagit emot invandrare någonsin, hade vi inte varit ett enat land då?
Citera
2014-11-06, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redcollar
Sluta ljuga ihop en historia för att få fler att bli lika rasistiska som ni är...

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Om vi i Sverige inte tagit emot invandrare någonsin, hade vi inte varit ett enat land då?
redcollar menar kanske att vi svenskar (om du tänker på dig själv som svensk också, alltså) ska flytta till invandrarnas hemländer istället för att bara gnälla på invandraren i fråga.
Citera
2014-11-06, 23:40
Medlem
Haha det är lite ironiskt att du med din trådstart bekräftar de fördomar som rasister har om invandrare.

SvP borde hyra in dig som talare eftersom du bekräftar deras världsbild att olika raser ska leva helt separat .

Det som slår mig mest, och som jag har sett så ofta förut är den fräcka otacksamheten till ett land som ger er allt gratis. Hatet mot Sverige och svenskar, inte bara mot rasister utan svenskar i gemen. Ointresset för allt vad Sverige är egentligen.

Hatet från invandrare mot svenskar är nog betydligt större än vice versa och betydligt större än vad de flesta dumsvennar tror.
Senast redigerad av Konkurrent 2014-11-06 kl. 23:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in