Citat:
Ursprungligen postat av
Pethrus
Yara hade ju skadat knät redan ett par dagar innan och fått knät bandagerat i Landskrona,. Sedan hade man varit ute och städat under skoldagen och förmodligen gått en del, så det var förmodligen förklaringen till att hon gick dåligt när hon kom hem från skolan. Men även en liten flicka med skadat knä kan nog springa i panik om hon jagas av någon som slår henne med en brödkavel. Det slag som krossade knät så att benpipan stack fram utdelades nog i klädkammaren som förmodligen var det sista stället Yara försökte ta sin tillflykt till.
Javisst men om man är van att lyssna på folk som ljuger så kan man ifrågasätta detta.
Varför skulle han just DENNA dag påpeka om en gammal skada som Yara i så fall ha haft. Detta visste ju alla iblandade. Det är just grejen att han tar upp det här som gör att jag förstår att han ljuger. Varför skulle han tala om för polisen att han påpekat en gammal skrapskada på Yaras knä till Amadi just denna dag? Vad har det för betydelse? Är det detta som är viktigt bland allt blod i lägenheten, en galen fru och ett söderslaget, avlidet barn?
Jo jo hon hade en skada på knäet, detta påpekade jag till frun och hon sket i det (dålig kvinna, kan väl alla förstå, hon är kapabel till vad som helst) sen mitt i när hon slagit Yara sa jag åt henne att gå och duscha (vadfan?) och sen kastar hon sig tydligen tillbaka in och börjar släpa runt Yara i håret och då tänker han att det här får kvinnorna göra upp...han ska chatta lite och kanske puffa lite röka.
Nej, fanskapet ljuger så det visslar om det...