2014-09-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Gick in för att se vad det där 4chan är för nåt.

Känner mig helt dum i skallen för jag förstår ingenting. Folk matar gifar, porr, anime, manga-underage samt kombinationen underageporrmangagif.

Hur kan den skräpsidan vara så stor?

Sidans största delforum /b/ har väl med fördel beskrivits som internets rövhål, vilket egentligen säger allt. Sidan ska väl vara någon sorts samlingsplats för olika sorters skräpmänniskor som i egenskap av sina sjuka perversioner och associala tendenser lyckats med att bli utsparkade från alla andra forum med hårdare regler.
Citera
2014-09-25, 11:53
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
Citat:

Känner mig helt dum i skallen för jag förstår ingenting. Folk matar gifar, porr, anime, manga-underage samt kombinationen underageporrmangagif.

Första gången är förvirrande.
Vilket underforum valde du att kolla på? Gissar på /b/.
För nybörjare så rekommenderar jag /int/ eller den mer extrema /pol/.
Citera
2014-09-25, 14:02
Medlem
Rois avatar
Citat:

Rekommenderar https://8chan.co/pol/ istället för Halfchan. Kan nog passa dig
Citera
2014-10-03, 21:18
Medlem
Dants avatar
Citat:

4chan är som djurporr, det passar inte alla.
Citera
2014-11-03, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dant
4chan är som djurporr, det passar inte alla.
Nej. 4chan är Som Vanlig porr. Det Mesta är helt normalt men det finns lite Som ej bör besökas.
Citera
2014-11-05, 03:04
Avslutad
Nu är det nån jävel som lagt upp bilder på en kvinna han precis mördat. Trådar raderas på löpande band.
Citera
2014-11-05, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Nu är det nån jävel som lagt upp bilder på en kvinna han precis mördat. Trådar raderas på löpande band.

Faktiskt vara inne på /b/...
Vad förväntar du dig?
Citera
2014-11-05, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer9
Faktiskt vara inne på /b/...
Vad förväntar du dig?
Mjo jag vet vad som brukar postas på /b/ men det här överraskade mig rejält. Inte bilderna i sig - men att de faktiskt var så pass "färska" som de var och att OP talade sanning.

Brukar mest vara gammalt skräp som redan varit uppe femtioelva gånger.
Citera
2014-11-06, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Mjo jag vet vad som brukar postas på /b/ men det här överraskade mig rejält. Inte bilderna i sig - men att de faktiskt var så pass "färska" som de var och att OP talade sanning.

Brukar mest vara gammalt skräp som redan varit uppe femtioelva gånger.
Allt gammalt måste börja någon gång. Har nog sett ett tiotal såna här posts genom tiden.
Citera
2014-11-10, 20:31
Medlem
Rotokirs avatar
4chan har övergivit sina kärnvärden och censurerar nu sidan på kändisars påtryckningar och feministers ilska, vi som inte ville använda en sida som censureras har ny flytt till dom andra chan:sen, som 8chan som är den största.

Det ryktas även att deras moderatorer eller vaktmästare som dom kallas bannar folk för mindre grejer , t.ex så ska en person ha blivit bannad på den politiska delen för att han sa ordet neger.
Citera
2014-11-11, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotokir
4chan har övergivit sina kärnvärden och censurerar nu sidan på kändisars påtryckningar och feministers ilska, vi som inte ville använda en sida som censureras har ny flytt till dom andra chan:sen, som 8chan som är den största.

Det ryktas även att deras moderatorer eller vaktmästare som dom kallas bannar folk för mindre grejer , t.ex så ska en person ha blivit bannad på den politiska delen för att han sa ordet neger.
sluta hänga på /b/ och /pol/ då.
Citera
2014-11-11, 14:44
Medlem
Rotokirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer9
sluta hänga på /b/ och /pol/ då.
Jag var aldrig på /b/ eller /pol/ och det gör ingen skillnad vart du är på 4chan, faktat är fortfarande kvar att dom censurerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in