Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
Det är ju i allra högsta grad rimligt att vi får se någon typ av bevisning, det förstår du väl själv också? Utan bevisning kan man ju påstå precis vad som helst.
Men jag förstår att ni är rädda och aktar er för att ge er in i någon slags bevisning eftersom det inte finns några som helst bevis, pga att det ni påstår i själva verket aldrig har hänt. Däremot så har ni blivit motbevisade pga förföljelsernas omfattning - det skulle i Sverige krävas hundratusentals anställda agenter för att utföra det som påstås. Ett hemligt svenskt företag/organisation med över 100.000 anställda...? Worldwide borde den organisationen då ha hundratals miljoner anställda.
det tror jag definitivt inte, behövs nog bara ett fåtal och respekterade i just den omgivning där de ska så fröet av skitsnacket mot den s.k "TI" så sprider den sig väl vidare, och när man har tillgång till de innersta minnen och kraften att manipulera betende så att det bara visar TI's värsta egenskaper så lär väl alla gå med på det, helt gratis (dumt nog), vill du verkligen ha bevis så kan du väl forska runt lite själv, speciellt kring det här med konspirationer, mycket skitsnack och disinfo även där men av erfarenhet kan jag säga att det är sjukt mycket som stämmer, de här idioterna jobbar ju på ett sätt som är "plausible deniable", kommer det någon som är emot och vill bara det bästa för TI så hotar eller eliminerar den personen.
det ju riktigt vidriga människor, kvinnor som t.ex. förföljer sina "offer" med sina egna spädbarn som någon sorts sköld, men så vitt jag vet av egen erfarenhet så är de personerna inte speciellt stora, de må ha makt..men fegheten lyser som starkaste supernovan
sen vet jag även att det extrem många som läser mina tankar, i text på kanske facebook eller någon annan app, det konstigt att människor så blint litar på allt de får serverat på ett silverfat när de inte har ett minsta dugg vad tekniken kan göra för att manipulera saker o ting, av egen erfarenhet vet jag hur grovt de kan manipulera till den grad att jag själv trodde att det var fel på mig och inte några externa krafter som höll på jävlas med sinnet och kroppen, de har dig antigen ovetandes och när du väl får reda på det så sätter de dig på psyk mediciner för att hålla dig sovande medan de gör allt för att smutskasta ditt namn och dig som person, och majoriteten verkar tycka det roligt att skratta när någon helt oskyldig människa får cancer eller barn som lider, men det ju ingenting jämfört med vad som pågår i världen just nu.
intelligenta parasiter m.a.o
hehe konsulter
kan även tillägga att jag har under omständigheterna blivit rätt så paranoid, och man ser detaljer som man aldrig sett förr, detaljer som de flesta skulle vifta bort som en del av livet, bara tacka o ta emot
apropå bevisning så är det svårt, jag har försökt, men när de har tillgång till din dator, mobil, dina kontakter i verkliga livet och dina innersta minnen och kraften att påverka de på ett negativt sätt för dig så är det väl svårt att på egenhand skaffa bevis, det är ju mäktiga människor (i varjefall på toppen av pyramiden, resten må vara omgona mongon, men oavsett så är dessa människor rakt igeno vidriga)
Jag kan länka oräkneliga händelser som på ett alla annat sätt har koppling till varandra men det inget en vanlig människa skulle, eller vilja tro på och bara vifta bort det som galenskap eller skitsnack och mycket av det må vara skitsnack och så mycket som jag har fått uppleca hittills så är en saker säker...time will tell the truth...cant stop that...laugh now..
p.s no offense to none