Citat:
Ursprungligen postat av
eireann
Så att Yara skulle ha kommit hit i februari blir ännu mindre trovärdigt eftersom hon var med Amani när hon stal.
Jag kan bara inte förstå varför dom ljuger om NÄR Yara kom hit, vad är det dom vill dölja?
Vänta med att fastställa något före
du läst det
själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
wholeTruth
Tre barn har kommit med mamman.
Dom har inte varit medvetna om hur Yara haft det, och är själva emot att aga barn.
När Mamman frågade varför Yara var nedstämd fick hon det bortförklarat av Madi med att Yara bara saknade sin familj helt enkelt, vilket ju inte heller hade varit konstigt..
Det kan mycket väl varit där som "stå ut" kom in i bilden, som i stå ut med saknaden? (det vet jag inget om, så det är en teori från mig själv)
Jag som pratat med föräldrarna har heller inget tvivel på att dom älskar sin flicka väldigt väldigt mycket, och att dom blivit ordentligt förda bakom ljuset.
graven var extra fin, med ljus och vackra blommor.
Självklart inte. Det är för mycket
påhitt om föräldrarna. Och att dom skulle åtalas för trafficking.
Det hela är totalt absurt.
Mamman i chatten visar ju på att hon ville tala med flickan direkt på morgonen då hon inte fick samtala på kvällen. Kontakten såg ut att vara tät, och det hela skulle sluta med att föräldrarna kom hit. Dessutom ska man väl ha klart för sig att det är inte konstigt att skicka sin dotter från bomberna och kriget till sin morbror i Sverige.