2014-11-05, 13:09
Medlem
B0B0-emulators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Förresten, jag tänkte på en annan sak.
Jag gissar att du är en flitig cannabisanvändare? Det finns ett starkt samband mellan cannabis och förföljeleidéer/konspirationsidéer. Alla kan märka detta utom cannabisanvändaren, lustigt nog. Dina resonemang påminner exakt om en vän till mig.

Du skriver att du känner dig förföljd även när du inte är påverkad, men tyvärr så stannar cannabisämnena i hjärnan och påverkar under längre tid.

Jag förslår att du trappar av skiten under 6-12 månader och ser hur du känner dig. Prova att röra på dig (simhall, promenader, vad som helst) och att äta någorlunda balanserad kost. Så får vi se om dina mystiska förföljare slutar. Eller om du åtminstone inte märker av dem.
Lite fult att insinuera att Alex skulle vara missbrukare, men dina kost och motions-råd är högklassiga.

Vad jag undrar är om ni som känner er som en "target individ" är stridbara och besvärliga? Själv har jag anmält hyresvärden till miljökontoret och för ett antal år sedan gav jag JI (Järnvägsinspektionen) bevis för att SL Tunnelbanan bar ansvaret för dödsolyckan vid Blåsut 1996. JI svarade fegt att detta borde ha tagits upp i förhandlingarna i tingsrätten och att de ingenting kunde göra. Etc!

Hur är det med er andra?
2014-11-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
En lustig tanke jag har är att massa paranoida "TI:s" söker sig samma i gemenskap i nån sorts organisation där de söker tröst hos varandra. Klubben "Vi som är drabbade av gang stalking". Möte varje onsdag. Kaffe och kaka.

Undrar hur många timmar eller minuter det skulle ta innan den organisationen skulle vara splittrad i 100 sinsemellan stridande delar som anklagade varandra för att vara infiltratörer? Jag tänker mig att det rentav skulle kunna sluta med slagsmål eller ond bråd död ; Jag tänker mig en stor sal där nån anklagar sin tidigare vän för "mind control", nån påstår att nån annan hackat hans dator, nån tycker sig sett de tredje i en röd bil, gruppslagsmål utbryter..

Hehe.....rätt lustigt att du skriver om att misstänka varann för o va perps....under en period för några år sedan så försökteett gäng ti:s hålla möte via skype....vi va typ 10-15 Pers från hela världen som försökte organisera oss, hehe det sluta med att alla misstänkte alla för o va perps.....rätt roliga samtal där några alltid hamna i luven på varann....givetvis så var det tekniken och mupparna som jobbar med detta som ordnade de.....den här tekniken är jävligt grym, och den e så pass förfinad så om man inte har voice to skull eller om de inte vill visa att de är inne i offrets huvud så är det nästintill omöjligt att förstå!
2014-11-05, 18:40
Medlem
bernad_laws avatar
Det är högst rimligt att efterfråga belägg för de olika erfarenheter vissa kan anse sig ha av GS, och det är inte OT för denna tråd. /Mod
2014-11-05, 20:09
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Det är högst rimligt att efterfråga belägg för de olika erfarenheter vissa kan anse sig ha av GS, och det är inte OT för denna tråd. /Mod
Och om man inte har hävdat att man har objektiva belägg så är det högst rimligt att man inte ger några objektiva belägg och då blir tjatet om belägg bara trams.
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Bevis för gang stalking är en intressant tanke. Frågan är bara vad som skulle kunna betraktas som ett bevis? Om man nu gör sig mödan att försöka bevisa vad som sker och sedan visar upp sitt bevis på Flashback vill man ju inte mötas av (fullt förståeliga) invändningar som: "det där kan ju handla om vad som helst" eller "hur ska man kunna veta att det är dig det handlar om" eller "den där filmen verkar vara arrangerad" etc.

Är det någon som har en idé om hur ett bevis skulle kunna se ut? Helst ska man ju inte behöva outa sig heller...
2014-11-06, 02:20
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Och om man inte har hävdat att man har objektiva belägg så är det högst rimligt att man inte ger några objektiva belägg och då blir tjatet om belägg bara trams.

Det är ju i allra högsta grad rimligt att vi får se någon typ av bevisning, det förstår du väl själv också? Utan bevisning kan man ju påstå precis vad som helst.

Men jag förstår att ni är rädda och aktar er för att ge er in i någon slags bevisning eftersom det inte finns några som helst bevis, pga att det ni påstår i själva verket aldrig har hänt. Däremot så har ni blivit motbevisade pga förföljelsernas omfattning - det skulle i Sverige krävas hundratusentals anställda agenter för att utföra det som påstås. Ett hemligt svenskt företag/organisation med över 100.000 anställda...? Worldwide borde den organisationen då ha hundratals miljoner anställda.
2014-11-06, 03:43
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är ju i allra högsta grad rimligt att vi får se någon typ av bevisning, det förstår du väl själv också? Utan bevisning kan man ju påstå precis vad som helst.

Men jag förstår att ni är rädda och aktar er för att ge er in i någon slags bevisning eftersom det inte finns några som helst bevis, pga att det ni påstår i själva verket aldrig har hänt. Däremot så har ni blivit motbevisade pga förföljelsernas omfattning - det skulle i Sverige krävas hundratusentals anställda agenter för att utföra det som påstås. Ett hemligt svenskt företag/organisation med över 100.000 anställda...? Worldwide borde den organisationen då ha hundratals miljoner anställda.

det tror jag definitivt inte, behövs nog bara ett fåtal och respekterade i just den omgivning där de ska så fröet av skitsnacket mot den s.k "TI" så sprider den sig väl vidare, och när man har tillgång till de innersta minnen och kraften att manipulera betende så att det bara visar TI's värsta egenskaper så lär väl alla gå med på det, helt gratis (dumt nog), vill du verkligen ha bevis så kan du väl forska runt lite själv, speciellt kring det här med konspirationer, mycket skitsnack och disinfo även där men av erfarenhet kan jag säga att det är sjukt mycket som stämmer, de här idioterna jobbar ju på ett sätt som är "plausible deniable", kommer det någon som är emot och vill bara det bästa för TI så hotar eller eliminerar den personen.

det ju riktigt vidriga människor, kvinnor som t.ex. förföljer sina "offer" med sina egna spädbarn som någon sorts sköld, men så vitt jag vet av egen erfarenhet så är de personerna inte speciellt stora, de må ha makt..men fegheten lyser som starkaste supernovan

sen vet jag även att det extrem många som läser mina tankar, i text på kanske facebook eller någon annan app, det konstigt att människor så blint litar på allt de får serverat på ett silverfat när de inte har ett minsta dugg vad tekniken kan göra för att manipulera saker o ting, av egen erfarenhet vet jag hur grovt de kan manipulera till den grad att jag själv trodde att det var fel på mig och inte några externa krafter som höll på jävlas med sinnet och kroppen, de har dig antigen ovetandes och när du väl får reda på det så sätter de dig på psyk mediciner för att hålla dig sovande medan de gör allt för att smutskasta ditt namn och dig som person, och majoriteten verkar tycka det roligt att skratta när någon helt oskyldig människa får cancer eller barn som lider, men det ju ingenting jämfört med vad som pågår i världen just nu.

intelligenta parasiter m.a.o

hehe konsulter

kan även tillägga att jag har under omständigheterna blivit rätt så paranoid, och man ser detaljer som man aldrig sett förr, detaljer som de flesta skulle vifta bort som en del av livet, bara tacka o ta emot

apropå bevisning så är det svårt, jag har försökt, men när de har tillgång till din dator, mobil, dina kontakter i verkliga livet och dina innersta minnen och kraften att påverka de på ett negativt sätt för dig så är det väl svårt att på egenhand skaffa bevis, det är ju mäktiga människor (i varjefall på toppen av pyramiden, resten må vara omgona mongon, men oavsett så är dessa människor rakt igeno vidriga)

Jag kan länka oräkneliga händelser som på ett alla annat sätt har koppling till varandra men det inget en vanlig människa skulle, eller vilja tro på och bara vifta bort det som galenskap eller skitsnack och mycket av det må vara skitsnack och så mycket som jag har fått uppleca hittills så är en saker säker...time will tell the truth...cant stop that...laugh now..

p.s no offense to none
Senast redigerad av fittPlusPlus 2014-11-06 kl. 04:12.
2014-11-06, 08:05
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:

Visst vore det önskvärt med belägg och bevisning, men ett allvarligt menat försök att finna en bevisning som inte på förhand är dömd att enkelt bortförklaras på Flashback skulle inte bara föra tråden bort i en annan riktning än den som TS angett utan skulle också föra mitt liv bort i en riktning som är för mig helt oönskad.

Visst har du rätt i att din skissade motbevisning väger tungt, men den motsäger inte allt som skulle kunna kallas GS eftersom mobbing är ett konstaterat fenomen och mobbing kan drivas ganska långt i riktning mot GS.

På Flashback påstås praktiskt taget vad som helst utan bevisning och så också i denna tråd. Men det är nog en miss att uppfatta GS-inläggen i tråden som "påståenden". Jag skulle snarare kalla dem för "formuleringar":
  • personer som upplever en annorlunda verklighet försöker att formulera sina upplevelser
  • personer som vill misskreditera företeelsen eller som är mytomaner försöker att formulera sina intentioner
Vem som vill vad eller upplever vad och varför kan var och en försöka bilda sig en uppfattning om men trådens syfte är ju inte att försöka uppnå konsensus utan att formulera subjektiva erfarenheter.
2014-11-06, 15:58
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:

Det är i högsta grad orimligt att kräva bevisning för att man skall hålla en diskussion när man pratar om erfarenheter då egna upplevelser (alltså erfarenheter) är subjektiva.

Det finns inga motbevis då det presenterats många modeller om hur det kan gå till men som man inte vill godkänna, vanligen av anledningarna att man redan bestämt sig för olika halmgubbsförklaringar och ej vill ponera kring alternativa förklaringar.
2014-11-06, 17:05
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
....I likhet med Knäpp-Ove ovan, och alla hans bisarra teorier som Palmemordet som gör att Säpo nu "förföljer" honom 24h om dygnet på alla webforum?....
Vilka påstår detta och vad har ni för bevis?
2014-11-06, 17:17
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Om denna förföljelse pågår så måste den gå att dokumentera. Gör det!....
I mitt fall är det bara till att googla på detta mitt tidigare namn eller de nya alias jag prövat. Ingen advokat vågar ställa upp på en med sådant rykte hur uppenbara trakasserier vi än utsätts för.
2014-11-06, 17:41
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
..... Det finns ett starkt samband mellan cannabis och förföljeleidéer/konspirationsidéer.....
Detta är ett välkänt faktum som Säpo tillsammans med psykförsvar och socialstyrelse förstår att utnyttja för att dölja sin utrensande verksamhet i utilitarismens folkhemska anda. Missbrukare botas bara om de underordnar sig hemligstaten eller går att använda på annat sätt. Somliga görs till övningsobjekt eller blir patsys för hemligstatens socialfascistiska experiment. Illdåden mot oss som råkat få för stor insyn döljs på liknande sätt.
2014-11-07, 00:37
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
I mitt fall är det bara till att googla på detta mitt tidigare namn eller de nya alias jag prövat. Ingen advokat vågar ställa upp på en med sådant rykte hur uppenbara trakasserier vi än utsätts för.

Vad är det tänkt att jag ska hitta då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in