Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Jo du har skrivit att det inte finns någon annan anledning till att sova över hos en kvinna på din hemort och gjorde den jämförelsen. Vad skulle ni annars göra? Spela schack? Jag visade dig det senast igår eller om det var i förrgår. Du får backa, jag orkar inte leta igen och det är bara upprepningar iaf.
Sedan är ju Boden lite av en glesbygd med dåliga kommunikationer om man jämför med tex Sthlm där tunnelbana, pendeltåg, buss går till skillnade mot Boden som bara har buss. Så att missa en buss tex kan vara skäl det med till övernattning.
Om ifrågasättandet av en spekulation kan leda till ett svar som är bättre än en spekulation ska man visst göra det.
Hela denna tråd är just fylld av spekulationer.
Jag tror det är mycket spekulationer, mycket utifrån vad olika skribenter har för personliga kunskaper och erfarenheter.
Jag bli lite mörkrädd när tex. en i övrigt påläst och kunnig person helt plötsligt blandar in
airsoftlekar, hur dessa skulle ha påverkat KJ att begå våldshandlingar. Att detta specialintresse skulle kopplas mot diagnoser etc.
Jag säger att detta dåd inte skiljer sig i handling från andra svartsjukedraman (därav dråp) men att efterbrottsbeteendet är grövre. Men det verkar vara en trend, se på styckmordet i Askersund tex...
Men
airsoftlekar, serious ? Det är mycket "dåliga" personliga spekulationer nu.
Men jag kanske har massuppfittat?