Citat:
Ursprungligen postat av OMG2suns
Hur jag kunde dra den slutsatsen? Du menar förutom att jag typ citerar från artikeln du länka?... Vet du inte vad tråden handlar om så läs tsen igen, kommer du inte ihåg vad du själv sa så....erhm testa omega 3 eller nåt.
Jag vet mycket väl vad tråden handlar om och jag minns även att jag gjorde en klar jämförelse mellan att kalla någon "hora" och att kommentera någons könsorgan på ett hånfullt sätt.
Jag har aldrig dragit jämförelser mellan det killarna sa i videon mot den artikel jag länkade där en kvinna kompenserats för att ha kallats "hora" så sluta upp med att anklaga mig för det. Det är du som inte fattat/kommit ihåg det jag pratade om.
Citat:
Nej du sa inte ifrån, du bara ältade saken i x antal år. Varför ljuger du för dig själv?
Jag ljuger inte. Jag vet bäst själv vilka tillfällen där jag sagt ifrån och inte. Har du verkligen inget mer vettigt att komma med än detta billiga påhopp?
Citat:
"Hej snygging" och vad som sas är inte "sexuellt påträngande" det är fortfarande bara dina hjärnspöken som ställer till det för dig eftersom du uppenbarligen har massiva problem med din sexualitet, du är inte trygg nog som människa för det så därför är du såhär aggressiv. Du vill hata på män och därför kommer du med dessa helt absurda resonemang som inte har något med verkligheten att göra.
Det är snarare du som kommer med helt absurda och intelligensbefriade påhopp om min person hela tiden. Det är inget fel på min sexualitet, inte heller på min manssyn.
Du verkar inte det minsta intresserad av att diskutera människans psyke på ett mer djupgående plan då du beter dig mestadels som ett irriterande troll. Fortsätt i denna stil och jag kommer rapportera dig för OT/trams.
Citat:
Jo du håller ju alltid tyst, glömde du det igen fegis? Du är bara tuff på internet tydligen.
Nej, det gör jag verkligen inte. Och är det någon här som försöker slå sig för bröstet och spela tuff så är det du.
Det är pinsamt uppenbart att du endast är här för att bråka då du bara fortsätter häva ur dig helt grundlösa påståenden istället för att lyssna och ta till dig det dina meddebattörer har att säga.
Citat:
Får inte män säga hej vilket dom inte får i din bok så är fascismen du står för något som inte ens Hitler eller Obama skulle gå med på, du vill totalt döda yttrandefriheten för män, det är hela din agenda i tråden.
Vet inte vem du tror att du lurar. Dig själv möjligtvis.
Återigen så kommer du med dina idiotiska anklagelser som helt saknar grund.
Var har jag sagt att jag vill döda yttrandefriheten för män eller att det inte är okej att heja på folk? Ge exempel om du vill bli tagen för en seriös debattör.
Citat:
Jag har inte påstått mig vara empatisk men du gör det och sitter på en väldigt hög häst samtidigt som du helt och hållet saknar empati för 50% av befolkningen. Intala dig inte att du är något du inte är.
Jag sitter inte på några höga hästar för att jag förespråkar ett respektfullt beteende mot ens medmänniskor. De flesta ser det nog som en självklarhet att man inte hånar främmande människors könsorgan eller ger dessa sexuellt explicita kommentarer, det första man gör.
Citat:
Det var kul och inte hotfullt alls imo. Hade garvat gött åt ett gäng tjejer som åkte förbi mig och gapade "får jag dra hårt i din kuk HAHAHA" och det är skillnaden mellan oss, jag har humor och självinsikt och du saknar båda dessa ingredienser.
Sluta bara vara en sån torr jävla gnällröv, hur svårt ska det va? Kolla videon killen gjorde, tjejer är ju mycket värre.
Det är du som ska sluta vara så inskränkt och istället lära dig att långt ifrån alla människor delar eller uppskattar din billiga pubertala humor.