Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
nej tror snarare denna typ av beteende är ett spel mellan männen för männen.
En slags apdans där män slår sig på bröstet, viftar med sin "virilitet" för att demonstrera makt för varandra...titta på mig så cool jag är som behandlar kvinnor så här respektlöst, jag är MAN minsann.
bonga bonga..
har sett andra filmer där kvinnor har testat att reagerar på helt oväntat sätt, ex. genom att visa motsatt intresse tillbaka, spegla mannen..och mannen i fråga blivit helt konfunderat för att till slut fly fältet. Försöker få tag på den men vet itne helt vad jag ska söka på,,om nån vet vilken jag pratar om länka gärna...
Det handlar alltså inte alls om att seriöst försöka få till ett samlag, alla män vet att detta inte är en brukbar teknik för det, utan handlar om nån slag demonstration över mäns överläge för varandra..
en slags cheerleaders för partariaktet, där kvinnor används som pomspoms.
Ja jag tror faktiskt det där oftast stämmer då det är män i klunga.
Men för många i detta fallet tror jag det är att det är en tjej med ovanligt stora bröst och extremt vackra drag. Detta är
exotisk skönhet, nåt ovanligt som instinktivt premieras med en kommentar, ytligt, ja, ondskefullt, nja.
Det här händer enbart för att det är en enormt vacker tjej. Det är lite som att bli helt till sig när man ser en enhörning.
Testa filma detta med en av de kommenterande männens fru och ser vad som händer.. Det gjordes ju en liknande med en snygg man i också, vart väl i princip likadant. Det är skönhet och inte könhet detta handlar om..
Och där tycker jag väl man får se det som ett handikapp, vissa är blinda, vissa är snygga. Det finns hjälphundar, och det finns burka.

Nä, men koftor och konstnärshattar, eller nåt. Man kan experimentera med lukter också.